Miehen ex kertoi exän olevan vaarallinen sosiopaatti, mutta uskoako?
On ollut minua kohtaan ihan normaali ja olemme todella rakastuneita. Mies kertoi, että ex ei vaan päästä hänestä irti ja siksi mustamaalaa. Tosin olen kuullut muilta ihmisiltä vähän samaa, että olisi ollut väkivaltainen jne, mutta onko se ex laittanut vaan juttua liikkeelle ja on itse joku hullu narsisti?
Miten voisin varmistaa asioiden todenperäisyyden? Mies on kyllä vähän sellanen "kovis" eli ei tunteile juurikaan eli voisihan se ex olla oikeassakin? Apua, mitä teen?
Ollaan siis seurusteltu nyt 6 kk, jos sillä on merkitystä enkä tosiaan ole huomannut mitään merkkejä mistään tuollaisista mitä exänsä mulle väitti. Valehteleeko?
Kommentit (323)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni exä on vaikea manipuloija ja väkivaltainenkin. Ei riitä, että haukkuu ja syyllistää miestä, vaan on vetänyt minut samaan liemeen. Ja ei, en vienyt miestä tuolta naiselta, olivat eronneet aiemmin.
En siis tarvinnut ainoatakaan kuulopuhetta, vaan valitettavasti oman kokemuksen kautta tuli kohdalle.
Ap, kyllä mies olisi jo elkeensä näyttänyt.
Olet väärässä. Siihen elkeiden näyttämiseen menee enemmän kuin tuo ap:n 6 kk.
Noilla se aika lyhenee suhde suhteelta. Jossain vaiheessa 6kk on maksimi mitä jaksavat käyttäytyä. Suhteessa no N aikaa menee enää 2kk.
Mikä on suhde no N?
Mistä tiedät että noin menee? Onko kokemusta vai joku tutkimus?
Vierailija kirjoitti:
Tulee nyt toinenkin juttu mieleen. Eli olin sopinut pari kk sitten meneväni kaverini kanssa laivalle. Mies sitten keksikin, että lähdetäänkin erääseen Euroopan kaupunkiin pitkää viikonloppua viettämään ihan kahdestaan. Maksoi matkat ja jouduin sitten kaverilleni sanomaan, etten pääsekään. Onko tämä normaalia? ap.
Tämä huolestuttaa minua. Minkä verran tapaat ystäviäsi?
Se narsistin kanssa ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Kysy mieheltäsi, miksi erosivat eksänsä kanssa. Oliko kenties kaikki syy eksässä? Kestääkö miehesi arvostelua tai kritiikkiä itseensä kohdistuen? Pystyykö pyytämään anteeksi?
T. Narsistin kanssa 15v yhdessä ollut
Olen kysynyt tuota ja sanoi, että ex oli rasittava vollottaja, joka lihoi ja häntä hävetti kulkea sen kanssa missään. Ei enää jaksanut kuulemma. Meillä ei ole ollut riitoja, enkä ole häntä kritisoinut, koska on ollut niin ihana koko ajan minua kohtaan. Ei ole ollut mitään anteeksipyydettävää. ap.
No täydeltä mulkulta nyt ainakin mies kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee nyt toinenkin juttu mieleen. Eli olin sopinut pari kk sitten meneväni kaverini kanssa laivalle. Mies sitten keksikin, että lähdetäänkin erääseen Euroopan kaupunkiin pitkää viikonloppua viettämään ihan kahdestaan. Maksoi matkat ja jouduin sitten kaverilleni sanomaan, etten pääsekään. Onko tämä normaalia? ap.
En ole kyllä juurikaan ehtinyt tapaamaan, koska kaikki aika mennyt töissä tai tuon miehen kanssa. ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä juurikaan ehtinyt tapaamaan, koska kaikki aika mennyt töissä tai tuon miehen kanssa. ap.
No, siitä löydät uuden testin. Alapa näkemään ystäviäsi enemmän. Katso miten mies reagoi.
Toinen on se, että naura päin naamaa.
Ap, lainaa kirjastosta kirja Sata tapaa tappaa sielu. Saatat yllättyä.
Ja nyt, ala tavata ystäviäsi! Eristäminen on melko klassinen merkki.
Ei se kirja varmaan vielä resonoi ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Kysy mieheltäsi, miksi erosivat eksänsä kanssa. Oliko kenties kaikki syy eksässä? Kestääkö miehesi arvostelua tai kritiikkiä itseensä kohdistuen? Pystyykö pyytämään anteeksi?
T. Narsistin kanssa 15v yhdessä ollut
Olen kysynyt tuota ja sanoi, että ex oli rasittava vollottaja, joka lihoi ja häntä hävetti kulkea sen kanssa missään. Ei enää jaksanut kuulemma. Meillä ei ole ollut riitoja, enkä ole häntä kritisoinut, koska on ollut niin ihana koko ajan minua kohtaan. Ei ole ollut mitään anteeksipyydettävää. ap.
Olerko koskaan miettinyt miksi se ex lihoi ja vollotti? Entäpä jos se syy on tuo mies jonka kanssa sinä olet?Ehkä se ensin sai sen exänsä voimaan niin pahoin että ex söi suruunsa ja sai kuulla miten yksikään mies ei häntä huoli ja että hän saa olla tyytyväinen että mies jaksaa moista katsoa.Ja kun tämä nykyinen ex koitti laihduttaa niin mies mahdollisesti veti kilarit ja syytti naista että nainen haluaa laihtua jättääkseen miehen ja tsekatakseen markkina-arvonsa ja alkoi tuoda naiselle herkkuja ja syyllistää häntä siitä ettei nainen niitä herkkuja huolinut.Kas kun tuo on se tapa millä nuo toimivat.
Ensin nuo nostavat jalustalle ja sitten pudottavat maahan. Sä olet vielä toistaiseksi jalustalla mutta mies virittelee jo köysiä kiskoakseen sut alas.
Kannattaa myös katella jos se ex alkaa mystisesti laihtua nyt kun suhde on ohi. AIka monet saavat elämänilonsa ja -halunsa takas päästyään eroon latistajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni exä on vaikea manipuloija ja väkivaltainenkin. Ei riitä, että haukkuu ja syyllistää miestä, vaan on vetänyt minut samaan liemeen. Ja ei, en vienyt miestä tuolta naiselta, olivat eronneet aiemmin.
En siis tarvinnut ainoatakaan kuulopuhetta, vaan valitettavasti oman kokemuksen kautta tuli kohdalle.
Noilla se aika lyhenee suhde suhteelta. Jossain vaiheessa 6kk on maksimi mitä jaksavat käyttäytyä. Suhteessa no N aikaa menee enää 2kk.
Mikä on suhde no N?
Toimin yhdellä palstalla aikoinaan valvojana joten tietoa kertyi näiden tavoista . Tässä jutussa on kaikki ainekset katastrofiin.Etenee TÄYSIN käsikirjoitukseen mukaan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on suhde no N?
Toimin yhdellä palstalla aikoinaan valvojana joten tietoa kertyi näiden tavoista . Tässä jutussa on kaikki ainekset katastrofiin.Etenee TÄYSIN käsikirjoitukseen mukaan....
Mitä ennustat, mitä tapahtuu seuraavaksi?
No ei mies ole minua mitenkään eristänyt. Ei ole vain ollut aikaa muille kun ollaan oltu niin tiiviisti yhdessä kaikki vapaa-aika. Ja se, että haukkui exäänsä niin en yhtään ihmettele, koska mies on komea ja se ex-nainen oli lihonnut ihan muodottomaksi möhkäleeksi. Ei se varmaan mua kohtelis huonosti, koska olen hoikka, enkä mikään ruikuttaja kuten tuo exänsä!
Olen samalla tasolla tuon miehen kanssa, ei ihme ettei jaksanut sitä naista, jos oli sellainen. Uskon naisen valehtelevan. Meillä on ihana seksielämä ja nautin! Sovimme hyvin yhteen!
Ei olis ehkä kannattanut kirjoittaa tänne mitään, kun kaikki uskoo vaan sitä exää! ap.
Vierailija kirjoitti:
No ei mies ole minua mitenkään eristänyt. Ei ole vain ollut aikaa muille kun ollaan oltu niin tiiviisti yhdessä kaikki vapaa-aika. Ja se, että haukkui exäänsä niin en yhtään ihmettele, koska mies on komea ja se ex-nainen oli lihonnut ihan muodottomaksi möhkäleeksi. Ei se varmaan mua kohtelis huonosti, koska olen hoikka, enkä mikään ruikuttaja kuten tuo exänsä!
Olen samalla tasolla tuon miehen kanssa, ei ihme ettei jaksanut sitä naista, jos oli sellainen. Uskon naisen valehtelevan. Meillä on ihana seksielämä ja nautin! Sovimme hyvin yhteen!
Ei olis ehkä kannattanut kirjoittaa tänne mitään, kun kaikki uskoo vaan sitä exää! ap.
No hyvä. Sittenhän teillä on kaikki hyvin!
Lisään vielä, että mies haluaa mennä naimisiinkin kanssani ja perustaa perheen. Ei kuulemma exänsä kanssa olisi voinut kuvitellakaan moisia. Sanoo löytäneensä nyt sen oikean eli minut. Ollaan molemmat 35-vuotiaita eli paras varmaan uskoa vaan sydämeensä ja ryhtyä toimeen. Pitää unohtaa sen ex-naisen puheet oikeesti. Varmasti on vaan katkera, koska hänellä ei ole ketään lohduttajaakaan:) ap.
Varoitan sinua vakavasti ap. Älä suututa sitä miestä,vaan ,jos et muuten usko ex: n kertomaan ,ota selvää sieltä käräjäjäoikeudesta.
Sen jälkeen liukenet vähin äänin.Äläkä puhu sille tyypille mitään,mitä tiedät ,saat muuten vainoajan itsellesi.Huh,huh.
Kokemusta on.
Mun entinen on sosiopaatti. Ilmeisesti tutkittu, sillä ihan itse kehui eron jälkeen. Minuun ei koskenut muuten väkivaltaisesti kuin sängyssä. Silloin tukisti, läpsi, otti lähes väkivaltaisesti vaikka en halunnut, hapetti ja käytti muutenkin hyvin alistavaa käytöstä. Valehteli kaikesta, siis ihan kaikesta. Aina sai miettiä, mikä oli totta ja mikä ei. Aina tehtiin vain hänen kiinnostuksia, ei minun. Väkivaltarikoksia on tehnyt ja muulloin käyttäytyy kuulemma hyvin epätasapainoisesti. En edes tiedä, rakastiko tuo oikeasti minua niinä viitenä vuonna. Ainakaan käytöksen mukaan ei.
Erotessa äitini hyökkäsi kimppuuni kun menin eroamaan täydellisestä vävystä. Mies on siis suustaan äärettömän taitava ja osasi aluksi leikkiä hyvin sympaattista, kilttiä ja uhria. Oikeasti hyvää miestä. Totuus kuitenkin tuli mulle vasta vuosien jälkeen ja nyt on ohi.
Ap ole tarkkana. Nuo ihmiset on hyvin sympaattisia ja rakastettavia. Sitten kääntyy kelkka.
Voihan se olla totta että mies on jättänyt sen exänsä, mutta uskon silti että ex puhuu totta. Jos noin kauan on tuollaisen ihmisen pauloissa niin ei välttämättä ole voimia lähteä itse. Tässä tapauksessa se miehen exä on kyllä voittaja, kun on päässyt eroon tuollaisesta miehestä ja sinä ap. tulet kokemaan kaiken saman vielä, vaikka nyt et sitä uskokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on suhde no N?
Mitä ennustat, mitä tapahtuu seuraavaksi?
Ap ja mies muuttavat yhteen tai ap tulee raskaaksi. Sitten ap on nalkissa ja tipautetaan jalustalta. Viedään itsetunto, vapaus, mahdollisesti tai todennäköisesti puututaan ulkonäköön, rahankäyttöön, syömiseen jne .Eristetaan suvusta (kavereista on jo eristetty), haukutaan, uhataan väkivallalla ja laitetaan toisen osapuolen hermojen menetys ap:n syyksi. Vuorotellen ap kokee ihania hetkiä ja sitten taas tulee turpiin henkisesti, jotta saadaan ap pois tasapainosta (kaasuvalotus).Saadaan ap uskomaan että hän on tyhmä, laiska, ruma ja mitätön jotta ap ei saa voimia lähteä suhteesta. Varsinkin raskaaksi tulo on paha juttu koska silloin ap on suurinpiirtein ikuisesti kiinni miehessä ja sitä mies nyt taitaa suunnitella. Mies voi uhata sitten lapsen viemisellä ja sillä että väittää ap:ta mielenterveysongelmaiseksi ja saa yksinhuoltajuuden. Vielä kuvassa ei taida olla valvottaminen..?
Toki toivon olevani väärässä....
Vierailija kirjoitti:
No niin, provohan tämä olikin. Epäilin sitä jo aiemmissa viesteissä, kun ensin ap ei ollut huomannut mitään merkkejä, mutta sitten yhtäkkiä alkoikin muistua mieleen vaikka mitä.