Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi raksamiehet ovat niin kuumia?

Vierailija
23.08.2018 |

.

Kommentit (147)

Vierailija
61/147 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut elämäni parhaan panon raksamieheltä.

Vierailija
62/147 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös kiikareissa eräs raksaukko jonka kanssa silmäpeliä. En saa tyyppiä pois mielestäni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/147 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

työn johto kirjoitti:

Noniin Make. Se älypuhelin pois ja takas telineille.

Osui ja upposi 😅

Vierailija
64/147 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen nainen ja en kyllä huoli enää muita kuin seksikkäitä duunarimiehiä sänkyyni kunnon seinäänheittomeiningillä. Ei vaan sytytä nörtit eikä inssit, kokeiltu on. Perkele, mitä muuta mä miehestä haluaisin? Mieluummin mä otan sen luolamiehen joka tarjoaa naiselleen turvaa kuin henkeviä keskustelevan paperinpyörittelijän. Olen itsekin erittäin naisellinen, joten viehätyn niistä erittäin maskuliinisista, raavaista miehistä ja onneksi hekin minusta.

Vierailija
65/147 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on koronan takia 40 asteen kuume.

Vierailija
66/147 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta raksamiehet on vaan niin fressejä, oli heillä vatsaa tai ei. Ei väliä onko suomalainen tai ulkomaalainen. Maanläheisiä ihmisiä.

Vierailija
67/147 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastajani on ulkomaalainen (ei kuitenkaan näitä itä-Euroopan) raksamies ja niin kuuma. Kokoerona meillä 60kg, joten selvää kyllä kumpi vie. 😉

Vierailija
68/147 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuota voisi polkasta raavasta raksaukkelia. Nörtit on nykyjään niin työstressin uuvuttamia ettei niistä edes naista hoivaamaan tai hoitamaan. Henkeen ja vereen täällä myös akateeminen joten luolamies vastapainoksi kelpais

Vierailija
69/147 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raksaukot todellakaan ole mitään luolamiehiä aina. Itse olen syvällinen ja pohdiskeleva tyyppi mutta teen myös rakennusalan töitä. Sen lisäksi teen huoltomiehen töitä. Rakennustyö meillä on todella raskasta välillä ja raksaukoilla on poikkeuksetta hyvä fyysinen kunto. Naisten kanssa työmaalla kyllä törmää flirttiin useinkin : ))

-raksaukko

Vierailija
70/147 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukavaa katsoa miehiä töissä

Vierailija
71/147 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, yksi höpisee kuinka inssit on niin työuupuneita ettei heistä ole naista hoivaamaan ja siksi mielummin raksamies, ja juuri aiemmin yksi fantasioi kunnon raksamiehestä seinäänheittomeiningillä. Melkoista hoivaamista, ja vielä sikäli kun se hoivaaminen on sitä naisen hommaa.

Sitä tällaisena raksailua harrastavana aktiivisena urheilijainssinä naurattelee katsella bubiruusujen istuskelua linttakorollassa keltahaalriukon vieressä naama norsun***** hurauttaessa velattomana tämän vuoden vitskabemsulla liikennevaloissa viereen. Pikaisen katseen kohdatessa muikkelin silmissä vilahtaa valonkajahdus hymyn saattelemana mikroilmeessä kunnes katseensa palaa kasettimankan pyöritettävään nuppirivistöön, siihen arkitodellisuuteen.

Ne Reginan naisenunnelmat vs. todellisuus.

Vierailija
72/147 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisko siitä kun tekevät paljon hommia ulkona auringossa siinä tulee kuuma.

Vierailija
73/147 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin olen tinderöinnin myötä tullut siihen tulokseen, että kun kaikki kynäniskatkin siellä ovat loppujen lopuksi vain seksin perässä, niin miksipä en sitten ottaisi miehekästä miestä. Seksi on todella hyvää eikä mun todellakaan tarvitse opettaa asioita kädestä pitäen. Miehet kun ei näköjään taustasta riippumatta halua muuta kuin seksiä, niin tähän se johtaa. On mulla muutama raksaukkokin ollut. Nuoria ja lihaksikkaita.

Vierailija
74/147 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mietin, että olenkohan jäänyt jostain paitsi tai jotain jäänyt huomaamatta, kun työvaatteet ja raksamiehet/asfalttimiehet eivät koskaan ole aiheuttaneet mitään tunteita puoleen tai toiseen.

Korkeintaan ärsytystä liikenneruuhkasta tietöiden takia...

Vierailija
75/147 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
76/147 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi IT-nörtti mies on hottis...

Vierailija
77/147 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulla on kokemusta kirvesmiehestä, joka oli todella hyvä rakastaja, todella kuuma. Lakanat vain oli liekeissä kun peuhattiin.

Vierailija
78/147 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole koskaan oikein raksamiehet sytyttänyt, mua enemmän sytyttää pukumiehet.

Vierailija
79/147 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks raudoittaja laittoi mulle alastonkuvia työmaakopista joskus....

Tee rikosimoitus niin saat ehkä korvauksia mielen järkkymisestä.

Vierailija
80/147 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on seksisuhde miehen kanssa joka on tehnyt vuosikymmeniä töitä raksalla oman firman puitteissa. On harteikas ja lihaksikas mies ikäisekseen. Näin ylipainoisena naisena ihanaa olla tuollaisen miehen käsittelyssä. Mies vielä komeakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän