Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin naisystävälleni, että tämä on luonnonkaunis

kuinkas sitten kävikään
24.08.2018 |

Olemme seurustelleet naisystäväni kanssa noin vuoden. Alussa naisystäväni pukeutui fiinisti, laittoi pitkät hiuksensa tyylikkäästi huolitellun näköisesti ylös, meikkaili itsensä päivittäin varsin viehättävän ja tyylikkään näköiseksi. Ensitreffeillä ja seuraavilla ja sitä seuraavillakin olin ihan että "vau". Näyttävä nainen, menemättä kuitenkaan överiksi. Sellaista silmää miellyttävää vaimomateriaalia. Olemme viettäneet aikaa hyvin tiiviisti käytännössä alusta lähtien, nainen melkein asuu luonani, ja tämä yhteisestä tahdostamme, heräämme lähes joka aamu vierekkäin. Tässä on upea nainen, mutta ensivaikutelma särkyy.

Muutamia viikkoja sitten loikoillessamme sohvassa saunan jälkeen kehuin, kuinka naiseni onkaan luonnonkaunis. Kiherteli ja oli ilmeisen tyytyväinen. Enpä arvannut, että kehun voi ottaa niin kirjaimellisesti. Aiemmin en edes huomannut, kun nainen laittautui, mutta oli kuitenkin aamusta iltaan hyvin freesin näköinen ja sellainen halattava, pussattava ja ihailtava pakkaus, niiltä ensitreffeiltä tutusti. Vasin yhtäkkiä kaikki muuttui.

Nyt kämpilläni pyörii nainen ferkkareissa, homssuinen tukka kummallisella sykeröllä, sillä on finnejäkin koska ei huolehdi ihostaan, meikistä ei tietoakaan, ja yleisilme verrattain epäsiisti. EIKÄ AINOASTAAN KOTONA, vaan myös kodin ulkopuolella. Kaikki alkoi siitä, että kehuin luonnonkauniiksi. Ei minun kotonani tarvitse hienostella, mutta silloin kun kauppareissuillakin saa hävetä, mennään mielestäni metsään. Tai en minä häpeä, mutta en kyllä ole ylpeäkään.

Se, mikä saa minut kirjoittamaan, on se mitä tapahtui eilen. Olin jo alussa ihastunut naisen jakaukseen. En voi vaikuttaa naisen meikkailuun tai siihen, mitä hän laittaa päällensä, mutta ajattelin että noihin hiuksiin voi ja täytyy puuttua. Hiukset ovat vaaleat ja näyttävät, mutta koska nainen ei ole nyt välittänyt käydä parturissakaan, on hiuksissa rantu, ja jakaus näyttää nyt aina likaiselta (vaikka kyllä peseytyy sentään). Hiukset ovat myös enemmän pörröissä eivätkä laitetun näköiset kammattuinakaan. Ajattelin, että on loistotilaisuus tappaa kaksi kärpästä yhdellä iskulla; antaa ilahduttava hemmottelulahja naiselle sekä samaan aikaan saada aikaan lopputulos, joka miellyttää sitten omaakin silmää. Eli kävin varaamassa, ja maksoin, värjäys- ja leikkausajan parturiin.

Eilen sitten annoin naiselle hyvänpäivänlahjaksi parturin käyntikortin, jossa näkyy varattu aika. Tilanne oli hyvä ja lämmin, mutta nainen meni aivan vaikeaksi. Ensin punastui silminnähden (se puna näkyi aika tehokkaasti kun ei ollut taaskaan meikkailtu lainkaan), häkeltyi ja sitten, jos katse voisi tappaa, niin olisin kuollut. Nainen oli niin poissa tolaltaan etten ymmärtänyt MIKÄ tässä eleessä oli niin häkellyttävää ja raivostuttavaa, mutta joka tapauksessa hän jätti kortin pöydälle ja käveli ovesta ulos, emmekä heränneet vierekkäin tänä aamuna.

Kyseessähän oli kuitenkin kaunis ele, hemmottelulahja? Eikö naiselle saa tarjota lahjaksi kauneudenhoitotuotteita tai -palveluita? Lahjotetaanhan naisille koruja ja vaatteitakin, mikä parturissa meni huti? En odottele naista kotiin tänäänkään.

Varokaa miehet antamasta ulkonäköön liittyviä kehuja tai lahjoja. Metsään todennäköisesti menee.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaana, menes ulos haukkaamaan happea. Vähän liikaa käytät taas aikaa provoihin. 

Vierailija
2/25 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipahan taas sepustus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos noin selkeästi tuot esille naisessa pitämäsi epäkohdat, niin ihmekös tuo jos jatkat sinkkuna.

Vierailija
4/25 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin loukkaantuisin, jos minua sanottaisiin luonnonkauniiksi. Se on vähättelyä, sillä se tarkoittaa minun mielestäni, että olen tavallisen näköinen. Olen kuitenkin mielestäni kaunis, sillä ne pikku viat, joita minussa on, eivät pudota arvosanaa kauniista ainakaan alaspäin.

Minun eräs ex-poikaystäväni osti minulle netistä silikonitäytteet rintaliiveihin. Siksi hänestä tuli ex. Nainen ostaa itse, jos katsoo siihen olevan tarvetta. Se, jos ostan täytteellisiä liivejä, on oma asiani, ei muiden.

Vierailija
5/25 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen olisi kyllä ilahtunut tuollaisesta lahjasta, joten oikea kysymys kuuluu, millähän saatesanoilla se lahja on ojennettu?

Vierailija
6/25 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä että nyt on provon hyötysuhde viturallaan, jos sen väsäämiseen menee puoli päivää.

Vierailija
7/25 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan heteromies ei kiinnitä tuollaista huomiota naisen hiuksiin ja ihoon.

Taitaa olla Porvoon mammalla tylsä päivä.

Vierailija
8/25 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttumatta muuhun sisältöön kommentoin vain, että minä en kyllä haluaisi lahjakorttia parturiin. 

Vierailija
9/25 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen olisi kyllä ilahtunut tuollaisesta lahjasta, joten oikea kysymys kuuluu, millähän saatesanoilla se lahja on ojennettu?

Kysymys on siitä että nainen tajusi lahjakortin merkityksen sanomattakin, eli että mies tahtoisi hänen huolehtivan ulkonäöstään enemmän entiseen tapaan. Häntä alkoi nolottaa koska oli ollut pitkään resupekkana luullen miehen pitävän siitä.

Vaikka turhan viilailtu provohan tämä on.

Vierailija
10/25 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva novellin tynkä siinä tylsistyneeltä kotimammalta! 0/5. 

Vierailija
11/25 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies joka tykkää miehistä.  Homomainen tyyli kirjoittaa sanavalintoineen ja yksityiskohtaisineen kuvailuineen. Miehekäs mies et ainakaan ole, veikkaan että ruikuttava, arka ja alistuva wannabemies.

Vierailija
12/25 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä päin sitä luontoa kuvailee.

Vierailija
13/25 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä kelpaisi luonnon kaunis nainen, mun mielestä se tarkoittaa solakkaa hyvä ihoista naista mikä näyttää hyvältä pieruverkkareissa tukkalaittamatta ja ilman meikkiä.

Aapeen muija ei ilmeisesti ole luonnonkaunis vaan kelpaa vain laitettuna.

Vierailija
14/25 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies joka tykkää miehistä.  Homomainen tyyli kirjoittaa sanavalintoineen ja yksityiskohtaisineen kuvailuineen. Miehekäs mies et ainakaan ole, veikkaan että ruikuttava, arka ja alistuva wannabemies.

Ikivanha naisellinen puolustus, homoksi haukkuminen kun ei muuta keksi. Koitapa nyt keksiä jotain järkevää vastaväitettä tähän asiaan, vai oletko jo hävinnyt?

Vierailija
15/25 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin todella otettu. Ihanaa, että mies maksaa!

Miten huomaavaista.

Olet ihana!

Vierailija
16/25 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää. No kai se nainen nyt viimeistään huomasi että on pelkkä kakku. Vaikka kuinka mies sanoisi muuta. Mut musta mikään ei ole enempää kamalempaa kuin sottainen tukka. Yhdellä hotellissa olevalla naisella on hotellin nettisivuilla itsestään kuva jossa hiukset on ihan takussa. Minkälaisen kuvan tämä nainen antaa hotellista saati ruoasta tai palvelusta. Kuva sinänsä viestittää todella huonoa. Lisäksi tuli mieleen että onko kuva seksuaalinenkin.

Vierailija
17/25 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaana, menes ulos haukkaamaan happea. Vähän liikaa käytät taas aikaa provoihin. 

Myös minun ensireaktioni oli, että naisen tekstiä. Mutta eipä hän missään sanokaan, etteikö olisi lesbo.

Vierailija
18/25 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään mies ei kirjoita noin pitkää selostusta akkansa ulkonäöstä ja meikkaamisen puutteesta, jos pillua kuitenkin saa.

Next

0/5

Vierailija
19/25 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta MIEHEN tekstiltä

Vierailija
20/25 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siellä Porvoossa tuollaista, että miehetkään ei tiedä, että ei se freesi look ole mitään luonnonkauneutta. Ja naiset ovat siellä just tollee että aijjaa luonnonkaunis, no enpä laita mitenkään ettei kauneus peity.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi