Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex kertoi exän olevan vaarallinen sosiopaatti, mutta uskoako?

Vierailija
23.08.2018 |

On ollut minua kohtaan ihan normaali ja olemme todella rakastuneita. Mies kertoi, että ex ei vaan päästä hänestä irti ja siksi mustamaalaa. Tosin olen kuullut muilta ihmisiltä vähän samaa, että olisi ollut väkivaltainen jne, mutta onko se ex laittanut vaan juttua liikkeelle ja on itse joku hullu narsisti?
Miten voisin varmistaa asioiden todenperäisyyden? Mies on kyllä vähän sellanen "kovis" eli ei tunteile juurikaan eli voisihan se ex olla oikeassakin? Apua, mitä teen?
Ollaan siis seurusteltu nyt 6 kk, jos sillä on merkitystä enkä tosiaan ole huomannut mitään merkkejä mistään tuollaisista mitä exänsä mulle väitti. Valehteleeko?

Kommentit (323)

Vierailija
101/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa alkuunsa kaiken näyttämään ja tuntumaan kivalta eli juurikin järjestää omien menojen tilalle jotain vielä parempaa ja antaa ymmärtää hänen olevan koko maailma. Möksöttää monta päivää, kun pidät omista menoistasi kiinni, haluaisi lähteä kaikkialle mukaan, onhan todellinen herrasmies. On mielellään kuuntelemassa puheluita, arvostelee sukuasi, muistaa tarkkaan kertomasi haavoittavat asiat ja ei arkaile käyttää niitä sinua vastaan.

Oli muutama kuukausi tällaista suhdetta ja ensimmäiset ikävät piirteet tulivat jo kuukauden kuluttua tapaamisesta. Lupaili alkuun auliisti johtuneen stressistä ja uutuudesta, mutta toistui aina. Katkaisin suhteen.

Vierailija
102/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei kannata ruveta mahdottomasti mitään biletyksiä korostamaan. Johan siinä ihan normaalista ihmisestäkin tulee mustasukkainen. Kerro että sinut kutsuttiin tyttöjen iltaan ja aiot mennä silloin ja silloin ottamaan parit kavereiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Kysy mieheltäsi, miksi erosivat eksänsä kanssa. Oliko kenties kaikki syy eksässä? Kestääkö miehesi arvostelua tai kritiikkiä itseensä kohdistuen? Pystyykö pyytämään anteeksi?

T. Narsistin kanssa 15v yhdessä ollut

Olen kysynyt tuota ja sanoi, että ex oli rasittava vollottaja, joka lihoi ja häntä hävetti kulkea sen kanssa missään. Ei enää jaksanut kuulemma. Meillä ei ole ollut riitoja, enkä ole häntä kritisoinut, koska on ollut niin ihana koko ajan minua kohtaan. Ei ole ollut mitään anteeksipyydettävää. ap.

Narsistilla ei ole yhtään empatiakykyä, joten toisen itku on hänestä rasittavaa vollotusta, vaikka olisi itse syypää siihen, että toinen itkee. Ulkonäköasiat ovat myös tärkeitä, koska kauniit vaatteet ja kaunis seuralainen kohottavat narsistin omaa statusta. Siksi rumia ja lihavia saa haukkua. 

102:  alussa minua itketti kaikki järkytys ja pettymys. Ivasi itkuani krokotiilin kyyneleiksi. Kun en myöhemmin enää itkenyt, haukkui tunnekylmäksi.

Vierailija
104/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin miehen exään baarissa viime vkl. Siellä kertoi. Mies on kyllä hieman sellainen, että puhuu pahaa exästään ja vertaa muhun. Kehuu mua. Ex kuulemma oli liian nössö ja lihoi jne. Sanoi, että olen ihan toista maata ja mua kehtaa esitellä kavereilleenkin. Pitäisikö ottaa kohteliaisuutena vai jotain muuta sitten?

En kauheasti tiedä muista ihmissuhteista vielä.  Joskus haukkuu pomoaan tai jotain ihan normaalia?

Ihminen joka puhuu pahaa muista ei ole hyvä. Minä ansaitsen hyvän kumppanin, ja etköhän ap sinäkin. Haluan sisältä kauniin ihmisen, joka mieluummin etsii exästäkin hyviä puolia kuin huonoja. Tosi noloa, jos haukkuu lihomistakin... Tuohan tarkoittaa myös sitä, että sinä et saa lihoa yhtään, tai ei kohta kehtaa esitellä sinuakaan kavereilleen :(

Ikävä ja sisältä ruma ihminen, ei jatkoon!

Vierailija
105/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, nyt sanot sille että olet sopinut siitä tyttöjen reissusta, etkä ala neuvottelemaan, vaikka ukko alkaisi ehdottamaan mitä tahansa muuta. Sitten katsot reaktion. Ja siis oikeasti lähdet sinne etkä tosiaan vastaile viesteihin, jos illan aikana yrittää jatkuvasti viestitellä. Sanot vaan ettet katsellut puhelinta, kun viestit aikaa kavereiden kanssa.

Mä tein suunnilleen noin. Seurauksena molempien korvien tärykalvot rikki ja naama mustelmilla. Siihen loppuikin sitten se kaunis rakkaustarinamme:(

Vierailija
106/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuntuu että ap epäröi nyt jo kysyä mieheltä "pääseekö" hän viettämään iltaa ystäviensä kanssa?

Vierailija
107/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koe: ala nauraa miehelle päin naamaa. Vedä jokin asia leikiksi niin, että naurat hänen hölmöydelleen. Älä pahantahtoisesti.

Jos hän ei kestä sitä, niin sitten juokse. Jos hän kestää nolostumisen, eikä ala häpäisemään sinua, niin jatka tarkkailua.

Ei tarvi edes pahantahtoosesti. Mun pipipää ex ei kestänyt edes sitä, kun hän kerran kaatoi juomansa niin, että mäkin sain sitä päälleni ja mä sanoin, että mikäs rähmäkäpälä se sää tänään oot, ihan silleen ystävällisesti ja mies lähti liitoksistaan ihan täysin. Huusi ja haukkui mut maan rakoon ja varmaan viikon vittuili, aina kun antoi mulle jotain teki siitä numeron. Loppui kun minä pyysin anteeksi. Että mies kaatoi mun päälle juomat ja minä pyysin anteeksi.

Vierailija
108/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuntuu että ap epäröi nyt jo kysyä mieheltä "pääseekö" hän viettämään iltaa ystäviensä kanssa?

No kun olen lukenut kaikkien kommentit läpi niin alkoki vähän mietityttämään, että mitä siitä seuraa. No testaan kyllä tekemällä tuon nyt sitten. Siihen loppuu suhde, jos tulee ongelmia vaikka olisin kuinka rakastunut. Kuten sanoi, olen itsenäinen nainen, enkä tarvitse miestä välttämättä. ap.

Vierailija
109/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei aloittajakaan kovin välkyltä vaikuta. Mies on hänelle ihan ostanut kultakorun, eikä lihavalle exälle koskaan ole mitään ostanut, niih. Ainakin miehen mukaan ;D. Ja mitä ihmettä se exän lihavuus ja ap:n tämänhetkinen laihuus liittyy miehen mahdolliseen sosiopatiaan? Vaikka en yleensä tykkää trollia huudella, niin tämä kyllä haisee ja pahasti. Varsinkin nuo "35-vuotias + lapsenteko" -kommentit tässä yhteydessä.

Vierailija
110/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koe: ala nauraa miehelle päin naamaa. Vedä jokin asia leikiksi niin, että naurat hänen hölmöydelleen. Älä pahantahtoisesti.

Jos hän ei kestä sitä, niin sitten juokse. Jos hän kestää nolostumisen, eikä ala häpäisemään sinua, niin jatka tarkkailua.

Ei tarvi edes pahantahtoosesti. Mun pipipää ex ei kestänyt edes sitä, kun hän kerran kaatoi juomansa niin, että mäkin sain sitä päälleni ja mä sanoin, että mikäs rähmäkäpälä se sää tänään oot, ihan silleen ystävällisesti ja mies lähti liitoksistaan ihan täysin. Huusi ja haukkui mut maan rakoon ja varmaan viikon vittuili, aina kun antoi mulle jotain teki siitä numeron. Loppui kun minä pyysin anteeksi. Että mies kaatoi mun päälle juomat ja minä pyysin anteeksi.

Ihan samantapainen kokemus. Nauroin koulukaverini kanssa baarissa. Ex oli mukana. Suuttui kun luuli, että naurettiin sille niin kaatoi kaljat päähäni ja kaverin silmälasit lensivät vääntyneinä lattialle. Että semmonen ihana mies se.

Kertoi muuten että oli jättänyt myös exänsä lihomisen takia. Taitaa olla hemmetin huono itsetunto, jos ihminen jätetään kilojen takia, eikä luonteella mitään merkitystä, vai?

Vierailija
111/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä jotka kertovat perättömiä juttuja naisista takuulla ja on joitakin miehiä jotka puhuvat totta. Jos asialla ei ole enää merkitystä, ehkä tietoa ei tarvitse. Jos joku kysymys vaivaa, ehkä totuus tulee ilmi, jokin todiste joka ei ole miehen paras kaveri. Jospa sen exän voi jättää rauhaan keskustelussa, ellei mies ei koe tarvetta traumakeskustelulle kanssasi

Vierailija
112/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakavasta perheväkivallasta kertominenko on tunteista kiinni? No tuskinpa  vaan.

Ja perheväkivaltako riittää perusteeksi maallikon sosiopaattidiagnoosiin? No tuskinpa vaan. 

Vierailija
113/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun olen lukenut kaikkien kommentit läpi niin alkoki vähän mietityttämään, että mitä siitä seuraa. No testaan kyllä tekemällä tuon nyt sitten. Siihen loppuu suhde, jos tulee ongelmia vaikka olisin kuinka rakastunut. Kuten sanoi, olen itsenäinen nainen, enkä tarvitse miestä välttämättä. ap.

Testaa silleen mikä olisi kohtuullista parisuhteessa ja mitä tekisit normaalissa arjessa ilman silmän räpäyttämistä tulevan elämäsi aikana tuon miehen kanssa. Jos ootte vastarakastuneita niin ei kai ole järkeä ruveta testaamaan sillä lailla että miehelle iskee ihmetys että alkaako toi Mirkku nyt yhtäkkiä pakittamaan suhteesta vai mikä on. Tyyliin lähdenpä huomenna sinkkuristeilylle, adios. Ettei tule väärää positiivista ja jäät ikuiksiksi ajoiksi miettimään että dumppasitko turhaan hyvän miehen.

Vierailija
114/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden asian olen kyllä miehessä pistänyt merkille eli sen, jos en heti vastaa hänen viesteihinsä jos paha paikka vaikka töissä niin tulee heti monta viestiä lisää. Onko vaan huolissaan, vai mistä tämä kertoo? ap.

Olen seurustellut kerran väkivaltaisen ja mustasukkaisen miehen kanssa ja tällainen saa mulle heti creepyn fiiliksen ja pahoja muistoja mieleen.

Mutta omieni kokemusteni jälkeen olen yliherkkä kaikille ja reagoin vähäiseenkin kontrollointiin ja stalkkaamiseen, heti menee hälyt päälle. Miehesi käytös voi tietysti olla ihan vilpitöntä huolta ja ikävää missä olet. Olet kuitenkin aikuinen ihminen ja osannut tähänkin asti pitää huolen itsestäsi, miten se nyt olisi yhtäkkiä muuttunut?

Valitettavan usein kontrollointi verhotaan alkuun huoleksi ja suojeluksi. Sitten se asteittain tiukkenee ja aina tulee uusia sääntöjä, lopulta raportoit kaiken menemisesi ja tekemisesi. Kymmenen minuuttia kauemmin kauppamatkalla ja varmasti olit onnessasi panemassa jotain random-äijää puskassa. Hyi, että alkoi vanhat muistot puistattaa.

Vierailija
115/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei aloittajakaan kovin välkyltä vaikuta. Mies on hänelle ihan ostanut kultakorun, eikä lihavalle exälle koskaan ole mitään ostanut, niih. Ainakin miehen mukaan ;D. Ja mitä ihmettä se exän lihavuus ja ap:n tämänhetkinen laihuus liittyy miehen mahdolliseen sosiopatiaan? Vaikka en yleensä tykkää trollia huudella, niin tämä kyllä haisee ja pahasti. Varsinkin nuo "35-vuotias + lapsenteko" -kommentit tässä yhteydessä.

No en olekaan mikään fiksu, enkä sitä väitäkään.l En tiedä niin, miksi haukkuu exäänsä läskiksi ja ihannoi minua. Ei ole kummallakaan vielä lapsia niin mies sanoi, että minun kanssani tahtoisi. Olen vaan kertonut, mitä puhui ja pyytänyt neuvoja. Huomaan kyllä, että pitäisi sitä exää uskoa varmaan kommenttien perusteella. 

En kirjoita enää mitään vaan katson, miten suhde kehittyy ja kiitän neuvoista. Venetsialaisiin lähden ilman häntä ja jos suuttuu niin se oli siinä! ap.

Vierailija
116/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en olekaan mikään fiksu, enkä sitä väitäkään.l En tiedä niin, miksi haukkuu exäänsä läskiksi ja ihannoi minua. Ei ole kummallakaan vielä lapsia niin mies sanoi, että minun kanssani tahtoisi. Olen vaan kertonut, mitä puhui ja pyytänyt neuvoja. Huomaan kyllä, että pitäisi sitä exää uskoa varmaan kommenttien perusteella. 

En kirjoita enää mitään vaan katson, miten suhde kehittyy ja kiitän neuvoista. Venetsialaisiin lähden ilman häntä ja jos suuttuu niin se oli siinä! ap.

Tuu kertomaan miten kävi venetsialaisten kanssa.

Vierailija
117/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mies ole minua mitenkään eristänyt. Ei ole vain ollut aikaa muille kun ollaan oltu niin tiiviisti yhdessä kaikki vapaa-aika. Ja se, että haukkui exäänsä niin en yhtään ihmettele, koska mies on komea ja se ex-nainen oli lihonnut ihan muodottomaksi möhkäleeksi. Ei se varmaan mua kohtelis huonosti, koska olen hoikka, enkä mikään ruikuttaja kuten tuo exänsä! 

Olen samalla tasolla tuon miehen kanssa, ei ihme ettei jaksanut sitä naista, jos oli sellainen. Uskon naisen valehtelevan. Meillä on ihana seksielämä ja nautin! Sovimme hyvin yhteen! 

Ei olis ehkä kannattanut kirjoittaa tänne mitään, kun kaikki uskoo vaan sitä exää! ap.

Nyt alkoi tuntua, että tää on jonkun tasojankkaajan provo...

Vierailija
118/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole provo. Täällä olen ja olen hieman sekaisin, koska en tiedä mitä uskoa. Kuitenkin tuo mies selvästi rakastaa minua ihan hulluna ja minä häntä. Mutta pelottaa, jos olette oikeassa niinkuin tuo hänen exänsä. Kysyinkin jo neuvoja eli miten testaan hänet. Varmaan se tyttöjen ilta olis hyvä testi? Että sopiiko hänelle? Kyllä mua on pyydettykin Venetsialaisiin tyttöjen kanssa, mutta en ole vastannut, pääsenkö. ap.

Paras testi olisi jos voisit lähteä bilettämään sinkku-kaverin ja parin sinkku-miehen kanssa. Kerro ukkelille että ne ovat tosi hotteja ja kovia bilettämään. Voit sanoa että olet kaverilla yötä ja ei kannata soitella.

Tämä menee överiksi. Tosta jo normi-ihminenkin voisi hermoilla. Ihan normaali tyttöjen ilta riittää.

Vierailija
119/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä ystäviä? Kavereita? Miten suhtautuu esimerkiksi jos suunnitelmat muuttuvat? Suunnitteletteko yhdessä vai päättääkö hän? Millainen rahankäyttäjä?

Vierailija
120/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

taotaa kaks sosiopaattia olla suhteessa nyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi