Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi raksamiehet ovat niin kuumia?

Vierailija
23.08.2018 |

.

Kommentit (147)

Vierailija
41/147 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun mun mielestä niissä ei ole mitään kuumaa.

Vierailija
42/147 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole Suomessa ilman paitaa. Huomiovaattet päällä siellä heilutaan.

Just olin sanomassa että työmaalla kun olis ilman huomiovaatetusta niin ”Mites se nyt sattuikin, noin viimeisenä työpäivänä tällä työmaalla...”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/147 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole seksikkäitä. Työläistä en huolisi kumppaniksi, vaikka olisi viimeinen mies maailmassa.

Vierailija
44/147 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OpiskelijaSanni19 kirjoitti:

Mä työskentelen raksalla ja olen pannut varmaan 95% miespuolisista kolleegoista eri työmailla, joissa olen ollut.

Valtaosa ollut perheellisiä ukkomiehiä. Joukossa suomalaisia perheenisiä, päälliköltä, johtajia ja apumiehiä.

Virolaisia, afrikkalaisia.. mut romanialaisista en tykkää, se jäi kahteen kertaan se juttu.

Todellakin raksamies on kuuma!

Ja mikä sen ihanampaa kuin tehdä se työmaaparakissa tai vaikka työkoneen hytissä..

Ja sitte mä heräsin

Vierailija
45/147 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä työskentelen raksalla ja olen pannut varmaan 95% miespuolisista kolleegoista eri työmailla, joissa olen ollut.

Valtaosa ollut perheellisiä ukkomiehiä. Joukossa suomalaisia perheenisiä, päälliköltä, johtajia ja apumiehiä.

Virolaisia, afrikkalaisia.. mut romanialaisista en tykkää, se jäi kahteen kertaan se juttu.

Ja mikä sen ihanampaa kuin tehdä se työmaaparakissa tai vaikka työkoneen hytissä..

Ja sitte mä heräsin

Muna kädessäni... oma tietenkin.

Vierailija
46/147 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen fantasia tänään.. hohhoijakkaa.

Vierailija
47/147 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän! Olen Afrikasta kotoisin oleva perheenäiti, ja tykkään hoidella pieneksi piristykseksi nuoria suomalaisia miehiä salaa niiden tyttiksiltä. Yllättävän moni komea nuori suomalainen mies on halukas kokeilemaan tällaista etnisempää ja kokeneempaa naista. Mikä vois olla ihanampaa kun saada saunakutsu ja siellä vähän opettaa suomipojulle miten afrikkalainen nainen hoitaa hommat💕

Vierailija
48/147 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustan kadut on revitty auki ja raksamiehiä seuratessani toivoisin, että työskentelisin raksalla. 

Yleensä yksi heistä tekee jotain ja yhdeksän tuijottaa. Toisinaan kaksi tekee ja kahdeksan tupakoi.

Raskas työ, josta pitää ehdottomasti maksaa riittävästi. Ei ole helppoa seisoa kadulla kahdeksan tunnin ajan.

Vierailija
49/147 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustan kadut on revitty auki ja raksamiehiä seuratessani toivoisin, että työskentelisin raksalla. 

Yleensä yksi heistä tekee jotain ja yhdeksän tuijottaa. Toisinaan kaksi tekee ja kahdeksan tupakoi.

Raskas työ, josta pitää ehdottomasti maksaa riittävästi. Ei ole helppoa seisoa kadulla kahdeksan tunnin ajan.

Oikeassa olet.

Mä saan 4500€/kk siitä että juon kahvia ja käyn työmailla nojailemassa aitaan ja juttelemassa mukavia.

Vierailija
50/147 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksainssi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa olet.

Mä saan 4500€/kk siitä että juon kahvia ja käyn työmailla nojailemassa aitaan ja juttelemassa mukavia.

Vedetäänhän siellä bisseäkin keskellä päivää työn lomassa.

Vierailija
51/147 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lounaalla oli kyllä niin komeita raksamiehiä. Ja kohteliaitakin olivat. Yksi söpöläinen piti silmäpeliäkin. Ne on oikeita miehiä. En syty yliopistomiehistä.

Vierailija
52/147 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on seksikästä, kun mies osaa rakentaa. En tiedä miksi. Ehkä siitä tulee turvallinen olo.

Vierailija
53/147 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään lounaalla oli kyllä niin komeita raksamiehiä. Ja kohteliaitakin olivat. Yksi söpöläinen piti silmäpeliäkin. Ne on oikeita miehiä. En syty yliopistomiehistä.

Sama täällä. Molempia olen kokeillut. Yliopistomiehissä jtn vähän naismaista.

Mulla oli juuri yli vuoden fwb suhde nuoren komeaan raksamieheen. Se sai mut niin nauramaan ja oli hyvä pedissä. Jos se ei olis ollut 15 vuotta nuorempi, oisin rakastunut siihen.

Vierailija
54/147 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää käskeä miehen mennä työskentelee raksalle... slaavi se on jo ja rankkaa duunia tekee, mutta.. ne vihreät seksikkäät puvut 😍

Vierailija
55/147 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä päin ainakin raksaukot on useimmiten mahakkaita keski-ikäisiä turjakkeita. No ehkä sua sytyttää? Mua ei kyl hirveesti.

Äläpäs ny! Just oli joku tutkimus, että mahakkaat jaksaa painaa pitempään kuin laiheliinit. Mitäs siihen sanot?

Vierailija
56/147 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot niin takuulla tyyppi, joka ei osaa ees lamppua vaihtaa. Oos hissukseen nyt vaan ja älä kadehdi miehekkäitä miehiä.

Vierailija
57/147 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokit on ehdottomasti vähiten maskuliinisia miehiä.

Vierailija
58/147 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele jos tämä ketju olis vaikka seksikkäistä vaatekaupan tytöistä. Kuolattais eri ruumiinosia. Naiset huutais miehiä sioiksi!

Vierailija
59/147 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset on pinnallisia sikoja 😀 ei niitä kiinnosta, kuin ulkonäkö ja se-eksi. Ai ai ai.

Vierailija
60/147 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset on pinnallisia sikoja 😀 ei niitä kiinnosta, kuin ulkonäkö ja se-eksi. Ai ai ai.

Kyllä mun raksamiehelläni on kultainen luonne... hyvän perseen ja kivojen  selkälihasten lisäksi. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi