Olen kateellinen nuorille, kauniille ja itsevarmoille naisille
Elävät prime-aikaa, saavat kaikilta miehiltä huomiota. Itsekin olin joskus sellainen, kaunis toki olen mutta juna meni jo. Tämä aiheuttaa minulla kateutta nuoria naisia kohtaan kun haluaisin siihen samaan aikaan kun olin nuori ja vapaa. Sitähän miehetkin toitottaa, on primitiivinen ja luonnollinen juttu että nuoret naiset eniten huomiota saa. Se puhtaus, viattomuus, koskemattomuus... Miksei ihminen voisi aina pysyä 20- vuotiaan näköisenä?
Kommentit (14)
Minä taas en lainkaan nauttinut miesten huomiosta nuorena, nyt vanhana on helpompaa kun tietää, että ne (miehet), jotka ovat kanssani tekemisissä, ovat sitä minun itseni vuoksi, eivät vain siksi, että olisin nuori tyttö, jolta he toivoisivat seksiä.
Mutta moni ikäiseni kyllä kaipaa sitä nuorena saatua huomiota, joten kovin erilaisia me naisetkin tässä asiassa olemme
En. Eri elämänvaihe ja ihana, että nuoret nauttivat elämästään. On kauniita tyttöjä ja komeita poikia.
Olin itse kaunis ja vieläkin näin 60-kymppisenä pidän itseäni ihan kivan näköisenä.
Pääpointti tässä se, että vain iloitsen muiden puolesta.
Itse en koskaan vertaile itseäni muihin ,siksi en myöskään osaa kadehtia.Antaa kaikkien kukkien kukkia:)
Lisäys nautin täysin rinnoin naiseudestani ja olen 53 v.
Minä en ole. Heissä on potentiaalia muuttaa naisiin kohdistuvia asenteita terveempään suuntaan. Fiksut, nuoret naiset, teitä tämä maailma tarvitsee, teissä on voimaa ja viisautta!
Höpsis, en usko sinun olevan tosissasi. Normaali ihminen kypsyy iän myötä eikä kadehdi ketään/mitään. Tai sitten puuttuu päästä jokin palikka.
Minä olin nuorena kaikkea muuta kuin puhdas ja viaton! Kusetin tyhmiä miehiä minkä ennätin ja olen nyt todella tyytyväinen.
Uskoisin että aloittaja on mies? Ei kai kukaan kypsemmän iän nainen oikeasti ajattele noin? Tai jos niin miksi? Oletko ollut koko elämäsi jotenkin pinnallinen, halunnut ison talon ja hienon auton ja sellaista, onko älykkyysosamääräsi ehkä hieman tuota miten sen sanoisi keskimääräinen 100 tai 110, auta minua ymmärtämään? Kai olet huomannut että se mitä näet ei kerro kuin pienen hetken todellisuudesta, ja siitäkin vain vähäsen? Joku menehtyy 20-vuotiaana, jollakulla 30 v kaunottarella on syöpå ja niin edelleen.
Aha. En osaa samaistua koska en ole koskaan ollut kaunis enkä itsevarma, enkä ole enää kovin nuorikaan. Vaikka se olisi ihan kiva olla sellainen, en silti jaksa olla kateellinen heille jotka ovat.
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin että aloittaja on mies? Ei kai kukaan kypsemmän iän nainen oikeasti ajattele noin? Tai jos niin miksi? Oletko ollut koko elämäsi jotenkin pinnallinen, halunnut ison talon ja hienon auton ja sellaista, onko älykkyysosamääräsi ehkä hieman tuota miten sen sanoisi keskimääräinen 100 tai 110, auta minua ymmärtämään? Kai olet huomannut että se mitä näet ei kerro kuin pienen hetken todellisuudesta, ja siitäkin vain vähäsen? Joku menehtyy 20-vuotiaana, jollakulla 30 v kaunottarella on syöpå ja niin edelleen.
Puhut paljon, mutta et sano mitään. Lisäksi kirjoituksestasi paistaa sama puolueellisuus, josta ap:ta syytit.
Ööh ihan samanlaista tylsää elämää elän kauniina ja nuorena kuin kaikki muutkin. Kauneus on jopa haittaava tekijä joskus, sillä töissä muut naiset kiusaavat minua ja osaamistani kyseenalaistetaan. Myös esim. sporassa toinen nainen saattaa tönäistä minua. Miehiltä saan joo huomiota, mutta yleensä ne ovat varattuja tai jotain ihan friikkejä.
Eli ap älä huoli, ei se ruoho ole sen vihreämpää aidan toisellakaan puolen.
Naisilla tämä ei mene näin kuin miespuolinen kirjoittaja kuvittelee. Kannattaa tutustua eri ikäisiin naisiin ihan kaveripohjalta, niin saat vähän perspektiiviä. Ajattele, naistenkin ajatusmaailmaan voi tutustua ilman seksitoiveita!
Älä mene tähän miesten luomaan ansaan.