Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halusin lapsia, mutta nyt olen nähnyt lähipiirissä millaista se oikeasti on.....

Vierailija
23.08.2018 |

Siis sisarukseni ovat saaneet lapsia ja molemmat ovat aivan myytyjä. Siskoni sanoi jo nyt että haluaa ehdottomasti lisää lapsia. On todella rakastunut vauvaansa ja on tämän kanssa 24/7 ja sivusta katsottuna se onni näyttää aivan ihanalta. Myös siskon mies on aivan rakastunut vauvaan.

Silti.... se miten KIINNI täytyy olla.. siis oikeasti todella kiinni siinä vauvassa. Ja miten paljon on kokoajan kaikkea häärättävää täytyy tehdä sitä ja tätä ja tota... nyt yhtäkkiä en tiedä näenkö itseäni siinä samassa tilanteessa.. olen jopa ajatellut että kannattaako minun sittenkään tehdä lapsia?

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että siellä pesitään vasta. Ruusuntuoksuinen vauvakupla ei kestä 20 vuotta.

Vierailija
2/104 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun päätös. Hyvä että saat näkökulmia asiaan. Onhan siinä pikkuvauvassa sen 247 kiinni...Mutta yksivuotias on jo ihan eri asia. Sellainen menee tarhaan, osaa kohta kävellä ja melkein jo syö itse...Mutta toisaalta vastuu on sen 18  v...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo aika nyt kauaa kestä. Ja lapsista on iloa sitten loppuelämän. Itsellä nyt teini-ikäiset tytöt ja heidän kanssaan onkin jo tosi kiva tehdä reissuja ja höpötellä mukavia.

Vierailija
4/104 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että siellä pesitään vasta. Ruusuntuoksuinen vauvakupla ei kestä 20 vuotta.

No meidän vanhemmat on ollut naimisissa yli 30 vuotta.

Vierailija
5/104 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai vauvassa ollaan kiinni vuorokauden ympäri.. samoin koiranpennussa jne..... ihan perus juttuja.

Vierailija
6/104 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sisarukseni ovat saaneet lapsia ja molemmat ovat aivan myytyjä. Siskoni sanoi jo nyt että haluaa ehdottomasti lisää lapsia. On todella rakastunut vauvaansa ja on tämän kanssa 24/7 ja sivusta katsottuna se onni näyttää aivan ihanalta. Myös siskon mies on aivan rakastunut vauvaan.

Silti.... se miten KIINNI täytyy olla.. siis oikeasti todella kiinni siinä vauvassa. Ja miten paljon on kokoajan kaikkea häärättävää täytyy tehdä sitä ja tätä ja tota... nyt yhtäkkiä en tiedä näenkö itseäni siinä samassa tilanteessa.. olen jopa ajatellut että kannattaako minun sittenkään tehdä lapsia?

Vanhemmuus opettaa että elämässä on muutakin tärkeää kuin minä-minä-minä-minä.

Vaikka lasten kanssa välillä onkin rankkaa, en silti vaihtaisi yhtäkään pois. Antavat niin paljon enemmän kuin ottavat.

Vierailija
7/104 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäsin siitä vauva "sumussa" vaaleanpunaisissa hattarapilvissä ja oli ihanaa olla kotona vauvan kanssa monta vuotta. Mulla kyllä mies auttoi täydellisesti vauvan hoidossa, joten tottakai oli paljon helpompaa kun vaikka yh:lla.

Vierailija
8/104 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Tarkoitin, että lapsen kanssa on erilaisia vaiheita lähes 20 vuoden ajan, ei aina ole kiinni eikä edes myyty.

Vierailija
9/104 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aloittaja ymmärrät, että se vauva-aika ei kestä kovin pitkään.

Vierailija
10/104 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukutettu? Katkerat juntit. Perus suomimeininkiä.

Vierailija
11/104 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärtänyt pointtia.

Vierailija
12/104 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin tän hullun työelämän vauvan kanssa kotonaoloon ihan koska tahansa!

Vierailija
13/104 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä ap, että näet sitä meininkiä kunnolla sivusta. Tiedät mihin ryhdyt, jos ryhdyt. Moni tulee vanhemmaksi tietämättä yhtään mitä odottaa. Esim. oma ystäväni kertoi, että oli elänyt yli puoli vuotta täysin sumussa koska ei saanut nukuttua kunnolla.. oli 1-1,5h välein herännyt puoli vuotta.. mieti. Ja oli ihanaa kun kertoi rehellisesti kaiken.

Vierailija
14/104 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkäsin siitä vauva "sumussa" vaaleanpunaisissa hattarapilvissä ja oli ihanaa olla kotona vauvan kanssa monta vuotta. Mulla kyllä mies auttoi täydellisesti vauvan hoidossa, joten tottakai oli paljon helpompaa kun vaikka yh:lla.

Samaa mieltä. Oikeen haikeudella muistelen :D

Vierailija
15/104 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tämäkin vielä.. ehkä ei kannata moiseen ryhtyä.

ap

Vierailija
16/104 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisitko ap mieluummin koiranpennun?

Vierailija
17/104 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitiys on 24/7, mutta työpäivä kestää yleensä sen 8h ja loppu on VAPAATA.

Vierailija
18/104 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja edelleen elävät siinä vauvakuplassa?

Vierailija
19/104 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisitko ap mieluummin koiranpennun?

Minulla on jo, tai siis nyt jo aikuinen koira. Pentuaika oli TODELLA raskasta! Siitäkin sai jo vähän fiilistä. Pentu saattoi herättää 1-2 kertaa yössä ja olin siitä jo aivan muumio. Todella rakas koira kyllä on

ap

Vierailija
20/104 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitiys on 24/7, mutta työpäivä kestää yleensä sen 8h ja loppu on VAPAATA.

No aika monella on kuitenkin lapsia, jotka ovat olemassa työpäivän jälkeen.