~*~ENSIKOT keskiviikkona 3.5 ~*~
Kommentit (26)
Leppikselle onnittelut :)
Juliaana, hiljamaari, Tappert ja Nukalle tsemppiä piinailuun :) Kyllä se plussa sieltä tulee.
Majita pahoittelut se ilkeen tädin vierailusta
Keskustelua tais olla tosta töissä surffailusta. Mä en ainakaan " kehtaa" kauheesti surffailla, varsinkaan vauvapalstailla. Meillä on avokonttori, ja suurin osa mun lähimmistä työkavereista on miespuolisia. Liikennettä siellä on. Niin ja oon tossa työtehtävässä määräaikaisena ja tottakai toivoisin sen jatkuvan pitempään, joten en halua heidän tietävän ainakaan vielä vauvahaaveista.
Kp on 14 ja kovasti tässä ollaan yritetty nyt pupuilla. onneks miestä ei oo vaikee saada tonne sängyn puolelle.
Nyt laittamaan orvokit kukkapenkkeihin kun vihdoin sain niitä ostettua.
Illan jatkoja
Hirmusti onnea leppis, hienoja plussauutisia! Tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan!
Auroralle peukkuja huomiselle ovisplussalle!
Piinailijoille peukutusta kanssa oikein kovasti!
Majitalle voimia kestää tädin tuoma piina!
Ja kaikille tärppivarusteluin uuteen kiertoon suuntaaville lykkyä ;), kyllä se plussa vielä pärähtää tulemaan, nyt kun saadaan valohoitoakin oikein kunnolla!
Itselläkin on piinailut menossa kp27/28-34, tosin näyttää kaikki oireet olevan ihan samalla tavalla kuin viime kierrossakin, että eiköhän se täti saa autonsa parkkiin muutamassa päivässä. Nämä mahan juilimiset ja tuhruttelut vaan saa mielen heittelehtimään toiveitten ja epätoivon välillä ihan kiitettävällä vauhdilla. Ostin kyllä tänään testinkin apteekista, mutta siinä on onneksi käyttöaikaa elokuuhun 2007, että ei se ehkä jää käyttämättä¿
nellamaija
Hiljamaari: Mulla menkat katosivat ekan luomukierron jälkeen johonkin (nyt kp 54) ja näin on käynyt ennenkin, joten menin gynelle asiaa selvittelemään. Terolutit sisältävät keltarauhashormonia ja niiden tarkoitus on esim. mun tapauksessa " auttaa" menkat alulleen, koska oma kroppa ei ilmeisesti sitä osaa tehdä. Terolutit myös auttavat lyhentämään pitkää kiertoa ja myös tasoittamaan epäsäännöllisiä kiertoja. Munasoluihin ne eivät vaikuta tai ovulaatioon, siihen on eri lääkkeet. Hienommin en osaa asiaa selittää eli joku muu Terojen käyttäjä voi lisätä tai selittää tarkemmin. Eikös se ole niin, että menkat voivat tulla, vaikka ovulaatiota ei olisi ollutkaan? Olen tyhmä aina luullut, että menkat johtuvat ovulaatiosta. Selvisi tämäkin asia vasta täältä luettuni. Eli estrogeenitasot eivät ole niin korkeat, että ovulaatiota tapahtuisi vaan sitä on sen verran elimistössä, että kohdun limakalvo kypsyy, kunnes hajoaa ja " valuu" ulos menkkoina?
Tässä nyt odottelen milloin Terot alkavat vaikuttamaan ja täti saapuu. Myös vähän pelottaa, että ovuloinko ollenkaan, mutta jotain haamua kyllä testiin sain. Eikös Terot voi vaikuttaa myös ovistesteihin? Näin olen jostain lukenut.
Piinailijoita oli, vaikka kuinka monta! Jännää! Loppuviikosta saadaan sitten tosissaan jännittää teidän puolesta! Toiv. tulee oikein monta plussaa!
Ja monta ovislaistakin oli! Tärppionnea teille!
Ja Leppikselle Onnea masuasukista!
Hanille onnea perjantain tenttiin!
Majitalle pahoittelut tädin tulosta!
No niin, ensinnäkin kaikille piinailijoille tasapuolisesti sellaiset plussasädetykset, että seuraatte Leppiksen esimerkkiä ja siirrytte o-puolelle! +++++++++++++++++++++++++++++++++++
Auroralle toivotaan kunnon testiviivaa tikkuun huomenna! bd
Voi että, Majitalle pahoittelut! Näytti jo niin hyvältä sun tilanne! :(
Vielä kommentoin tota palstailua, vaikka kerroin jo että töissä sitä teen, niin mulla on vähän sama kuin Essillä, että kotona en mielellään palstaile, kun mies on lähettyvillä. Just kanssa siksi ettei se stressaantuisi ja lisäksi siksi, että sen mielestä tää on melko hölmöä hommaa -tästä mä oon tietty toista mieltä ja oon sille sanonutkin, ettei yhtään hölmömpää, kuin sen jalkapalloaiheiset keskustelupalstat! ;)
Ja sit vielä noista teroista: mulle niitä on määrätty kanssa katkaisemaan pitäksi venynyt kierto ja sitten säännöllisesti kp 16-25 tasoittamaan kiertoja, jotka aiemmin 26-46pv painottuen noihin pitempiin. Puolen vuoden kuurin jälkeen kierrot tasoittuneet vain vähän ja viimeiset 7 kiertoa olleet 28-41 eli ei kovin paljoa parannusta. Vikassa kierrossa eivät enää saaneet menkkoja tulemaan vaan venyi 41päiväiseksi. Lääkärin mukaan vuoto tulikin sitten ihan luomusti, eikä terojen avulla. No tää mun kokemus ei ole kovin hyvä, mutta käsittääkseni yleensä ne toimii paremmin!
Terot eivät tosiaan ovikseen varsinaisesti vaikuta, mutta jos lyhentävät kiertoa kovin paljon voi olla että ovista ei sen takia tapahdu. Sitä en tiedä vaikuttavatko terot ovistesteihin.
Killa kp 15/28-41 (eikä vielä ovistestissä plussaa)
täysin ON-kamaa: mua on turvottanu tosi oudosti jo 2 päivää..ja kävellessä tuntuu kun kohtu ' leijuis' ..kp15..uskokaa kun sanon naiset, että nyt on hyvä fiilis =)
sorry, että en kommentoi muita lisää sit aamun jälkeen..tulin just vasta duunista ja halusin vaan jakaa tän =D
poppis
PALJON ONNEA LEPPIKSELLE PLUSSASTA! Ja taas todistettiin se, että kun ei liikaa stressaa, niin kyllä toimii ;) No, ei se ihan niin taida mennä, mutta paljon onnea teille ja tarrasukkia matkaan :)
Ihanaa, kun taas joku näyttää meille muille mallia ja toivottavasti tempaisee kaikki piinailijat mukaan odottajien puolelle. Huomasin, että meitähän on melkoisesti piinailemassa nyt... Oli ainakin Juliaana, nuka, Hiljamaari, ja Tappert. Jos unohdin jonkun, niin pahoittelen, kun ei vielä nämä nickit jää muistiin. Pidetään peukkuja, että nyt tärppää bdbdbdbdbd
Minulla on sellainen työ, etten oikein päiväselti pysty seuraamaan teidän vauvakeskusteluja, vaikka toivoisinkin. Siksi menee näin iltapainotteiseksi tämä minun vastaaminen. Sitten oli ilo huomata, että miehetkin ovat ihan vauvakuumeen pauloissa. Niin myös täällä meillä. On ihan innoissaan touhuamassa 3,5 kk ikäisen kummilapsemme kanssa.
(Piinapäivät jatkuvat, nyt meneillään kp 33/34-42.)
Tuisku