Haluaisin laittautua nätiksi ja lähteä illalla baariin tanssimaan
Ainoa ongelma, ettei kukaan naispuolinen kaveri lähde mun kanssa ja miespuolisia kavereita en viitsi pyytää, kun poikaystävä tulisi mustasukkaiseksi turhaan.
Taitaa tääkin ilta mennä taas tietokoneella istuessa. :(
Kommentit (26)
Haluaisin vain olla alasti illan tytsyn kanssa sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Strippaamaan vai muuten pöydälle tanssimaan?
Ihan vain tanssimaan kaverien kanssa.
Ap
Mäkin mut varmaan vedän hanskaa ja itken itseni uneen, taas. .
Kysele mitä ne sinun "mieskaverit" tekee illalla ja menkää porukalla niin ei kai se poikaystävä siitä tule mustikseksi? Kai niillä kavereilla on tyttöystäviä ja muita "naispuolisia" ystäviä.
Ja poikaystävä on väärä jos pitää vaan istua yksin tietokoneella eikä luottoa ole.
Miksi et lähde yksin? Itse oon menny monesti yksinki, juttuseuraa löytyy ja myöskin tanssiseuraa. Mies ei ole ollut ikinä mustasukkainen vaikka käynkin yksin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Kysele mitä ne sinun "mieskaverit" tekee illalla ja menkää porukalla niin ei kai se poikaystävä siitä tule mustikseksi? Kai niillä kavereilla on tyttöystäviä ja muita "naispuolisia" ystäviä.
Ja poikaystävä on väärä jos pitää vaan istua yksin tietokoneella eikä luottoa ole.
No joo. Olishan se tietty yks vaihtoehto, mut nää miespuoliset kaverit ei normaalisti pyöri samois porukois. Viime talvenakin tuli riitaa, kun poikaystävä oli kaverinsa synttäreitä juhlimassa ja mä lähdin miespuolisen kaverini kanssa baariin.
Ap
Niisee kirjoitti:
Miksi et lähde yksin? Itse oon menny monesti yksinki, juttuseuraa löytyy ja myöskin tanssiseuraa. Mies ei ole ollut ikinä mustasukkainen vaikka käynkin yksin joskus.
No tuo varmaan alkaisi kuvittelemaan, että lähtisin jonkun miehen luo.
Ap
Niisee kirjoitti:
Tämä just! Mäkin menen usein yksin, ehkä tänäänkin kun mies on töissä yöhön asti. Aina on juttuseuraa löytynyt. Ja tanssiseuraakin 😊
Vierailija kirjoitti:
Ainoa ongelma, ettei kukaan naispuolinen kaveri lähde mun kanssa ja miespuolisia kavereita en viitsi pyytää, kun poikaystävä tulisi mustasukkaiseksi turhaan.
Taitaa tääkin ilta mennä taas tietokoneella istuessa. :(
Sinä pysyt kiltisti kotona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tääkin ilta mennä taas tietokoneella istuessa. :(Sinä pysyt kiltisti kotona
No näköjään. Vedän sitten kalsarikännit.
Ap
Miten te pärjäätte yksin baarissa? Mä oon joskus käynyt, mutta oon paniikissa ja yleensä ei kukaan kauheasti juttele. Pelkään, että näen tuttuja ja ne näkee että oon siellä yksin. Ehkä joku muu kaupunki olis hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Niisee kirjoitti:
No tuo varmaan alkaisi kuvittelemaan, että lähtisin jonkun miehen luo.
Ap
Tossa vaiheessa kehoitan sua vaihtamaan miestä. Jos se ei itse lähde mukaan niin ei ole mitään sanomista.
Minäkin haluan laittautua nätiksi ja sitten muija ottaisi minut straponilla.
Vierailija kirjoitti:
Miten te pärjäätte yksin baarissa? Mä oon joskus käynyt, mutta oon paniikissa ja yleensä ei kukaan kauheasti juttele. Pelkään, että näen tuttuja ja ne näkee että oon siellä yksin. Ehkä joku muu kaupunki olis hyvä.
Ei helv 😂 Mitä häpeämistä siinä on jos on yksin baarissa? Ja jos näät tuttuja niin siinähän sulla on seuraa.
Vierailija kirjoitti:
~(|)~
Miten ⬆️ tuo liittyy aiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helv 😂 Mitä häpeämistä siinä on jos on yksin baarissa? Ja jos näät tuttuja niin siinähän sulla on seuraa.
Ehkä se on tää kaupunki, nimittäin Hämeenlinna. Täällä on aika tuomitsevaa ja ikävää porukkaa. Mulle on oikeesti joskus sanottu että ootko yksin ja missä sun kaverit on.
Strippaamaan vai muuten pöydälle tanssimaan?