Miehen ex kertoi exän olevan vaarallinen sosiopaatti, mutta uskoako?
On ollut minua kohtaan ihan normaali ja olemme todella rakastuneita. Mies kertoi, että ex ei vaan päästä hänestä irti ja siksi mustamaalaa. Tosin olen kuullut muilta ihmisiltä vähän samaa, että olisi ollut väkivaltainen jne, mutta onko se ex laittanut vaan juttua liikkeelle ja on itse joku hullu narsisti?
Miten voisin varmistaa asioiden todenperäisyyden? Mies on kyllä vähän sellanen "kovis" eli ei tunteile juurikaan eli voisihan se ex olla oikeassakin? Apua, mitä teen?
Ollaan siis seurusteltu nyt 6 kk, jos sillä on merkitystä enkä tosiaan ole huomannut mitään merkkejä mistään tuollaisista mitä exänsä mulle väitti. Valehteleeko?
Kommentit (323)
Vierailija kirjoitti:
Yhden asian olen kyllä miehessä pistänyt merkille eli sen, jos en heti vastaa hänen viesteihinsä jos paha paikka vaikka töissä niin tulee heti monta viestiä lisää. Onko vaan huolissaan, vai mistä tämä kertoo? ap.
Juokse!
Aika paljon sosiopaatteja nykyisin.
Itse koen olevani hyvinkin tervepäinen mies ja olen halunnut eroon suhteesta jossa nainen lihoi. Suhde toki kesti vain 3 vuotta, mutta en tosiaan näe siinä mitään pinnallista. Järkevä päätös se ennenkaikkea oli, arvomaailma oli täysin eri. Näin tuon exän vuosien jälkeen sattumalta kaupungilla ja oli lihonut sitten lisää lähes tunnistamattomaksi.
Olen asiasta puhunut avoimesti kahdessa seuraavassa suhteessani eikä aihetta ole koettu mitenkään tabuna vaan kumppanini ovat ymmärtäneet että en haluaisi joutua uudestaan samaan tilanteeseen.