Miten kurkussa olevista propuista eroon?
Mulla tulee niitä paljon, pari kertaa viikossa poistan niitä. Yökkään ja vesi valuu silmistä ja nenästä. Ihan kamalaa tälläinen kurkun tökkiminen!
Olen myös pitänyt taukoa niiden poistamisessa eikä mitään apua, niistä tuli vain niin suuria, et kurkku tuli kipeäksi.
Olen kokeillut eri ruokavalioita, Somacia, harjaan hampaiden lisäksi myös kielen, juon aina syömisen jälkeen, bafusinia, suuvesiä jne. Käynyt nyt parilla lääkärillä, viimeisin korvapolilla eikä kuulemma ole mitään tehtävissä! Alan olemaan epätoivoinen!
Hengitys haisee kamalalle, hampaat tutkittu ja tunnen kuinka lemu tulee kurkusta ja helpottaa aina, kun saan proppuja kunnolla pois.
Onko kenelläkään tietoa miten niistä voisi päästä eroon?
Kommentit (22)
Joissakin Youtube-videoissa on sellainen kätevän näköinen laite jolla proppuja on helpompi poistaa, siinä on valo ja pitkä varsin jolla ylettyy. En tiedä mistä noita saa.
Mulla on proppuja ajoittain myös, tuntuu että viime aikoina hieman vähemmän mutta en tiedä mistä se johtuu. Itse en ole myöskään koskaan nähnyt niitä nielussa, ovat jotenkin tosi syvällä ja aiheuttavat jonkin verran kurkkukipua. Aina antibioottikuurin (johonkin muuhun vaivaan määrätty) jälkeen tilanne helpotti hetkeksi, sitten ne alkoivat taas kasvamaan.
Huomaan että minulle tulee niitä jos syön vähänkin pastaa, sipsejä tai pähkinöitä.
Luontaistuoteliikkeestä saa tällaista kuin Antiwir
http://www.polarpharma.fi/media/kuvapankki/antiwir/antiwir.jpg
Olen huomannut ettei proppuja tule jos olen ottanut noita. Nuo ovat muutenkin aivan loistava apu jos flunssakin ehtinyt alkaa, niin se loppuu kuin seinään kun ottaa noita muutaman tabletin kerralla.