Nyt aamulla palstaileva: mitä teet työksesi ja menetkö tänään sinne?
Yritän inspiroitua muiden mukana kun itsellä ei tällä hetkellä ole työtä. Nyt kello on kahdeksan ja on jännä tajuta että kouluaikana tällöin oli jo koulussa ahkerana. Ei haittaisi nytkään kunhan olisi jotain mielekästä.
Niin opiskeletteko tai mitä teette?
Kommentit (57)
Sairaanhoitaja ja tänään on vapaapäivä
Vierailija kirjoitti:
Olen laitoshuoltaja sairaalassa. Tänään ja huomenna on vapaata, viikonloppuna taas töitä.
Minä myös. Tänään viikon ainoa vapaa, mutta usein palstailen myös aamulla ennen iltavuoroja.
Palkanlaskija. Viimeinen lomaviikko menossa. Aamukahvit juotu ja lehdet luettu. Sängyssä löhöilen vielä. Mietin mitä tekis tänään.
Myymäläpäällikkö. Myöhästyin töistä tänään 20 min kun nukuin pommiin ja silmät ei millään meinaa pysyä auki...
Olen parhaillaan töissä, it-alalla, kuuntelen skype-palaveria ja samalla palstailen...
Olen sossu, nyt äitiyslomalla. Syötän vauvaa ja palstailen. Opiskelen kunhan vauva nukkuu.
Huvipuiston laitekuskina olen hommaillut koko kesän 🌞 Tänään ei ole töitä, lauantaina viimeinen työpäivä ☹️
Laborantti, tutkin ympäristönäytteitä. En mennyt tänään, olen saikulla.
Vanhuspuolen lähihoitaja. En mene töihin, koska lomaa on vielä kaksi viikkoa jäljellä. Välillä on kyllä jo tullut ikävä töihin!
Kääntäjä. Ei ole nyt just hommia. Tein yhden lyhyen työn sen jälkeen, kun lapset lähti kouluun ja hoitoon. Varmasti tulee jotain vielä tänään. Jos ei, jatkan remonttia.
Lähihoitaja. Tänään vapaalla, viikonlopun töissä.
Ajan yhdistelmää, mutta nyt olen sairaslomalla.
Etuuskäsittelijä. Sairauslomalla olen kuumeen vuoksi.
Seksityöntekijä. Taidan pitää vapaapäivän.
Vierailija kirjoitti:
Etuuskäsittelijä. Sairauslomalla olen kuumeen vuoksi.
Jos itse olen kuumeen vuoksi saikulla olen kyllä niin sairas ettei pää nouse tyynystä ja vaivoin raahaudun vessaan.
Kiinteistökirjanpitäjänä ja olen töissä. Kuun lopusta ei enää niinkään ole muuta kun satunnaisia juoksevia hommia kun on ollut ahkerana alku- ja keskikuusta, kerkeää tehdä muutakin.