Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halusin lapsia, mutta nyt olen nähnyt lähipiirissä millaista se oikeasti on.....

Vierailija
23.08.2018 |

Siis sisarukseni ovat saaneet lapsia ja molemmat ovat aivan myytyjä. Siskoni sanoi jo nyt että haluaa ehdottomasti lisää lapsia. On todella rakastunut vauvaansa ja on tämän kanssa 24/7 ja sivusta katsottuna se onni näyttää aivan ihanalta. Myös siskon mies on aivan rakastunut vauvaan.

Silti.... se miten KIINNI täytyy olla.. siis oikeasti todella kiinni siinä vauvassa. Ja miten paljon on kokoajan kaikkea häärättävää täytyy tehdä sitä ja tätä ja tota... nyt yhtäkkiä en tiedä näenkö itseäni siinä samassa tilanteessa.. olen jopa ajatellut että kannattaako minun sittenkään tehdä lapsia?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on 3 lasta ja 4. tulossa.

Ekan kanssa oli rankkaa kun kaikki oli uutta. No kun oli toinen pienellä ikäerolla nii oli älytöntä :,D

Mutta yhden vauvan kanssa oli helppo tavata kavereita ja käydä paikoissa. Ei lopetettu muuta elämää. Toki unen puute myös raskasta.

On kaikille pidetty unikoulu kun ovat alkaneet syödä kiinteitä kunnolla. Sen jälkeen yöheräilyt hoitanut vähemmillä unilla pärjäävä. 

Vierailija
102/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä on 3 lasta ja 4. tulossa.

Ekan kanssa oli rankkaa kun kaikki oli uutta. No kun oli toinen pienellä ikäerolla nii oli älytöntä :,D

Mutta yhden vauvan kanssa oli helppo tavata kavereita ja käydä paikoissa. Ei lopetettu muuta elämää. Toki unen puute myös raskasta.

On kaikille pidetty unikoulu kun ovat alkaneet syödä kiinteitä kunnolla. Sen jälkeen yöheräilyt hoitanut vähemmillä unilla pärjäävä. 

Pakko lisätä että en erityisesti pidä lapsista. Huonosti käyttäytyvät ja huutavat lapset käy hermoille. En ikinä menisi päiväkotiin tai kouluun töihin.

Omat on silti kivoja ja kaverit ok :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vauva on kuin huume. Ei se jatkuva kiinni oleminen haittaa, kun se on koko ajan niin palkitsevaa

Vierailija
104/104 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi