Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset: saatteko yleensä yhden vai useamman orgasmin?

Vierailija
23.08.2018 |

Tuli tuossa erottua pitkästä, yli 10 kestäneestä parisuhteesta ja nyt olen alkanut suhteeseen uuden naisen kanssa, joka rehellisesti sanoen on vasta toinen seksikumppanini. Koska kokemusta ei siis ole kuin kahdesta naisesta, haluaisin tietää vastauksen otsikon kysymykseen. Molemmat kumppanini ovat saaneet orgasmin helposti, mutta nykyinen ei jostakin syystä pysty saamaan kuin yhden (sanoo että tunto alapäässä muuttuu orgasmin jälkeen eikä enää oikein tunnu hyvältä). Sanoo myös, että kavereillaan on kuulemma samaa. Miten tämä on? Ensimmäinen kumppanini sai useita orgasmeja yhdynnän aikana ja jotenkin tuntuu, että nyt homma jää ihan kesken.

Ja tiedän, että on aikuiselta mieheltä naurettava kysymys, mutta kiinnostaa silti :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden saan. Hyvin riittää :)

Vierailija
2/16 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo samanlainen, yksi kunnollinen. Hyvin harvoin on saanut kahta, yleensä ei edes enää halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolemalla eka ja ratsastamalla toinen. Se on normi settiä. Ennätys 7.

Vierailija
4/16 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tai kolme. Yhdynnässä. Yksikin riittäisi mutta vaikea estää kun niitä vain tulee aina enemmän :) Tulee sentään kerran, voisihan hän helposti olla tulemattakin. Ole tyytyväinen. Naisesikin varmasti on.

Vierailija
5/16 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään en valitettavasti enää yhtään ellen masturboi. Miestä ei kiinnosta minun nautintoni nykyään.

Ennen sain yleensä yhden. Tosi harvoin useampaa vaikka tuntuisi todella hyvältä. Joitain kertoja käynyt niin, että yhden suuseksissä saadun jälkeen ratsastamalla alkoi tulla erilaisia orgasmeja tai orgasmi, kuin jäisi siihen orgasmin aallonharjalle, ihanaa.

Vierailija
6/16 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan useamman jos vaan mies kestää tulematta sen ekan aikana.

Vierailija
7/16 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan yhden ison, sen jälkeen olo niin rentoutunut ja hyvä <3 <3 En ole ikinä saanut useampaa.

En pysty enää sen jälkeen jatkaa, kun alkaa sattua.

Vierailija
8/16 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan taitavan ja kestävän kumppainin kanssa monta orkkua. Huonon kanssa en ainuttakaan.

Vierailija
9/16 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä yksi riittää minullekkin, saan niin kokonaisvaltaisia orkkuja että yksi hyvä. Joskus olen saanut kaksi peräkkäistä suuseksillä, mutta harvinaista tosiaankin =)

Vierailija
10/16 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnässä en yhtäkään. Itse tekemällä yhden hitaasti ja vaikeasti. Yksi riittää, mutta jos olisi helppo saada niin olisihan se hienoa ottaa montakin.

Vierailija
11/16 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 40 ikävuoden saatoin saada sarjaorgasmejakin eli sain orgasmeja pienin välein jopa puoli tuntia. 40-50 vuotiaana sain 2-3 pidempää orgasmia tunnin aikana. Nyt yli 50-vuotiaana saan yhden pitkän, noin 30-60 sekuntia. En tule araksi, mutta tosi harvoin saan toisen saman rakastelun aikana. Mutta parin tunnin päästä saan taas, yleisimmin kylkiasennossa kun käytän vibraa miehen liikkuessa sisälläni.

Tuttavien kanssa keskustellessamme olemme tuleet tulokseen, että jokainen nainen on yksilö ja voi olla hyvinkin tyytyväinen erilaisiin orgasmeihin, isoihin tai pieniin ja että ikä muuttaa orgasmejakin. Ja toiset tulevat aroiksi orgasmin jälkeen, sekin on yksilöllistä.

Vierailija
12/16 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40+ ja saan yhdynnässä yleensä (aina) yhden rajun orgasmin, joka kestää 20-50s eli melko kauan...lievän huudon kera. Joskus saan sen lisäksi toisen, lievemmän tai pari "mikro-orgasmia", jotka tuntuvat todella hyviltä, mutta ovat vain muutaman sekunnin pituisia ja huomattavasti lievempiä. Mitään yksioikoista selitystä tähän ei ole eli homma menee vähän miten sattuu. Ja joskus aniharvoin orgasmi jää tulematta, johtuen liiasta väsymyksestä tms., mutta silloinkin seksi tuntuu todella nautinnolliselta enkä jättäisi väliin, vaikka tietäisin etukäteen, etten tällä kertaa laukea. Mies sentään laukeaa joka kerta ja rajusti :D

Vierailija
13/16 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pystyn saamaan periaatteessa ihan miten monta tahansa. Mulla ei paikat tule koskaan araksi. Pari viikkoa sitten mies hoiteli mulle 7 orkkua n. 10 minuutin sisällä. Ekan orkun jälkeen seuraavat orkut tulee tosi nopeesti ja helposti.

N24

Vierailija
14/16 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vaihtelee. En tiedä miksi näin on, ehkä hormonit vaikuttaa. Se on jännä miten tuohon ei voi vaikuttaa.

Välillä saan niin valtavan, ison orgasmin että unohdan hengittää, tärisen ja olen tajunnan toisella puolella. Silloin saan yhden ainoan mutta sitäkin voimakkaamman. Joskus olen pyytänyt miestä lopettamaan kun on niin voimakas etten vaan tule enää, happi loppuu ja olen ihan poikki.

Sitten välillä saan sarjana jossa ikäänkuin nautinto ruokkii nautintoa, olen niin kiimassa että voin saada kuusikin orgasmia putkeen.

Kuulostat ihanalta rakastajalta, joka välittää naisensa nautinnosta. Me naiset ollaan erilaisia, usko naistasi, jos hän sanoo nauttivansa niin se pitää paikkansa. Ei ne orgasmit ole mitään palkintopokaaleita joita jahdata. Seksi on aikuisten leikkiä ja nautintoa, rennolla otteella vaan eteenpäin. Tärkeintä on hellyys, rakkaus, toisen hyväksyminen. Himo on kiva lisämauste siihen pakettiin, johon kuuluu kaikkea kivaa.

Vierailija
15/16 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan yhden hyvin voimakkaan orkun ja sen jälkeen hetken paikat ovat ihan turtana. Klitoriskaan ei kestä kosketustakaan yhtään, jalat ja kädetkin täräjää vielä jonkin aikaa.

Jos on pieni tauko, esim. otan pidempään mieheltä suihin välillä, voin saada joskus vielä toisen pienemmän esim. itse sormettamalla, mutta aika harvoin kiihotun toisen kerran enää niin voimalla.

Nykyinen mieheni piti aluksi tätä ominaisuuttani jotenkin sen osoituksena, että hän ei ole hyvä rakastaja. Ei sillä ole asian kanssa tekemistä, naisten orgasmit ovat vaan niin erilaisia ja mulla tämmösiä ”kertalaaki täysillä”- tyylisiä :)

Vierailija
16/16 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnässä en yhtäkään, käsin 2-5 peräkkäin.