Paljonko maksaisit halailusta? Oikeasti pelkästä halailusta?
Alunperin 34-vuotias kolmen lapsen äiti toimi hierojana ja neuvonantajana, mutta puoli vuotta sitten hän teki uuden aluevaltauksen. Nyt nainen onkin ansainnut jo pienen omaisuuden ammattihalaajana.
Jessica siis halaa työkseen ventovieraita ihmisiä. Hän veloittaa halaamisesta vähintään 50 euroa tunnilta ja kertoo tienaavansa ”lusikkahoidoillaan” joka viikko noin 950 euroa.
Kommentit (20)
En maksaisi mitään sillä en halua että minua halataan rahasta vaan halusta halata juuri minua.
En ymmärrä, miten joku voi nauttia maksetusta seksistäkään, saati tuollaisesta. Läheisyyden pointti ja hyvänolon lähde itselleni ainakin on, että molemmat sitä haluavat, on tunteita ja välittämistä.
En mitään.
En pidä siitä, että vieraat ihmiset koskevat minuun.
Edellinen viesti on kodin hengettäreltä. t: kodin hengetärr
En mitään, koska saan haleja ilmaiseksi.
Kuulostaa oudolta. Onko tuo nyt sellainen kilttimiesten palvelu, vai kuka tuota oikein käyttää?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miten joku voi nauttia maksetusta seksistäkään, saati tuollaisesta. Läheisyyden pointti ja hyvänolon lähde itselleni ainakin on, että molemmat sitä haluavat, on tunteita ja välittämistä.
Raha ei poista välittämistä. Kyllä terapeutitkin välittävät. Se on osa heidän ammattitaitoaan. Varmasti jos minulta pyytäisi halausta kuka vain niin välittäisin hänestä. Ei se niin vaikeaa ole välittää ihmisistä, tuntemattomistakaan!
En mitään, saan halutessani halauksia ihan ilmaiseksikin.
Jos antaa tunninkin omasta ajastaan, niin voi hyvin pyytää siitä maksua. Sitä paitsi tuo voi olla jollekin hyvin tärkeä ja arvokas kokemus.
Kyllä miehet ja naiset ovat erilaisia. Naiset eivät halailusta piittaa mutta miehille se näemmä on niin tärkeää että siitä voi vaikka vähän maksaakin. Ainakin jossain päin maailmaa.
Voisin maksaa 50e kahvittelusta kauniin naisen kanssa. Ei tarttis edes halata.
En mitään. Välittämistä ei saa rahalla. En pystyisi tuollaiseen läheisyyteen ihmisen kanssa jota en tunne ja joka ei tunne minua. Tuntuisi luovuttamiselta ihmissuhteiden suhteen, jos en pyrkisi niihin vaan menisin ostamaan halauksia niin vessapaperia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha ei poista välittämistä. Kyllä terapeutitkin välittävät. Se on osa heidän ammattitaitoaan. Varmasti jos minulta pyytäisi halausta kuka vain niin välittäisin hänestä. Ei se niin vaikeaa ole välittää ihmisistä, tuntemattomistakaan!
No varmaan näin, mutta ei hyväntahtoisuus ja auttamisenhalu ole sellaista välittämistä, mitä tarkoitin ja mikä saa minut haluamaan olla ihmistä fyysisesti lähellä ja tuntemaan saavani siitä lohtua ja hyvää oloa. Kuka kokee mitenkin.
Kyllä naisen halaaminen on kuin kissan silittäminen, verenpaine laskee ja mieli seestyy.
En maksaisi mitään kun voin itse väkisin halata naisia ja se ei ole edes rikos.
Vierailija kirjoitti:
On rikos.
Vierailija kirjoitti:
Lievä pahoinpitely, pitkäkestoinen halaus onkin jo vapaudenriisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lievä pahoinpitely, pitkäkestoinen halaus onkin jo vapaudenriisto.
Ai rakkaus on rikos?
homo