Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko MITÄÄN järkeenkäypää syytä miksi työkyvyttömiä syrjitään työmarkkinoilla?

Vierailija
24.08.2018 |

Kerran sokeakin pystyy väittelemään tohtoriksi ja toimimaan yrittäjänä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se, että he ovat kuten aloittaja itsekin kirjoitti työkyvyttömiä, eli kyvyttömiä (syystä tai toisesta) tekemään työtä. Sokeus ei tee työkyvyttömäksi.

Vierailija
2/6 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös sitä mieltä että tavallaan jokainen kykenisi ehkä johonkin työhön. Mutta sellaisia töitä ei välttämättä ole tarjolla. Olen itse työkyvyttömyyseläkkeellä ja jotenkin tuhonnut pääni eli vaadin liikaa itseltäni ja sitten stressaan niin että siitä kärsii koko elämä. Ylitunnollinen ja liian ahkera ja  jotenkin tuhosin tällä luonteellani ja suorittamisella oman pääni niin etten juuri kestä enää mitään painetta tai stressiä. Kerään kuitenkin luonnosta roskia joten voisin aivan hyvin kerätä niitä vaikka työkseni kunhan saan tehdä sitä omaan tahtiin.

Näin ei kuitenkaan ole nykytyöelämässä joten jos aletaan siihen lisätä jotain tuottavuusvaatimusta tai että minun on kerättävä '1000 roskaa tuntiin' niin alan stressaamaan liikaa ja koko päivä menee siihen stressaamiseen ja suorittamiseen. Olen opiskellut ja mennyt jo nuorena töihin kaikkien koulujen ohella ja jättänyt lomat pitämättä ja vapaat ja viikonloput. Ensi kerran paloin loppuun jo n.20 vuotiaana. Eikä ollut tarkoitus tilittää itsestäni sen enempää mutta tämä oli esimerkki. Olen A-stressityypin ihminen. Ja minulle sopisi joku stressitön työ esim. luonnon hyväksi. Sellaisia työpaikkoja ei vain ole koska joka paikassa on tuottavuusvaatimukset jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismi koska sitä on ilmeentynyt ja se pitää työstää pois meistä ja nyt kuin se ilmeni niin nyt viimeistään se pitäisi kätkeä pois.

Vierailija
4/6 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan palkkaisi työkyvyttömän jos työkykyisiäkin on tarjolla.

Vierailija
5/6 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasismi koska sitä on ilmeentynyt ja se pitää työstää pois meistä ja nyt kuin se ilmeni niin nyt viimeistään se pitäisi kätkeä pois.

Luonto itsessään on mikä on. Jäljelle jää mielipiteitä.

Vierailija
6/6 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan palkkaisi työkyvyttömän jos työkykyisiäkin on tarjolla.

Koska muuten ei tulevaisuudessa pysty myymään mitään yhteiskunnalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän