Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys naisille! Olette miehenne kanssa viettämässä iltaa...

Vierailija
24.08.2018 |

Vaikkapa porukalla istumassa iltaa jossain ja porukkaan tulee mukaan erittäin kaunis nainen joka kiinnittää sekä teidän miehenne että muiden miesten huomion. Miehenne ei kiinnitä ollenkaan teihin huomiota vaan tuijottelee naista koko illan.

Millaisia tuntemuksia herättäisi? Itse ainakin varmaan kokisin epävarmuutta siitä olenko tarpeeksi viehättävä. Kokisiko joku naista kohtaan inhoa?

Tällaisia tapauksia kun sattuu. Olen itse ollut sekä tuo kaunis nainen mutta myös ollut se joka kokee epävarmuutta jonkun toisen kauniin naisen takia.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisellä tasolla, en sinusta puhu, mutta jos vaikka toinen osapuoli on kuvaamallasi tavalla niin miestä ehkä kiinnostaa toinen enemmän sillä hetkellä. Kuinka pitkä tuo hetki on, sekö pelottaa vai miten?

Vierailija
22/33 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet tapaa baarissa tai illanvietossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu yhdessä parikymmentä vuotta, olis tuo jo lähtenyt jos jossain joku parempi olisi ja sama toisinpäin. Eikä se minuakaan ulkonäön perusteella ole valinnut.

Töllääminen on teinipuuhaa.

Vierailija
24/33 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet tapaa baarissa tai illanvietossa

Varatut? Kun oma puoliso on vieressä? No enpä usko.

Vierailija
25/33 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen on todella niin kaunis, että miehet mykistyvät ja ryhtyvät tuijottamaan, niin todennäköisesti minäkin ihailisin moista taideteosta. Aika paljon onkin sen jälkeen kiinni käytöksestä ja puheäänestä.

Vierailija
26/33 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas harvinaisen typerä kysymys kauniilta (!) naiselta. Ei nyt tunnu todennäköiseltä ja itsetunto kyllä kestää. Myötähäpeää voisin tuntea, jos tuo vieras nainen kovin läpinäkyvästi huomiota hakien esiintyy

Vierailija
27/33 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja tuollaista ei ole vielä sattunut. Mieheni käytöstavat ovat olleet aina hyvät ja hän ei ole ainakaan minun edessäni koskaan tuijotellut ketään.

Kerran eräs nuori nainen ulkomailla esitteli hyvin auliisti rehevää rintavarustustaan mieheni edessä. Katsoin kauempaa tilannetta ja sain todella tehdä töitä, etten räjähtänyt nauramaan ääneen. Mieheni huomasi luonnollisesti rinnat heti, mutta sai pidettyä tyynen rauhallisen ja ystävällisen ilmeensä täydellisesti. Rintavan neidin luota pois kääntyessään hän huomasi minun hyvin nauravaisen ilmeen ja siinä vaiheessa hänellämkin meinasi pokka mennä. Itse en valitettavasti saanut siinä vaiheessa enää pidettyä naurua sisälläni, vaan repesin ihan täysillä. Oli ihan sama mitä rehevä nainen siitä ajatteli, mutta tilanne oli hauska.

En siis ole pätkääkään mustis ja ei mieskään kyllä enää taida olla. Olemme olleet yhdessä niin kauan, että tunnemme ja tiedämme toisemme hyvin. Ei meidän väliin pääse yksikään kaunis nainen tai mikään muukaan.

Vierailija
28/33 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nauraisin sille että yritä ny olla puottamatta silmiäs

Vierailija
29/33 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotta sitten olisin ollut ihan todella ahdistunut ja raivoissani. Ja joskus olinkin. Mutta nyt 50+ ikäisenä ei hetkauttaisi pätkääkään.

Uskokaa pois, pitkässä parisuhteessa, ja iän myötä, nuo turhat ahdistukset jää pois.

Kamala edes ajatella, että vielä joutuisin tuohon kurimukseen.

Lähinnä hymähtelisin. Se flirttinainen nolaa itsensä.

Vierailija
30/33 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen tuo kaunis nainen. Pyrin ottamaan kontaktia miehen omaan naiseen ja ignoorata miehen.

Vierailija
31/33 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole miestä, mutta jos olisi ei noin tökeröä ja epäkohteliasta.

Jos miehen ottaisin, niin sellaisen jolla on sydämen sivistystä ja käytöstavat hallussa.

Miesporukassa ja itsekseen tuijotelkoot, ei seurueessa jossa oma kumppani.

En ole mustasukkainen ja tiedän 100% varmasti että joka ikinen mies tuijottaa salaa tai julkisesti omissa silmissään kaunista naista. Se on luonnollista. Katselen minäkin hyvän näköisiä miehiä, mutta katseluun jää. Minulle riittää katselun aiheuttaman mielihyvä.

Jos huolii niin keskenkasvuisen ja kypsymättömän miehen joka ei osaa seurassa käyttäytyä, oma vika.

Vierailija
32/33 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös naisiin päin joten ihailisin kai itsekin. Mitään silmät pyöreänä, kuola valuen tuijotusta en ymmärrä, huomauttaisin miehelle.

Vierailija
33/33 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta meidän tavalta viettää iltaa. Todennäköisemmin rymytään metsässä. Kumpikaan ei juuri välitä muista ihmisistä, joksi se nainenkin varmaan lasketaan.