En pääse erosta yli. Itken ja suren vaan kaiket päivät.
Jäi kamala ahdistus, kun mies ei suostu edes keskustelemaan asioista ja siitä mikä on johtanut tähän. Kun en tiedä mitä pahaa olen hänelle tehnyt, olen yrittänyt olla hyvä ja antaa kaiken rakkauteni, että minua pitää näin kohdella. En voi ymmärtää miten ihanasta miehestä voi kuoriutua tuollainen säälittävä paskahousu.
Kommentit (12)
Älä sure turhia. Jos se noin teki, se on hommannut jonkun toisen. Sanoi mitä tahansa. Parempi kuule oot ilman lörppämunaa.
Tervetuloa kerhoon. Uskoin että olemme ikuisesti yhdessä, mutta sitten vaan jokin muuttui ja minut jätettiin 20 vuoden jälkeen. Kolmas vuosi erosta, nyt ehkä alkaa vöhitellen uskoa että selviän hengissä. Haluanko selvitä, se on sitten toinen juttu.
Eteenpäin. Toisen kanssa ei ole pakko olla kenenkään ja sitä ei loputtomiin tarvitse perustella. Ei halua niin ei halua, sen pitäisi riittää.
Tiedän tunteen. Mulle itse eroa pahempaa oli juurikin se että mies katkaisi kaiken keskusteluyhteyden. Pakkohan se oli sitten hyväksyä mutta kyllä se mun toipumista hidasti. Järjellä tajuaa että parempi ilman sellaista ihmistä mutta tunteet...niiden tukahduttaminen oli pitkä prosessi.
Vertaistuki on tärkeää. Tapaa muita eronneita, niin voitte ruotia aiempi suhteitanne.
Ymmärrän, että suret.
Toisaalta - miehesi oli kaukana täydellisestä ja maailma on täynnä parempia miehiä.
Kelvottoman yksilön loputon haikailu on turhaa.
Oma ex oli sit erittäin rasittava, mukamas halusi selitellä eroa, mutta venytti päivämäärän. jatkuvasti, tahallaan. Oli pakko katkaista yhteydenpito että pystyi alkaa toipumisprosessin. Keksisin oman selityksen. Siirryin eteenpäin. Siirry sinäkin.
M30
Vierailija kirjoitti:
Eteenpäin. Toisen kanssa ei ole pakko olla kenenkään ja sitä ei loputtomiin tarvitse perustella. Ei halua niin ei halua, sen pitäisi riittää.
Kyllä mun mielestä jokaisella aikuisella ihmisellä pitäis olla joku moraalinen velvollisuus selittää miksi teki sen. Varsinkin jos kyse on pitkästä suhteesta tai jos mukana on lapsia. Tuollainen selittämättömyys tai muu epämääräinen selittely saa aikaan lähinnä vellovaa vihaa ja oletuksia. Kieltämättä mieleen tulee, että siellä taustalla on joku toinen nainen.
Erossa olisi tärkeää kuulla rakentavasti, miksi suhde päättyy.
Mitä se auttaa sanoa ja selitellä vaikka kuinka rakentavasti, että "se toinen natsaa minulle paremmin, kuin sinä."
”Säälittävä paskahousu”
No nyt tiedetään, miksi mies lähti. Fiksu kaveri.
Eiköhän sillä ole joku toinen valmiiksi katsottuna
Älä ole luuseri