Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex kertoi exän olevan vaarallinen sosiopaatti, mutta uskoako?

Vierailija
23.08.2018 |

On ollut minua kohtaan ihan normaali ja olemme todella rakastuneita. Mies kertoi, että ex ei vaan päästä hänestä irti ja siksi mustamaalaa. Tosin olen kuullut muilta ihmisiltä vähän samaa, että olisi ollut väkivaltainen jne, mutta onko se ex laittanut vaan juttua liikkeelle ja on itse joku hullu narsisti?
Miten voisin varmistaa asioiden todenperäisyyden? Mies on kyllä vähän sellanen "kovis" eli ei tunteile juurikaan eli voisihan se ex olla oikeassakin? Apua, mitä teen?
Ollaan siis seurusteltu nyt 6 kk, jos sillä on merkitystä enkä tosiaan ole huomannut mitään merkkejä mistään tuollaisista mitä exänsä mulle väitti. Valehteleeko?

Kommentit (323)

Vierailija
21/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden asian olen kyllä miehessä pistänyt merkille eli sen, jos en heti vastaa hänen viesteihinsä jos paha paikka vaikka töissä niin tulee heti monta viestiä lisää. Onko vaan huolissaan, vai mistä tämä kertoo? ap.

Huono merkki, kertoo ainakin rajattomuudesta.

Vierailija
22/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex on vaarallinen. En koskaan varoita ketään, koska en halua häntä perääni. Olen muutenkin jo neljä vuotta joutunut kärsimään vainoamisesta. Olen vaan tyytyväinen, että hänellä on uusi uhri.

Joten sanoisin että seuraile tilannetta, mutta todennäköisesti tuolla exällä on vaan omat jauhot pussissa ja tunteita miestä kohtaan.

Ai jos sinä et varoita niin kukaan muukaan väkivallan uhri ei voi niin tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurella todennäköisyydellä on ihan totta. Mies vain jaksaa pitää kulisseja vielä.

Vierailija
24/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin kanssa, että ole varovainen.

Jos olet todella rakastunut, niin kannattaa pitää mielessä ja hyväksyä se fakta, että et tule huomaamaan merkkejä aivan heti, joista myöhemmin saatat ajatella, että olisi pitänyt tajuta. Ex saattaa olla ensimmäinen tälläinen merkki. Muut merkit ovat mm. sellaisia "outouksia" ja esim. jyrkkyyttä miehessä, joita olet taipuvainen pitämään kuitenkin "viattomana" tai lähes normaalina.

Muita merkkejä aikaisessa vaiheessa voi olla oman käytöksen muutos, jonka voi helposti laskea sen piikkiin, että on niin rakastunut. Esim. Tuntuu ettei miehelle voi puhua kaikesta tai sellaisista asioista joista on yleensä puhunut muiden kanssa, sellainen olo, että olisi vähän varpaisillaan kokoajan tai edes välillä (ilman tietoista syytä jne).

Miten törmäsit miehen exään?

Vierailija
25/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia tämän miehen muut ihmissuhteet ovat? Onko riidoissa monen ihmisen kanssa? Onko kärkäs syyttelemään muita? Kestääkö hän erimielisyyksiä ja ristiriitoja vai vaatiiko muita joustamaan?

Vierailija
26/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin olen kuullut muilta ihmisiltä vähän samaa, että olisi ollut väkivaltainen

Juokse.

Vierailija
27/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden asian olen kyllä miehessä pistänyt merkille eli sen, jos en heti vastaa hänen viesteihinsä jos paha paikka vaikka töissä niin tulee heti monta viestiä lisää. Onko vaan huolissaan, vai mistä tämä kertoo? ap.

Mustasukkainen kuten narskut ovat. Ei hyvä piirre, eikä tervettä. Miksi kontrolloi? Sanoit myös, että ette ole juuri vielä olleet muiden ihmisten kanssa? Miksi ette ole kaveri- tai perhepiirissä esittäytyneet?

Vierailija
28/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo kontrolloinnista kertoo.

Vierailija
29/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sanoi minun mieheni exä ja hänen pari kaveria kun törmäsimme baarissa aikoinaan. 10V oltu yhdessä ja ei ole ikinä haukkunut, uhkaillut, huutanut, lyönyt tai aiheuttanut käytöksellään mitään sellaista että tarvitsisi pelätä tai hävetä. Se exä myös haukkui alkoholistiksi mieheni silloin. Mies ei ole koskaan ollut humalassa. Hän saattaa juoda ruokaoluen tai lasin viiniä. Miehen kaverit saanoi silloin ettei se edes juo. Katkeran exän tilityksiä, kun ei kestänyt eroa. Myöhemmin ymmärsin täysin miksi mieheni pakkasi laukut ja lähti siitä suhteesta.

Vierailija
30/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia tämän miehen muut ihmissuhteet ovat? Onko riidoissa monen ihmisen kanssa? Onko kärkäs syyttelemään muita? Kestääkö hän erimielisyyksiä ja ristiriitoja vai vaatiiko muita joustamaan?

Tässä hyviä kysymyksiä. Lisäön vielä: ketkä ovat miehen kavereita? Onko hänellä pitkäaikaisia kavereita?

Vierailija
31/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulosta hyvältä.

”Tuo miehen ex kuulemma oli sellainen ylitunteellinen rasittava vollottaja, eikä mies enää jaksanut sitä.”

Kertoiko mies sinulle siis tämän? Kuvasi 12-vuotista elämänkumppaniaan noilla sanoilla?

”No on sellainen karismaattinen ja pilke silmäkulmassa naisille aina, mutta varmaan haluaa tehdä vaan minuun vaikutuksen olemalla hyväkäytöksinen?”

Siis flirttailee avoimesti edessäsi muiden naisten kanssa, ja tämä on mielestäsi karismaattista?

”Yhden asian olen kyllä miehessä pistänyt merkille eli sen, jos en heti vastaa hänen viesteihinsä jos paha paikka vaikka töissä niin tulee heti monta viestiä lisää. Onko vaan huolissaan, vai mistä tämä kertoo?”

Mitä mies vastasi, kun ihmettelit tätä käytösmallia? Lähtökohtaisesti ei kuulosta todellakaan hyvältä.

Vierailija
32/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aidosti vaarallisella sosiopaatillaon tehtyjä rikoksia.

Kysy tietoja käräjäoikeudelta.

Ei välttämättä ole koskaan joutunu tuomituks. Mutta jos on, kaikki löytyy käräjäoikeudesta. Soitto sinne. Nimettömänä voi soittaa. Riittää, että tiedät nimen ja syntymävuoden. Tarkka syntymäaika vain plussaa.

Vierailija
33/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin miehen exään baarissa viime vkl. Siellä kertoi. Mies on kyllä hieman sellainen, että puhuu pahaa exästään ja vertaa muhun. Kehuu mua. Ex kuulemma oli liian nössö ja lihoi jne. Sanoi, että olen ihan toista maata ja mua kehtaa esitellä kavereilleenkin. Pitäisikö ottaa kohteliaisuutena vai jotain muuta sitten?

En kauheasti tiedä muista ihmissuhteista vielä.  Joskus haukkuu pomoaan tai jotain ihan normaalia?

Vierailija
34/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kuvaa exää ylitunteelliseksi vollottajaksi, niin se on ainakin varma, että mieheltä puuttuu empatia- ja tunneälytaitoja.

Vierailija
35/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin miehen exään baarissa viime vkl. Siellä kertoi. Mies on kyllä hieman sellainen, että puhuu pahaa exästään ja vertaa muhun. Kehuu mua. Ex kuulemma oli liian nössö ja lihoi jne. Sanoi, että olen ihan toista maata ja mua kehtaa esitellä kavereilleenkin. Pitäisikö ottaa kohteliaisuutena vai jotain muuta sitten?

En kauheasti tiedä muista ihmissuhteista vielä.  Joskus haukkuu pomoaan tai jotain ihan normaalia?

Tiedätkös, olet arvokas ihminen ihan sellaisena kuin olet. Sinun ei tarvitse kuunnella puolison kommentteja ulkonäöstä tai luonteenpiirteistä. Ai sanoi, että kehtaa esitellä kavereille? Ei todellakaan ole kohteliaisuus, vaan kertoo täysin siitä, että tämän miehen mielestä olet vain objekti hänelle. Tulee pian se aika, kun alkaa kommentoida sinun lihomistasi ja käytöstäsi.

Vierailija
36/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aidosti vaarallisella sosiopaatillaon tehtyjä rikoksia.

Kysy tietoja käräjäoikeudelta.

Siis voiko kuka tahansa kysyä käräjäoikeudelta kenen tahansa tietoja vai? 

Todellakin voi, joka ikinen voi soittaa käräjäoikeuteen ja kysyä tietoja. Toki sinne voi marssia sisäänkin ja kysyä. Siellä on lukusali, jonne tuovat sitten odottelun jälkeen paperit ilmaiseksi luettavaksi. Suomessa on julkisuuslaki. Tuomiot on julkisia. Ja se, kuka on tuomittu ja mistä.

Vierailija
37/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskot kun joudut käyttämään pitkähihaisia vaatteita kesähelteellä ja joudut äkkiä "munuaisleikkaukseen".

Miten mies suhtautuu itseensä kohdistuvaan arvosteluun? Sosiopaatti ei kestä yhtään arvostelua. Käy kireäksi ja hymy hyytyy.

Vierailija
38/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on huolestuttavaa, jos haukkuu ex:ää noin rajattomasti. Mikset tiedä miehesi muista ihmissuhteista? Kai hänellä on ystäviä/sukulaisia.

Vierailija
39/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä hyviä kysymyksiä. Lisäön vielä: ketkä ovat miehen kavereita? Onko hänellä pitkäaikaisia kavereita?

Miehellä ei tunnu kyllä olevan mitään varsinaisia ystäviä. Sitä enemmänkin on sitten kavereita. Mutta ei mitään sydänystävää vai onko miehillä edes sellaisia? Pomoaan haukkuu toisinaan ja exäänsä. En ole muuten kiinnittänyt huomiota. Tosin ei kyllä kehukaan ikinä ketään paitsi minua. Huonoja merkkejäkö? ap.

Vierailija
40/323 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini erosi joku aika sitten tuollaisen narsistin kourista. Ex edelleenkin pitää häneen yhteyttä, haluaa omia ja pitää varalla, jos uuden naisystävän kanssa ei menekään hyvin. Ihan karmaiseva tyyppi.

Tietysti uusi naisystävä ei tiedä mitään näistä yhteydenpidoista ja eikä varmaan uskoisi, jos kaverini häntä varoittaisi. 

Ja kaverini ei voi estää ex-miestään yhteisten lasten takia. Olen nähnyt ne viestit ja pakko sanoa ihan seko on. 

Eli kyllä siellä voi olla totuus takana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän