Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imppaava mies?

Vierailija
24.08.2018 |

Onko vaarallista seurustella imppaavan miehen kanssa? Olen käsittänyt, että imppaus voi tehdä ihmisestä arvaamattoman ja aggressiivisen, mutta kuinka tuo nyt sitten eroaa alkoholista? Lapsia en toki ole ajatellut hankkia, sillä päihteet ja lapset eivät tietenkään ole sovelias yhdistelmä. Itsekin olen päihteisiin (lähinnä alkoholiin) menevä, mutta imppaus tuntuu vieraalta. Olen pitänyt sitä joidenkin vähän yksinkertaisten teinien harrastuksena. Ehkä olen ollut ennakkoluuloinen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imppaus tuhoaa aivoja, alkoholi ei läheskään niissä mittasuhteissa.

Vierailija
2/7 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imppaus ja persujen äänestäminen, kaksi tyhmintä asiaa mitä voi tehdä. Nämähän kulkee monesti käsikädessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imppaava mies?

Tähän sopii kalevauvan "kuorsaava kissa" -biisin sävel. Imppaava mies, ei sitä kestä....

Vierailija
4/7 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vaarallista seurustella imppaavan miehen kanssa? Olen käsittänyt, että imppaus voi tehdä ihmisestä arvaamattoman ja aggressiivisen, mutta kuinka tuo nyt sitten eroaa alkoholista? Lapsia en toki ole ajatellut hankkia, sillä päihteet ja lapset eivät tietenkään ole sovelias yhdistelmä. Itsekin olen päihteisiin (lähinnä alkoholiin) menevä, mutta imppaus tuntuu vieraalta. Olen pitänyt sitä joidenkin vähän yksinkertaisten teinien harrastuksena. Ehkä olen ollut ennakkoluuloinen.

Kyllä se on "vähän" yksinkertaisten harrastus joo.

Vierailija
5/7 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se imppaa?

Vierailija
6/7 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän kikkeli-imppari?

Vierailija
7/7 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei imppaa. Typerien teinipoikien juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme