Nyt aamulla palstaileva: mitä teet työksesi ja menetkö tänään sinne?
Yritän inspiroitua muiden mukana kun itsellä ei tällä hetkellä ole työtä. Nyt kello on kahdeksan ja on jännä tajuta että kouluaikana tällöin oli jo koulussa ahkerana. Ei haittaisi nytkään kunhan olisi jotain mielekästä.
Niin opiskeletteko tai mitä teette?
Kommentit (57)
Asiantuntija-ammatti ja matkalla olen parhaillaan. Työmatkat (vajaa 2 t suuntaansa) ovat erinomaista palstailuaikaa :-D
Eiköhän aika moni palstaile töistä, työmatkalta junasta/bussista/kimppakyydistä, jne.
Olen hanketutkijana, määräaikainen sopimus. Taidan ensin mennä uimaan, sitten töihin.
Muistan tuon tunteen kun olin valmistumisen jälkeen työtön. Yritin puuhastella paljon ja hoitaa asioita mitä ei töiden ohella välttämättä jaksaisi.
Olen kääntäjä, joka teen töitä kotitoimistossani. Työpäivän aloitin tänään kello 6. Nyt on aamukahvin aika, ja klikkasin palstan auki. Kurkkaan kiinnostavimmat otsikot joka päivä. :)
Eläkkeellä, ollut 2 kk. loikoilen sängyssä
Jippii.......
Medellínissa kello on 0.18. Hyvää yötä!
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Pankissa, ihan kiva mennä töihin yleensä, mutta tänään tulossa todella kiireinen päivä.
Odotan että saan lähetettyä ekaluokkalaisen kouluun, lähden sitten itsekin.
Tiiminvetäjä teknologialalla. Työpäivä alkaa vasta kymmeneltä tänään, kun on illalla vielä palaveri. Olen silti herännyt jo kuudelta, nyt kello täällä Keski-Euroopassa 7.20. Juon kahvia, katson aamu-TV:tä ja palstailen ennen kuin pistän naaman ja hiukset ojennukseen.
Töissä jo, syön aamupalaa, katselen meilejä hissukseen ja toisella silmällä nettisivuja aaveestä iltikseen.
Myyjä. Menen yhdeksitoista töihin.
Olen museolla töissä, tulin jo kahdeksaksi. Tällä hetkellä teen uusia näyttelytukia (ompelen, leikkaan, liimaan...) ja tässä ohessa on ihan kiva joko lukea AV:tä tai sitten katsoa jotain sarjoja/leffoja jotta aika menee sukkelammin. Yleensä joudun rakentelemaan isompia tukia (torsot, portaat tms.) ja silloin ei tällaista "oheisohjelmaa" tietenkään voi harrastaa.
Olen opettaja (en luokan), ja lähden tästä kun kerkeän.
Virallisesti työtön, käytännössä muistisairaan omaisen hoitaja. Käyn palstalla askareiden lomassa, nyt on juuri syöty aamiainen ja otettu lääkkeet.
Aspassa töissä ja matkalla töihin. Työpäivä tänään 9-17. Heräsin jo 6.15 eli tuntii liian aikaisin. Väsyttää. Päivät kiireisiä ja yhden kolleegan takia henkisesti uuvuttavia. Huoh...kunhan pääsis tuolta pois. Jokainen sekunti kärsimystä.
Pienteollisuuden tuotantopuolella olen töissä. Palstailen töiden ohessa vasemmalla kädellä ja tauoilla sitten kokonaisvaltaisesti.
Opiskelen. Käyn myös töissä keikkalaisena työn ohessa, ja kyllä olisi tällekin päivälle yli parikymmentä keikkaa tarjolla mutta olen vielä vähän flunssainen joten en ota keikkaa mihinkään, vaikka ei ole läsnäoloa vaativaa tekemistä opiskeluiden suhteen.
Olen opettaja lukiossa ja menossa parin päästä töihin. Ihana tämä yksi aamu, kun tunti alkaa vasta 11:05. Saa juoda aamukahvin rauhassa kun on toimittanut lapset taipaleelle.
Parin tunnin päästä siis. En oo vielä juonut sitä kahviani...
-19
Olen infotyöntekijä, työt alkaa vasta kymmeltä. Sivutoimena kirjoitan peliarvosteluja.
Puolet työpäivästä jo takana. Siivooja.