Voiko olla kauniimpaa naista kuin Megan Fox tässä kuvassa?
https://i.pinimg.com/originals/36/1e/fe/361efed356de008b602ebce9d8c67c5…
Täydellisen kaunis tässä kuvassa!
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Jos minut meikattaisiin samalla tavalla olisin varmasti aivan yhtä kaunis. Meikillä saa tehtyä mitä vaan.
Ja kauneusleikkauksilla saa vielä enemmän tehtyä.
Leikelty, meikattu ja käsitelty kuva, tietysti se on kaunis kun on niiiiiin feikkiä!!
Fox on toki kaunis, mutta ei säväytä mua yhtään. Omasta mielestäni maailman kaunein nainen on Alicia Keys <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minut meikattaisiin samalla tavalla olisin varmasti aivan yhtä kaunis. Meikillä saa tehtyä mitä vaan.
Dream on, Virpi
Jos on hyvä ja symmetrinen kasvojen luusto niin meikillä todellakin voi saada lähes ihmeitä aikaan, oikeasti.
Liian muovinen mun mielestäni. Tykkään luonnollisemmista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä näillä voiko kauniinpaa olla aloituksilla haetaan? En ole ikinä ymmärtänyt. Jokainen on sen näköinen miksi syntyy ja kuka ei ole tyytyväinen niin sitten voi fiksailla itseään meikillä tai kauneusleikkauksilla.
Älä ole noin kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Fox on toki kaunis, mutta ei säväytä mua yhtään. Omasta mielestäni maailman kaunein nainen on Alicia Keys <3
Alicia Keys on kans yksi maailman seitsemästä ihmeestä. Mikä ääni ja mikä ulkonäkö. Whitney Houston toinen jäätävä geenilottovoittaja, sääli että huumeet vei. Kun et osaa valita rupeatko huippumalliksi, huippulaulajaksi vai elokuvanäyttelujäksi, hmm 🤔.
Minulle riittää tieto, että on leikelty. Ei ole oikeasti kaunis ja kuviakin voi käsitellä kovasti. Ei kelpaa.
No kaunis on mutta ilme jotenkin vaisu ja innoton.  Näyttää ihan Barbielta  kun tuo suukin raollaan.
Hienot värit hänellä kuitenkin.
Itse pidän ehkä enemmän ns. persoonallisen kauniista naisista
Mä en tykkää tummahiuksisista naisista, vaalea iho ja vaaleat hiukset on mun mielestä kauneimmat. Tumma on jotenkin synkkä, pelottava ja kova väri hiuksissa.
Kauniit silmät. Mulle maailman kaunein nainen on Keira Knightley. 😍
Omasta mielestä liian pitkä naama ja pienehkot silmät, mutta onhan se ihan kaunis.
Hmm. Naisetko täällä kommentoi? Joten minulle miehenä tuo Milla Kettu ei nyt toimi. Mietin pitkään mistä kyse. Sitten tajusin, että se on ne silmät: elottomat, eikä älykäs katse. Valot päällä, mutta ketään ei kotona. Ei mitään kiinnostavaa persoonallisuutta. Ja yhtä hyvän näköisiä ja hyvävartaloisia naisia löytyy kyllä netistä tuhatmäärin rutiininomaiseksi runkkumateriaaliksi.
Kaunis, mutta tossa kuvassa näyttää idiootilta, siis aivokääpiöltä.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Naisetko täällä kommentoi? Joten minulle miehenä tuo Milla Kettu ei nyt toimi. Mietin pitkään mistä kyse. Sitten tajusin, että se on ne silmät: elottomat, eikä älykäs katse. Valot päällä, mutta ketään ei kotona. Ei mitään kiinnostavaa persoonallisuutta. Ja yhtä hyvän näköisiä ja hyvävartaloisia naisia löytyy kyllä netistä tuhatmäärin rutiininomaiseksi runkkumateriaaliksi.
Samaa mieltä naisena ettei ketään kotona. Hyvin ilmaistu. Mutta silti niin älyttömän hyvännäköinen että sitä on valmis katsomaan sormien läpi.
Kylmän näköinen nainen. Ehkä johtuu noista silmistä. Kaunis mutta tulee olo että mahtaa olla aika narttu naiseksi, ihan tietämättä luonteesta mitään, voihan olla oikeasti hyvinkin mukava ja fiksu tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Megan leikkeli ja täytteli itsensä pilalle, harmi koska oli hyvin kaunis ennen kuin innostui liikaa muovisesta ulkonäöstä.
Vuosina 2007-2008 oli kyllä harvinaisen upea, yksi kauneimmista ja seksikkäimmistä ikinä. 💖
Googlatkaa tosiaan kuvia hänestä noina vuosina, herranjumala miten kaunis voi ihminen olla!!
On kaunis. Ihanat silmät.
Omat lempparit ovat Doutzen Kroes. Ihan täydelliset kasvot.
Ja Candice Swanepoel. Jos saisin muuttua ihan kenen tahansa näköiseksi, se olisi Candice.