Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex kertoi exän olevan vaarallinen sosiopaatti, mutta uskoako?

Vierailija
23.08.2018 |

On ollut minua kohtaan ihan normaali ja olemme todella rakastuneita. Mies kertoi, että ex ei vaan päästä hänestä irti ja siksi mustamaalaa. Tosin olen kuullut muilta ihmisiltä vähän samaa, että olisi ollut väkivaltainen jne, mutta onko se ex laittanut vaan juttua liikkeelle ja on itse joku hullu narsisti?
Miten voisin varmistaa asioiden todenperäisyyden? Mies on kyllä vähän sellanen "kovis" eli ei tunteile juurikaan eli voisihan se ex olla oikeassakin? Apua, mitä teen?
Ollaan siis seurusteltu nyt 6 kk, jos sillä on merkitystä enkä tosiaan ole huomannut mitään merkkejä mistään tuollaisista mitä exänsä mulle väitti. Valehteleeko?

Kommentit (323)

Vierailija
81/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mies ole minua mitenkään eristänyt. Ei ole vain ollut aikaa muille kun ollaan oltu niin tiiviisti yhdessä kaikki vapaa-aika. Ja se, että haukkui exäänsä niin en yhtään ihmettele, koska mies on komea ja se ex-nainen oli lihonnut ihan muodottomaksi möhkäleeksi. Ei se varmaan mua kohtelis huonosti, koska olen hoikka, enkä mikään ruikuttaja kuten tuo exänsä! 

Olen samalla tasolla tuon miehen kanssa, ei ihme ettei jaksanut sitä naista, jos oli sellainen. Uskon naisen valehtelevan. Meillä on ihana seksielämä ja nautin! Sovimme hyvin yhteen! 

Ei olis ehkä kannattanut kirjoittaa tänne mitään, kun kaikki uskoo vaan sitä exää! ap.

No niin, provohan tämä olikin. Epäilin sitä jo aiemmissa viesteissä, kun ensin ap ei ollut huomannut mitään merkkejä, mutta sitten yhtäkkiä alkoikin muistua mieleen vaikka mitä.

Tää oli kyllä minusta harvinaisen hyvä provo,

Vierailija
82/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollainen hullu pystyy esittämään hyvistä monta vuotta. Isäni on ilkeä narsku ja esitti hyvää miestä 2 vuotta ja naimisiin menon jälkeen kun äitini oli raskaana niin paljasti todellisen luonteensa.

Ja silloin -69 ei edes saanut apua mistään. Ja avioerokin oli vaikea saada. Vasta kun avioerolaki muuttui 80-luvulla äitini pääsi pakoon sitä perhehelvettiä. Muille ihmisille isäni esitti niin mahtavaa ihmistä ja kotona oli ilkeä hullu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin lapsuus meni kuunnellessa kun isäni haukkui äitiäni hulluksi ja huoraksi. Uhkaili minun viemisellä, hullujen huoneella ja kirveellä oven läpi tulemisesta jos äitini ottaisi eron.

Vierailija
84/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mies ole minua mitenkään eristänyt. Ei ole vain ollut aikaa muille kun ollaan oltu niin tiiviisti yhdessä kaikki vapaa-aika. Ja se, että haukkui exäänsä niin en yhtään ihmettele, koska mies on komea ja se ex-nainen oli lihonnut ihan muodottomaksi möhkäleeksi. Ei se varmaan mua kohtelis huonosti, koska olen hoikka, enkä mikään ruikuttaja kuten tuo exänsä! 

Olen samalla tasolla tuon miehen kanssa, ei ihme ettei jaksanut sitä naista, jos oli sellainen. Uskon naisen valehtelevan. Meillä on ihana seksielämä ja nautin! Sovimme hyvin yhteen! 

Ei olis ehkä kannattanut kirjoittaa tänne mitään, kun kaikki uskoo vaan sitä exää! ap.

No niin, provohan tämä olikin. Epäilin sitä jo aiemmissa viesteissä, kun ensin ap ei ollut huomannut mitään merkkejä, mutta sitten yhtäkkiä alkoikin muistua mieleen vaikka mitä.

No ei ole mikään provo todellakaan. En enä tiedä mitä uskoa. Mies on nyt reissuhommissa ja tulee huomenna. Ehkä pitää alkaa tarkkailemaan käytöstä, mutta hulluksihan tässä tulee jos uskoo exää ja palstaa?En kyllä vaihda enkä juokse ennenkuin olen ihan varma. Hän kohtelee mua tosi hyvin. Osti mm. kultakorusetin, eikä ole exälleen ikinä ostanut mitään kun kysyin. ap.

Vierailija
85/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin miehen exään baarissa viime vkl. Siellä kertoi. Mies on kyllä hieman sellainen, että puhuu pahaa exästään ja vertaa muhun. Kehuu mua. Ex kuulemma oli liian nössö ja lihoi jne. Sanoi, että olen ihan toista maata ja mua kehtaa esitellä kavereilleenkin. Pitäisikö ottaa kohteliaisuutena vai jotain muuta sitten?

En kauheasti tiedä muista ihmissuhteista vielä.  Joskus haukkuu pomoaan tai jotain ihan normaalia?

Narsisti nostaa uutta ihastustaan aina ensin jalustalle. Mutta ei sinua varten, vaan nämä narsistin puheet ovat hänelle itselleen. Sieltä jalustalta sitten pudotaan aikaa myöten korkealta ja kovaa kun et enää vastaakaan hänen ihannemielikuviaan täydellisestä naisystävästä. Paska juttu näissä on se, että voi mennä kolmekin vuotta ennen kuin paljastaa todelliset karvansa.

Vierailija
86/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole mikään provo todellakaan. En enä tiedä mitä uskoa. Mies on nyt reissuhommissa ja tulee huomenna. Ehkä pitää alkaa tarkkailemaan käytöstä, mutta hulluksihan tässä tulee jos uskoo exää ja palstaa?En kyllä vaihda enkä juokse ennenkuin olen ihan varma. Hän kohtelee mua tosi hyvin. Osti mm. kultakorusetin, eikä ole exälleen ikinä ostanut mitään kun kysyin. ap.

Ja oli siis 12v exänsä kanssa! Eivät vaan sopineet yhteen ja on nyt löytänyt elämänsä naisen eli minut ja siksi halusi ostaa lahjan. ap.

Vierailija
87/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Run Baby, RUN !!!

Vierailija
88/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppa sille että haluat viettää tyttöjen iltaa ja lähteä viihteelle.

Vierailija
89/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla noin tyhmä ap. Juokse ja lujaa. Kohta olet itse saman kohtalon kokenut. Sitten tulet itkemään tänne.

Vierailija
90/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis idea on se että kun ex on läski sitä sai kohdella miten vaan?

Vierailija
91/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä tuore suhde. Todellinen luonne näkyy myöhemmin kun olette olleet vuosia yhdessä ja riitaa tulee.

Sitten näet käykö päälle,

Väkivaltainen ihminen jos on niin on sitä myös sinun kanssasi.

Saattaa mennä monta vuotta ennen kuin tilanne eskaloituu siihen pisteeseen.

Vierailija
92/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee nyt toinenkin juttu mieleen. Eli olin sopinut pari kk sitten meneväni kaverini kanssa laivalle. Mies sitten keksikin, että lähdetäänkin erääseen Euroopan kaupunkiin pitkää viikonloppua viettämään ihan kahdestaan. Maksoi matkat ja jouduin sitten kaverilleni sanomaan, etten pääsekään. Onko tämä normaalia? ap.

Tämä on vallankäyttöä. Hän oli mustasukkainen ja ei halunnut päästää sinua laivalle, vaan esitti ihanaa ja vei sinut lemmenlomalle. Se, että alkaa eristää sinua kavereistaan, on juuri yksi tällainen vaaranmerkki. Hän alkaa myös helposti arvostella heitä tai puhua muuta pahaa ystävistäsi. Tämä kaikki on sellaista hiljaista taustatyötä, jota tällainen narsistityyppi tai  -tyyppinen tekee.

Puuttuu sinun harrastuksiisi; onko sun pakko mennä, ollaan vaan kotona ja katsotaan leffaa, tai tule sitten suoraan kotiin, monelta olet kotona, keitän kahvit. Ja jos et ole ajoissa, hän mököttää ja suuttuu tai temppuilee muuten osoittaen mieltään. Näin hän hiljalleen etenee. Ja selkeästi olet naistyyppiä, joka ei osaa pitää puoliaan tai ei vaistoa kovin herkästi toisen tarkoitusperiä tai et ole terveesti epäluuloinen, koska pidit tuota puhelimella töihin tekstailua huolestuneisuutena.

Vierailija
93/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo. Täällä olen ja olen hieman sekaisin, koska en tiedä mitä uskoa. Kuitenkin tuo mies selvästi rakastaa minua ihan hulluna ja minä häntä. Mutta pelottaa, jos olette oikeassa niinkuin tuo hänen exänsä. Kysyinkin jo neuvoja eli miten testaan hänet. Varmaan se tyttöjen ilta olis hyvä testi? Että sopiiko hänelle? Kyllä mua on pyydettykin Venetsialaisiin tyttöjen kanssa, mutta en ole vastannut, pääsenkö. ap.

Vierailija
94/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni exä on vaikea manipuloija ja väkivaltainenkin. Ei riitä, että haukkuu ja syyllistää miestä, vaan on vetänyt minut samaan liemeen. Ja ei, en vienyt miestä tuolta naiselta, olivat eronneet aiemmin.

En siis tarvinnut ainoatakaan kuulopuhetta, vaan valitettavasti oman kokemuksen kautta tuli kohdalle.

Ap, kyllä mies olisi jo elkeensä näyttänyt.

Olet väärässä. Siihen elkeiden näyttämiseen  menee enemmän kuin tuo ap:n 6 kk.

Kaksi viikkoa meni .

Vierailija
95/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oli siis 12v exänsä kanssa! Eivät vaan sopineet yhteen ja on nyt löytänyt elämänsä naisen eli minut ja siksi halusi ostaa lahjan. ap.

No pitkään se mieskin viihtyi, vaikka ei sopinut exän kanssa yhteen. Tunnut nyt uskovan ihan kaiken, mitä tämä mies sinulle kertoo. Sanoit tuossa, että olette olleet niin tiiviisti yhdessä, että ette ole muita tavanneet. Eikö teillä kummallakaan ole mitään harrastuksia? Vai oletteko te niitä, jotka hylkäävät kaverinsa heti, kun joku kumppani ilmestyy?

Ja sitten ollaan heti perhekuntana niin kuin täällä siinä mökkiketjussa, jossa kahdesta tuli yksi. Kannattaisi aina pitää ystävänsä elämän varrella. Varsinkin, kun biologinen kellosi tikittää, niin kannattaisi laittaa jäitä vähän hattuun. Miksi arvostelet sitä exää? Mistä tiedät, että hän ei ole joutunut vaikka lääkitykselle päästyään tästä suhteesta?

Ymmärräthän sen, että kun sinä muutut raskauden myötä, on sinulla sama edessä? Miehet ei täällä koskaan arvostele toisten miesten ulkonäköä tai painoa. Naisetkin voivat olla solidaarisia toisilleen.

Vierailija
96/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nyt sanot sille että olet sopinut siitä tyttöjen reissusta, etkä ala neuvottelemaan, vaikka ukko alkaisi ehdottamaan mitä tahansa muuta. Sitten katsot reaktion. Ja siis oikeasti lähdet sinne etkä tosiaan vastaile viesteihin, jos illan aikana yrittää jatkuvasti viestitellä. Sanot vaan ettet katsellut puhelinta, kun viestit aikaa kavereiden kanssa.

Vierailija
97/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole provo. Täällä olen ja olen hieman sekaisin, koska en tiedä mitä uskoa. Kuitenkin tuo mies selvästi rakastaa minua ihan hulluna ja minä häntä. Mutta pelottaa, jos olette oikeassa niinkuin tuo hänen exänsä. Kysyinkin jo neuvoja eli miten testaan hänet. Varmaan se tyttöjen ilta olis hyvä testi? Että sopiiko hänelle? Kyllä mua on pyydettykin Venetsialaisiin tyttöjen kanssa, mutta en ole vastannut, pääsenkö. ap.

Paras testi olisi jos voisit lähteä bilettämään sinkku-kaverin ja parin sinkku-miehen kanssa. Kerro ukkelille että ne ovat tosi hotteja ja kovia bilettämään. Voit sanoa että olet kaverilla yötä ja ei kannata soitella.

Vierailija
98/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin, pääsetkö? Rajoittaako mies jo nyt menemisiäsi? Etkö voi sanoa, että tyttöjen reissu, nyt mennään? Pahalta kuulostaa tuo kontrollointi.

Vierailija
99/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden asian olen kyllä miehessä pistänyt merkille eli sen, jos en heti vastaa hänen viesteihinsä jos paha paikka vaikka töissä niin tulee heti monta viestiä lisää. Onko vaan huolissaan, vai mistä tämä kertoo? ap.

No tämä viittaa sairaalloiseen kontrolloinnin tarpeeseen ja ehkä mustasukkaisuuteenkin. Tuosta se voi alkaa, hiljainen kuristaminen :( Kohta et enää saa tavata ollenkaan muita ym.

Vierailija
100/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Kysy mieheltäsi, miksi erosivat eksänsä kanssa. Oliko kenties kaikki syy eksässä? Kestääkö miehesi arvostelua tai kritiikkiä itseensä kohdistuen? Pystyykö pyytämään anteeksi?

T. Narsistin kanssa 15v yhdessä ollut

Olen kysynyt tuota ja sanoi, että ex oli rasittava vollottaja, joka lihoi ja häntä hävetti kulkea sen kanssa missään. Ei enää jaksanut kuulemma. Meillä ei ole ollut riitoja, enkä ole häntä kritisoinut, koska on ollut niin ihana koko ajan minua kohtaan. Ei ole ollut mitään anteeksipyydettävää. ap.

Narsistilla ei ole yhtään empatiakykyä, joten toisen itku on hänestä rasittavaa vollotusta, vaikka olisi itse syypää siihen, että toinen itkee. Ulkonäköasiat ovat myös tärkeitä, koska kauniit vaatteet ja kaunis seuralainen kohottavat narsistin omaa statusta. Siksi rumia ja lihavia saa haukkua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä