Kaverin kommentti isosta vauvastani "ihan jäätävä pallero"
Ei tuota oikein voi ottaa muuta kuin loukkauksena? Vauva on isokokoinen muttei nyt sentään mikään luonnon oikku.
Kommentit (31)
Ei ihan parhaat sanat valittu, mutta ei tuo ilkeätäkään ollut, vähän hauskaakin. Mun toinen vauva oli ihan jäätävä pallero, voin sanoa sen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan parhaat sanat valittu, mutta ei tuo ilkeätäkään ollut, vähän hauskaakin. Mun toinen vauva oli ihan jäätävä pallero, voin sanoa sen itsekin.
Samoin. Ja tuo "jäätävä pallero" totesi itse n. 9v ikäisenä, kun näki oman vauvakuvansa, että "vähän mä olin läski vauva". Nykyään on kouluterveydenhuollon painon tarkkailussa, kun pituutta tulee lisää ja paino putoaa samaan aikaan.
Hauskasti sanottu, itse vaan nauraisin. Onhan tuo nyt parempi kuin kauhea läski.
Monet vauvat on jäätäviä palleroita. Useimmilta vararenkaat karisee kun alkavat liikkua.
Miedänkin poika oli aika jötkäle vauvana mutta vähän isompana oli välillä -käyrillä ja nyt teininä on 185cm ja 65kg.
Hyvä että edes joskus oli lihaa luiden päällä...
No onhan toi rumasti sanottu. Eikö teillä täällä ole lainkaan käytöstapoja?
On mun mielestä kyllä aika asiatonta kommentoida kenenkään ulkonäköä tai kokoa. En tuosta loukkaantuisi, mutta en myös ymmärrä että miksi kenestäkään pitäisi noin päästä sanomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Ja tuo "jäätävä pallero" totesi itse n. 9v ikäisenä, kun näki oman vauvakuvansa, että "vähän mä olin läski vauva". Nykyään on kouluterveydenhuollon painon tarkkailussa, kun pituutta tulee lisää ja paino putoaa samaan aikaan.
Jos 9v nimittelee jotain läskiksi niin kasvatuksessa on mennyt joku pieleen. Vaikka se nimittelyn kohde on hän itse, kertoo kuitenkin paljon arvomaailmasta.
Vierailija kirjoitti:
On mun mielestä kyllä aika asiatonta kommentoida kenenkään ulkonäköä tai kokoa. En tuosta loukkaantuisi, mutta en myös ymmärrä että miksi kenestäkään pitäisi noin päästä sanomaan.
Älä ole tylsä. Vauvat nyt useimmiten on pallepallepallerrrrroita. Awww.
Hänellä tuskin itsellään on lapsia?
Tuo oli vain sammakko suusta - ei varmasti tarkoittanut pahaa.
Jäätävä nyt on muotisana ja pallero on ihan söpö ilmaisu.
Olisin loukkaantunut, jos joku olisi sanonut pulloposkista vauvaani läskiksi toukaksi, lihavaksi kersaksi tms.
Jäätävä pallero on sellainen, että nauraisin :)
Mikä teitä ihmisiä nykyään oikein vaivaa kun kaikki asiat pitää ottaa henkilökohtaisesti nokkiinsa? Huumorintajutkin taitaa monella lähteä istukan mukana?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos 9v nimittelee jotain läskiksi niin kasvatuksessa on mennyt joku pieleen. Vaikka se nimittelyn kohde on hän itse, kertoo kuitenkin paljon arvomaailmasta.
Eikö pienissä aivoissasi käynyt sellaista ajatusta, että 9 vee on saattanut kuulla tuon sanan koulukavereilta ja kodin ulkopuolelta, vaikka heillä kotonaan ei käytettäisi kyseistä sanaa tai kannustettaisi siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se mahtaa kertoa tuon lapsen "arvomaailmasta"? Ainakaan hän ei tuntematta arvostele ketään, kuten sinä. Hommaapa muutama lapsi ja tule sitten kommentoimaan, jooko? Valitettavasti ihan kaikkea ulkomaailman vaikutusta ei voi vanhempi karsia pois, kun on mm. toi koulu, jossa on mm. muita lapsia, joilta oppii kaikennäköistä. Ikinä en ole kuullut hänen tai kenenkään muunkaan lapseni nimittelevän ketään. Eikä ole tullut sellaista palautetta koulustakaan. Yläkouluikäinen on jo nuorinkin.
Naapuri hihkaisi "Mikä possu!" nähtyään ensi kertaa vauvani, jonka pituus oli +2 käyrällä ja paino 0-käyrällä. Ei nuo lapsettomat tajua miltä vauvan kuuluu näyttää.
Sanoin muinoin ystävättärelleni hänen vauvasta että onpa pojalla komea ja iso mottipää, ja sitten me molemmat naurettiin ja lopulta vauvakin virnuili. Ystävätär kertoi muille että minä keksin heidän vauvalle hauskan Mottipää-nimen ja että sopii sille kun pää on kulmikas, eikä siis pahoittanut mieltään tippaakaan. Eikä itselleni tulisi mieleenkään hengailla huumorintajuttomien kavereiden kanssa ja onneksi kaikki äidit eivät sentään muutu huumorintajuttomiksi lapsen tai lapsia saatuaan :)
Pallero olisi söpö. Jäätävä pallero on ikävästi sanottu.
Älä nyt, olihan tuo vähän pöhkösti sanottu, muttei varmasti tarkoittanut pahaa. :)