Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itisanoin itseni

Vierailija
24.08.2018 |

Ja kerroin että uudessa paikassa saan muutaman satasen enemmän palkkaa. Työnantaja vain toivotti kaikkea hyvää tulevalle uralle? Joillekin työkavereille on tässä tilanteessa tarjottu tuntuvia palkankorotuksia ja ne ovatkin sitten jopa jääneet.
Mitä syitä voi olla että minulle ei tarjottu mitään? Ei oikeastaan edes syytä kysytty.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ominaisuuksia on näillä "avainhenkilöillä"? Jotka eivät ole korvattavissa? Mikä erottaa heidät muista?

Vierailija
22/25 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ominaisuuksia on näillä "avainhenkilöillä"? Jotka eivät ole korvattavissa? Mikä erottaa heidät muista?

Voisiko joku esimies avata tätä? Kaverin puolesta kysyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut epäillä että headhunterit toimivat myös nykyisen työnantajan piikkiin. Tarjouksia tullut ihmeellisesti henkilöille joista tiedän, että työnantaja haluaisi eroon, mutta varsinaista perustetta ei olisi irtisanoa.

Onko muilla samoja kokemuksia?

Vierailija
24/25 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itse lähtisi esimiehenä kerjäämään ketään jäämään. En kaipaa sellaisia tuuliviirejä, jotka pienellä suostuttelulla tai lahjonnalla pyörtäisivätkin omat päätöksensä.

Vierailija
25/25 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan itse lähtisi esimiehenä kerjäämään ketään jäämään. En kaipaa sellaisia tuuliviirejä, jotka pienellä suostuttelulla tai lahjonnalla pyörtäisivätkin omat päätöksensä.

Sama. Toki joitakin on jäänyt, kun asiasta on keskusteltu. Osa lähteneistä on palannut, jopa vuosien päästä. Ihmiset liikkuvat ja kokeilevat olisiko se ruoho vihreämpää aidan toisella puolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän