Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ero ja lemmikit

Vierailija
24.08.2018 |

kumpi teillä otti lemmikit

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä, mun nimissä.

Vierailija
2/14 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin lähtiessäni akvaarion kaloineen mukaani ja exälle jäi undulaatti häkkeineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun poikkis ikävöi koiriaan kun ex-lumput ei anna tavata vaikka ensin olivat luvaneet, raukka menettänyt vuoden sisään 2 koiraa

t.m

Vierailija
4/14 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kaksi koiraa ja kaksi kissaa. Miehelle jäi toinen koira, minulle loput.

Vierailija
5/14 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen molemmissa eroissa ottanut koirat. Itse olen ne maksanut ja enimmäkseen hoitanutkin, eikä tästä asiasta ole ikinä tarvinut edes keskustella sen kummemmin.

Vierailija
6/14 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ero tulisi, minä ottaisin lemmikit. Rotukissat on rekisteröity minun nimiini ja minähän niistä olen maksanutkin. Olisihan se surullista ja miehen tulisi varmasti kissoja ikävä, mutta en minä silti mitään tapaamisoikeutta järjestelisi jos tarkoitus olisi jatkaa omia elämiämme erillään. Kuulostaa karmivalta että eksä roikkuisi kuvioissa tapaamassa lemmikkejäni.

Vierailija
7/14 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sovittiin jo kissaa hankkiessa, kumpi sen ostaa ja kumpi sen omistaa. Juoksevat kulut maksettiin toki yhdessä.

Kissa jäisi minulle, jos joskus ero tulisi.

Vierailija
8/14 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kaksi koiraa ja kaksi kissaa. Miehelle jäi toinen koira, minulle loput.

Miten pystyitte erottamaan koirakaverukset vai eivätkö välittäneet toisistaan sen kummemmin?

Meillä on yhteishuoltajuus juuri koirien takia, koska ne ovat aivan erottamattomat.

Vuoroviikoin hoidetetaan.

Vierailija
9/14 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin koirani.

Koira on ollut minulla jo ennen miestä.

Jos koiran hankimme, maksan sen itse ja pidän sen itselläni.

Vierailija
10/14 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälittää koirat jotka jää erossa kaipaamaan rakasta ihmistä eli koira kuuluisi jäädä sille ihmiselle joka koiralle on se tärkein.

Itsellä kainalossa koira jonka omistajat hylkäsivät vuoden sisällä kahdesti eli ensin tuli ero jonka myötä hävisi se koiran rakkain ihminen ja sitten toinenkin joka ei jaksanut enää koiraa.

Nyt koira vahtii minua etten jätä minäkin.

Vierailija
11/14 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koirat ostanut ja ne jäisivät minulle. Ikinä en ostaisi lemmikkiä yhteisomistuksessa. 

Vierailija
12/14 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle jäi mun nimissä

Vierailija
13/14 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex vei koiran, vaikkei ikinä maksanut senttiäkään koirasta tai tarvikkeista. Yritti vielä eron jälkeen vongata minua maksamaan koiran kuluja (ruokia yms), koska "pitää sunkin osallistua, onhan se sunkin koirasi", mutta ei kuitenkaan ikinä antanut minun tavata koiraa. Perkele. Taisi tulla yllätyksenä miten paljon isohkoon koiraan kuluu rahaa kuukausittain.

Vierailija
14/14 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex vei koiran, vaikkei ikinä maksanut senttiäkään koirasta tai tarvikkeista. Yritti vielä eron jälkeen vongata minua maksamaan koiran kuluja (ruokia yms), koska "pitää sunkin osallistua, onhan se sunkin koirasi", mutta ei kuitenkaan ikinä antanut minun tavata koiraa. Perkele. Taisi tulla yllätyksenä miten paljon isohkoon koiraan kuluu rahaa kuukausittain.

Miksi se ukko sen otti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä