Inhoatko jotain ihmistä niin paljon ettet kestä nähdä hänen kuvaansakaan enää?
En voi katsoa mitään kuvia missä on entinen esimieheni. Oikeesti nousee niin syvä vastenmielisyys, että tulee oksennusrefleksi. En ole ennen vastaavaa kokenut.
Kommentit (27)
Kyllä inhoan. Ihminen, joka petti luottamukseni ja sitten valehteli.
Lapseni luokkalainen. Jo ekasta (5.lk) luokkakuvasta bongasin, että toi on varmasti kusipää. Ja niinhän se onkin. En tietenkään lapselleni tätä oletusta kertonut.
Kyllä, työkaverini toisessa kaupungissa. Toivon aina skype-palavereissa, että hänen kameransa ei ole päällä. Mutta valitettavasti melkein aina se on. Oksettava ylimielinen viisastelija.
No kerro mulle miksi mun pitäisi katsella jotain naamaa mikä ei kuulu mun elämään millään tapaa? En voi kyllä inhotakkaan ihmistä mutta ei mua kiinnosta mm. Exän tulevaa naista katsella koska ihmismieli vertailee ja mä en halua vertailla itseäni. Haluan olla oma itseni. Ja en välttämättä tekemisissä tiettyjen henkilöiden kanssa. Mut joo aina ei voi valita kenen kanssa on tekemisissä. Ainakaan tosielämässä. Ihmiset nykyään elää somessa todellista elämää????? Herätys.
Vierailija kirjoitti:
Lapseni luokkalainen. Jo ekasta (5.lk) luokkakuvasta bongasin, että toi on varmasti kusipää. Ja niinhän se onkin. En tietenkään lapselleni tätä oletusta kertonut.
Alapeukuttajako ei tiedä, että pahuutta on olemassa. Pahat aikuiset ovat usein pahoja jo lapsena. Tutkitusti osa lapsista on psykopaatteja.
Liisa A?