Apua töihin palaamisen suhteen
Olen palaamassa muutaman vuoden jälkeen työelämään. Tänään on edessä työhaastattelu/ryhmähaastattelu. Täällä vähän panikoidaan ja ollaan pulassa kysymyksien kanssa. Jos joku haluaisi vähän jeesata..!
Millainen on hyvä asiakaspalvelija, miksi mut pitäis valita töihin ja mitä annan työyhteisölle?
Vähän oon kirjotellu ylös, mutta pää lyö vielä ihan tyhjää. :)
Kommentit (10)
Asiakaspalvelijana etuna on ainakin että vastaa jotain eikä istu tuppisuuna.
Ryhmäjutuissa oot hyvin mukana, kuuntelet myös muita. Reipas ja ilonen asenne riittää kyllä pitkälle. Hyvä asiakaspalvelija on mun näkökulmasta kohtelias, iloinen, puhelias tms..
Näytä siltä että kiinnostaa. Vastaa kysymyksiin mahdollisimman hyvin, hymyile ja puhu aina kun mahdollista
Mun nähdäkseni asiakaspalvelija yleensä vastaa asiakkaan kysymyksiin ja, jos ei jotain tiedä ottaa selvää. Ja vaikka tilanne menisi ohi, ottaa selvää, että seuraavan kerran osaa vastata.
Silläkin pääsee pitkälle että puhuu jotain/osallistuu keskusteluun. Jos oot vaan hiljaa, jäät mieleen sillä..
Perus hyvät käytöstavat, jos haluat työtä oikein kovasti niin tee jotain millä jäät mieleen. 👍🏼
Se miksi sut pitäisi valita? No miksi? Ootko hyvä ryhmäpelaaja, huumoria heittävä, tylsä, hauska? Koita keksiä jotain muuta, kun se perus tylsä että oot tosi iloinen, sosiaalinen yms. Aina kannattaa yrittää erottua joukosta.
Koita olla mahdollisimman rennosti äläkä jännitä, vaikka se on helpommin sanottu kun tehty. Mene myös ajoissa! Tsemppiä.
Ja joo, kukaan ei siellä voi tietää musta mitään, ideana onkin vaan pyytää vähän jeesiä, koskaan oo tarvinnu miettiä tälläsiä 😁