Mun äidin sydän särkyi just :((( Poika 8 vee sanoi et on surullinen kun me ei olla naimisissa mä ja hänen isä!!!
Saunan jälkee juteltiin asioista. Yritin sanoo et isillä on kiirettä muualla mut rakastaa poikaa yli kaiken.
Ollaan avoliitossa, miten voi laps miettiä noin?
Mistä on voinu kuulla tällästä????
Apua haloo!!!!
Kommentit (63)
Ilmeisesti sun lasta riipii se että isä ei ole hänen kokemuksensa mukaan riittävästi mukana hänen elämässään ja hän pienillä lapsenaivoillaan yhdistää asian jotenkin naimisissa oloon, siis luulee että isä olisi enemmän jos olisitte naimisissa. Nyt sun pitää selittää pojalle että näin asia ei ole ja tukea poikaa siinä surussa että isä ei ole läsnä hänen elämässään kovin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus
Siis mun sydän särky kun poika 8 vee itki lauantai iltana isää.
Sanoin et isillä on menoo.
Me asutaan avoliitossa mut sovittu et hällä on omat menot. Ei pysty olla läsnä kokoajan. Mut pelaa esim fudista kyl pihalla ja leikkii :DDDDD
POIKA SIIS kysy miks me ei olla naimisissa????? Et varmaan joku häntä tästä kritiiinut lapsiraukka!!!! Itku tulee oonko tehny kaikki okein?!?!
Ap
Isillä on menoo; pelaa fudista pihalla ja leikkii. Eikä anna pojan osallistua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus
Me asutaan avoliitossa mut sovittu et hällä on omat menot. Ei pysty olla läsnä kokoajan. Mut pelaa esim fudista kyl pihalla ja leikkii :DDDDD
POIKA SIIS kysy miks me ei olla naimisissa????? Et varmaan joku häntä tästä kritiiinut lapsiraukka!!!! Itku tulee oonko tehny kaikki okein?!?!
ApIsillä on menoo; pelaa fudista pihalla ja leikkii. Eikä anna pojan osallistua?
Ja siksi ei olla naimisissa. Mies leikkii pihalla
Sanot lapselle, että avioliitto ei muuttaisi tilannetta miksikään. Isä ei olisi yhtään enempää tekemisissä kanssanne kuin nyt. Missä sitten aikaansa viettääkin. Poika on surullinen siitä, ettei isä ole kotona. Ei mistään avioliitosta, ei vaan ymmärrä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus
Ap
Lopeta ryyppääminen ja kaman vetäminen. Se ois ensi alkuun tärkeää, ettei kenenkään sydän särkyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Sun äidin sydän särkyi kun sun lapsen isällä on kiirettä muualla, mutta olette avoliitossa?
Ei kerkee olla läsnä 24.7 thäts it!
Mut on luvannut kantaa vastuunsa kuhan saa elämän järjestykseen.
Ja siis asuu mun ja pojan kans
ApMissä hän oli 24.7?
Se on 24.7. Järjestysluvun loppuun merkitään piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Sun äidin sydän särkyi kun sun lapsen isällä on kiirettä muualla, mutta olette avoliitossa?
Ei kerkee olla läsnä 24.7 thäts it!
Mut on luvannut kantaa vastuunsa kuhan saa elämän järjestykseen.
Ja siis asuu mun ja pojan kans
ApMissä hän oli 24.7?
Väärin, piste puuttuu siitäkin.
Kuka syöttää kaspselle et isän ja äidin olis parempi olla naimisissa?? Tää on mun kysynys!!! Ap
Vierailija kirjoitti:
Voimia sun äidille
Mitä mun äit tähn kuuluu! N ap
Älä ap kännää samalla kun olet lapsesi kanssa. Tai mitä kamaa nyt olet vetänytkin.
Et ois kertonu sun äidille tosta, niin sen sydän ei ois särkyny. Kannattaa säästää vanhuksia sentään joiltain asioilta.
Ymmärrä nyt, että lapsi luulee että naimisissa on sama kuin yhdessä. Joka ei teidän tapauksessanne tarkoita sitä.
Isällä on kiireitä kuitenkin.
Siis kenen sydän särkyi? Minun sydän särkyy otsikosta ja aloitusviestistä kun niistä ei ota mitään tolkkua.
Vierailija kirjoitti:
Kuka syöttää kaspselle et isän ja äidin olis parempi olla naimisissa?? Tää on mun kysynys!!! Ap
Ei tarvi kenenkään syöttää. Lapset on fiksuja ja tajuaa tollaset asiat itsekin. Tottakai lapselle on parempi, jos vanhemmat ovat sitoutuneet toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
? Eli ette ehdi menemään naimisiin kun isällä on kiireitä? Vai lapsi ajattelee, että isi olisi enemmän kotona, jos olisitte naimisissä?
Ootko tosissas??!?!!
Mun avomies ja pojan isä <3 <3 <3
Mut ei täl hetkel pysty oleen pojan rlämäs 24-7
Meil on pitkä suhe takanaz
Mut näin lauantai iltana kun poika kysyy misdä isä mua itkettää :'(((((
Ai kauhea mä hornotan ääneen täällää😂😂😂 Eikö eilen ollu kaiken lisäks perjantai ilta? rlämäs😂😂
Tässä on jotain munsalan kansallispukumaista........
Lapsen sydän särkyi?
Lapsen isän sydän särkyi?
Ap:n sydän särkyi?
Ap:n äidin sydän särkyi?
Tänään on lauantai?
Perjantaina oli lauantai?
Sunnuntai on lauantai?
Viime viikon lauantai?
Kiireitä muualla tarkoittaa että on toisen naisen kanssa. Älä ap puhu lapselle tuollaisia juttuja, lapset ei pysty ymmärtämään pettämistä eikä avointa suhdetta (kummasta teillä onkaan sitten kyse).
Kuha mainittu. Mainio ruokakala.