Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi raksamiehet ovat niin kuumia?

Vierailija
23.08.2018 |

.

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neonvärisissä vaatteissa työskentelevät amikset ei todellakaan oo kuumia🤣

Vierailija
82/147 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minulla on kokemusta kirvesmiehestä, joka oli todella hyvä rakastaja, todella kuuma. Lakanat vain oli liekeissä kun peuhattiin.

Ei kovin kiihkeää meininkiä ole ollut jos lakanat niin kuivina on että palaan syttyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksamiehet kuuluvat siihen vähiten kuumaan sarjaan yleensä.

Vierailija
84/147 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla lounasravintoloissa, kun käy syömässä, niin en nyt tiedä, ovatko keskimäärin kovin kuumia.

Vierailija
85/147 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vähän likasia

Vierailija
86/147 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ylipäätään sytyttää miehen älykkyys ja hyvät käytöstavat. Raksamiehet ovat yleensä turhan ronskeja ja rivoja mun makuun. 

Vierailija
87/147 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset on pinnallisia sikoja 😀 ei niitä kiinnosta, kuin ulkonäkö ja se-eksi. Ai ai ai.

Kyllä mun raksamiehelläni on kultainen luonne... hyvän perseen ja kivojen  selkälihasten lisäksi. :D

Mikä naisia miehen perseessa innostaa? Haluatteko panna miehiä perseeseen? Vai antaako se kuvan että lykkii voimalla?

Vierailija
88/147 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa raksamies tai mikä tahansa mies, niin ei ole naisille muuta kuumaa miestyyppiä, kuin tämä yksi:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

En tiedä, löytyykö näitä sitten paljon raksamiehistä?

Mä kerroin edellisellä sivulla, että mulla on seksisuhde raksamiehen kanssa. Miehellä vaaleat hiukset ja hiusraja vähän kivunnut ylös. Pituus 180cm. Lihaksia löytyy ja on harteikas, mutta vähän mahaa myös. Rasvaprosentistaan en osaa sanoa, en mä miehissä sellaista ajattele. Hampaat ok. Vaatteet siistit. Silmälaseja ei ole, mutta ei se ole mulle ongelma jos miehellä on silmälasit. Mies on suomalainen tavallinen mies. Ikää 59v. eli 17 vuotta enemmän kuin mulla.

Vierailija
89/147 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen akateeminen nainen ja en kyllä huoli enää muita kuin seksikkäitä duunarimiehiä sänkyyni kunnon seinäänheittomeiningillä. Ei vaan sytytä nörtit eikä inssit, kokeiltu on. Perkele, mitä muuta mä miehestä haluaisin? Mieluummin mä otan sen luolamiehen joka tarjoaa naiselleen turvaa kuin henkeviä keskustelevan paperinpyörittelijän. Olen itsekin erittäin naisellinen, joten viehätyn niistä erittäin maskuliinisista, raavaista miehistä ja onneksi hekin minusta.

Toimii, kun pidät sen s e K sinä etkä ryhdy parisuhteeseen.

Mulla on raksamies avopuolison ja ero tulossa. Seksi toimii joo, hyvä kroppa on, maskuliininen on... Ja mä näytän naiselliselta, mutta kun mulla arvot ja aivot on jotain muuta. Mies ei todellakaan ymmärrä vaikka sitä, että vapaalla minun on tärkeämpää lukea alani uusinta kirjallisuutta kuin tehdä kotitöitä.

Että kyllä tämä suhde kuoli yhteenmuuttoon

Vierailija
90/147 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastajani on ulkomaalainen (ei kuitenkaan näitä itä-Euroopan) raksamies ja niin kuuma. Kokoerona meillä 60kg, joten selvää kyllä kumpi vie. 😉

Sinun pitäsi laihduttaa. Ei ole terveellistä että painosi lähentelee kahtasataa kiloa.

Vierailija
91/147 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on näin? Ei ainakaan stadissa, pilaavat kaikki rakennukset kun tietotaito on jostain kaukasukselta ja itäeuroopasta. Tosi kuumaa on ne kokoomuslaiset ja EK jotka niitä tänne haluu. Jos haluut jotain tosi kuumaa metukkaa käänny häkämiehen ja niitten kokkari dressmänien puoleen, Purra on siellä samoissa juhlimassa ruoskan kanssa, taitaa saada jotain kicksejä kun köyhää kurmoottaa.

Vierailija
92/147 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa raksamies tai mikä tahansa mies, niin ei ole naisille muuta kuumaa miestyyppiä, kuin tämä yksi:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Muuten meni nappiin, mutta kyllä miehet on kuumimmillaan siinä 30-40 -vuotiaina. Parikymppiset on usein vähän sellaisia maitopartoja vielä.

N44

Vierailija
93/147 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on hiki. 👷

Vierailija
94/147 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten meni nappiin, mutta kyllä miehet on kuumimmillaan siinä 30-40 -vuotiaina. Parikymppiset on usein vähän sellaisia maitopartoja vielä.

N44

Siitä ei ole kysymys, vaan siitä, että tuon ikäisellä miehellä on ylivoimaisesti eniten kysyntää naisten parissa. Vaikka olisi kuinka kuuma 30-40-vuotias, niin tälle miehelle ei ole naisten keskuudessa läheskään sitä kysyntää, mitä max. 27-vuotiaalle miehelle. Jos ajatellaan, että kummankin ikäisillä olisivat täsmälleen samat ihanneominaisuudet.

Vierailija
95/147 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe, yksi höpisee kuinka inssit on niin työuupuneita ettei heistä ole naista hoivaamaan ja siksi mielummin raksamies, ja juuri aiemmin yksi fantasioi kunnon raksamiehestä seinäänheittomeiningillä. Melkoista hoivaamista, ja vielä sikäli kun se hoivaaminen on sitä naisen hommaa.

Sitä tällaisena raksailua harrastavana aktiivisena urheilijainssinä naurattelee katsella bubiruusujen istuskelua linttakorollassa keltahaalriukon vieressä naama norsun***** hurauttaessa velattomana tämän vuoden vitskabemsulla liikennevaloissa viereen. Pikaisen katseen kohdatessa muikkelin silmissä vilahtaa valonkajahdus hymyn saattelemana mikroilmeessä kunnes katseensa palaa kasettimankan pyöritettävään nuppirivistöön, siihen arkitodellisuuteen.

Ne Reginan naisenunnelmat vs. todellisuus.

Nuo taas on inssiunelmia. On noissa kuvitelmissa raksamiehistä paljon ilmaa, mutta en kyllä tunne naisia, jotka inssien autoja kuolaisi. Enemmän kiinnostaa muna kuin sen jatkeet

Vierailija
96/147 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset on pinnallisia sikoja 😀 ei niitä kiinnosta, kuin ulkonäkö ja se-eksi. Ai ai ai.

Kyllä mun raksamiehelläni on kultainen luonne... hyvän perseen ja kivojen  selkälihasten lisäksi. :D

Mikä naisia miehen perseessa innostaa? Haluatteko panna miehiä perseeseen? Vai antaako se kuvan että lykkii voimalla?

Lihaksikkaata on kiva pitää kii lähetyssaarnasjassa... Sen mielikuvan se herättää.

Vierailija
97/147 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Siitä ei ole kysymys, vaan siitä, että tuon ikäisellä miehellä on ylivoimaisesti eniten kysyntää naisten parissa. Vaikka olisi kuinka kuuma 30-40-vuotias, niin tälle miehelle ei ole naisten keskuudessa läheskään sitä kysyntää, mitä max. 27-vuotiaalle miehelle. Jos ajatellaan, että kummankin ikäisillä olisivat täsmälleen samat ihanneominaisuudet.

En mä ainakaan huolisi 27v. tai nuorempaa miestä.

T: N42 jolla seksisuhde 17 vuotta vanhemman raksamiehen kanssa.

Vierailija
98/147 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihaksikkaata on kiva pitää kii lähetyssaarnasjassa... Sen mielikuvan se herättää.

Mutta eihän naisia kiinnostaneet ne miehen lihakset niin paljoa?

Vierailija
99/147 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ylipäätään sytyttää miehen älykkyys ja hyvät käytöstavat. Raksamiehet ovat yleensä turhan ronskeja ja rivoja mun makuun. 

Ennakkoluuloja. Et edes tunne raksamiehiä.

Vierailija
100/147 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niissä umpityhmissä koulupudokkaissa on sitä jotain. Tykkäähän naiset hevosistakin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi