Nyt aamulla palstaileva: mitä teet työksesi ja menetkö tänään sinne?
Yritän inspiroitua muiden mukana kun itsellä ei tällä hetkellä ole työtä. Nyt kello on kahdeksan ja on jännä tajuta että kouluaikana tällöin oli jo koulussa ahkerana. Ei haittaisi nytkään kunhan olisi jotain mielekästä.
Niin opiskeletteko tai mitä teette?
Kommentit (57)
Opiskelija, lomailen, kunnes graduohjaaja kommentoi tekelettä.
Työtön, mutta sain eilen vakkarityön!!! Alkaa syyskuussa, jeeeee!
Sairaanhoitaja, juuri kotimatkalla yövuorosta. Ja kyllä menen taas illemmalla takaisin kunhan hetken nukun.
Tulin neljään töihin ja oon tokalla tauolla. Pääsen 12.00 ja tuun takas klo 23-07. En hoitele ketään.
Kaksi tuntia jo töissä. Nyt vessatauko. Olen perhepäivähoitaja.
Kotona ja kahvilassa töitä tekevä freelancer. Loikoilen sängyssä vielä.
Karjanhoitaja. Puolet työpäivästä tehty, tulin kotiin käymään. Kun seminologi soittaa niin lähden taas töihin.
Karjanhoitaja. Puolet työpäivästä tehty, tulin kotiin käymään. Kun seminologi soittaa niin lähden taas töihin.
Taideopettaja, menen iltapäivällä.
Yövuoron lopuksi parit kommentit ku ei enää hyvin töissä nukutun yön jälkeen väsytä.
Nyt ois sitten koko päivä aikaa itselle.
Olen laitoshuoltaja sairaalassa. Tänään ja huomenna on vapaata, viikonloppuna taas töitä.
Insinööreilen työkseni. Nyt tosin jo kuukauden (loman jälkeen) on ollut todella hiljaista eikä työtehtäviä juuri nimeksikään. Tänäänkin olen aamulla tsekannut vain sähköpostin (ei viestejä) ja avannut Skypen, muutoin olen tehnyt vain omia hommiani...
Esimiehen kanssa tästä on ollut puhetta useastikin, mutta olen onnistunut tipauttamaan itseni väliin, jossa ei tällä erää hommia ole.
Maanviljelijä, sataa, kävin aamulla viljankuivaamolla. Huoltohommilla jatkan.
Hieman asiaa sivuten:
Tämä kysymys tulee esille, kun on kiivas väittely ja vastapuolelta alkavat argumentit loppua.
"Mikä sinä olet, kun täällä päivät pitkät kirjoitat?:
Työskentelin suunnittelutehtävissä ja kommentoin eräällä nettisivuilla huuhaauutisia.
Kirjoitin kotona aamukahvilla, töissä ruokatauolla ja mahd. kavitauolla, illalla useamman postauksen.
Minut leimattiin palkatuksi trolliksi, koska "en tee mitään muuta kuin kirjoitan ko. foorumilla".
Olen opiskelija eikä tänään ole koulua.
Vierailija kirjoitti:
Olen laitoshuoltaja sairaalassa. Tänään ja huomenna on vapaata, viikonloppuna taas töitä.
Kas, kollega..mun pitäisi palata sorvin ääreen vuodenvaihteessa, osa-aikaiseksi. -23
Asun Ruotsissa joten klo on 7:29, lähden puolen tunnin kuluttua töihin, valmiudessa pitää olla klo 9. Ensihoitajana toimin, tänään onneksi lyhyt päivävuoro.