Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö kertoa miehelleni ystävyydestäni hänen kaverinsa kanssa? En petä häntä.

Vierailija
24.08.2018 |

Meillä vaan on tuon miehen kaverin kanssa tiettyjä yhteisiä kiinnostuksen kohteita, joita oma mieheni ei jaa. Yksi sellainen on esim. ravit ja keilaamassa käyminen. Vasta eilen käytiin tämän miehen kaverin "Pekan" kanssa keilaamassa. Tulikin sitten vähän nolo tilanne, kun illalla mieheni kyseli kuulumisia tältä "Pekalta" ja hän vastasi käyneensä keilaamassa yhden naisen kanssa, josta mieheni innostui torailemaan siihen tyyliin, että kohta on varmaan "täyskaato" tiedossa. Kuvottavaa. Inhotti, kun tää "Pekka" edes kertoi keilanneensa jonkun naisen kanssa ja vielä tuohon sävyyn. Tosi kiva jos joskus tuleekin ilmi, että kyseinen keilakaveri olenkin minä.

Näistä meidän yhteisistä harrastuksista siis ollaan pääasiassa "Pekan" kanssa viestitelty. Niissä ei sisällöllisesti ole oikeasti mitään hämärää, mutta pelkään silti mieheni kilahtavan jos saa tietää asiasta. Harmi, kun ei tässä ole mistään pettämisestä kyse. Miehellä ei tietääkseni ole naisia kavereina vaikkei se minua yhtään haittaisikaan. Jotenkaan hän ei vaan tee itseään tykö edes minun ystävänaisilleni, saati sitten muille. En tajua sitä. Minusta miehet ovat usein tosi kivoja kavereita. Suoria ja hauskoja.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi