Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*~ENSIKOT keskiviikkona 3.5 ~*~

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitys tiivistyy :) Ei ole menkkoja alkanut vieläkään, vaikka aivan varma oon vieläkin että kyllä ne alkaa. Joka vessassa käynnin yhteydessä sitä vaan toivo kasvaa yhä enemmän ja enemmän kun ei mitään oo tapahtunut. Koko ajan kyllä tuntuu sellainen " lorina" alapäässä mutta se taitaa kyllä olla päänsisäistä lorinaa :D Valkovuoto on kyllä ollut aika runsasta ja oikein tuossa eilen mietinkin että onko mulla ennemmin ollut ennen menkkoja sitä, mutta en kyllä muistaisi. Samaten on nippaillut, mutta sekin voi tietysti olla menkkojen alkamisesta johtuvaa..

Hitsi kun tekis mieli testatakin jo, mutta testit on vasta tilauksessa. Maanantaina tilasin ja maksoin mammaksi.fi -ovis ja -raskaustestejä ja eilen vielä luki että odottaa. Kuinka nopeasti teille muille on sieltä kautta testit kulkenut? No ehkä parempi että en vielä " tuhlaa" testiä, kun ei menkat oo ees varsinaisesti vielä myöhäs. Tajusin just että oon laskenut kiertopäivät väärin, kun jotenkin oon kai kuvitellut että se päivä kun menkat alkaa on vielä edellistä kiertoa tai jotain. Mun todellinen kierto on siis 27-32 ja nyt on siis menossa tuo 32. Yleensä ei kyllä näin pitkälle mene vaan ne alkaa tuossa kp 28-29, mutta jos ei vielä huomennakaan ala niin sitten kyllä näyttää jo todella hyvältä, en ainakaan muistaisi että olisi yli kp 32 mennyt koskaan.

Noh.. olihan omaan napaan tuijottelua, mutta se kai sallittakoon näin jännänä päivänä :)

Majita: Ompa jännä kuulla tuosta kohdustasi. Minun yhdellä kaverilla on myös ilmeisesti kaksi kohtua tai muuten kohtu kahdessa osassa, en oikein päässyt käsitykseen, mutta kaksi tervettä lasta on pyöräyttänyt :)

Plussasäteitä kaikille ja pahoittelut teille joille on täti löytänyt! Nyt kiiruusti töitä tekemään..

T. Piinaileva Juliaana

Vierailija
2/26 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei sada, mutta on niin pilvistä ja sateisen oloista, että jospa se pian sataisi. Toivotaan ainakin..

Juliaana: Peukkuja pidän sulle! toivottavasti tärppää =) Kerrohan heti kun testaat!

Eilen kävin vähän ostelemassa tärppi-juttuja. 4 litraa greippimehua, vihreetä teetä, pullo punaviiniä, kalanmaksapastilleja (siis tabletteja) ja jättihelokkijuttuja =) On se kumma jos ei tärppi tuu. Niin ja ilmotin avokille, et huomenna alkaa sit jtp- tekniikka ja loppuu vasta ku on piinaviikko =) Ei onneks pistäny vastaan!

Mutta nyt taas töiden pariin. Ei kyllä malta kauaa pysyä pois palstalta =)

Nea kp 5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvä aloitus Juliaana! kyllä meillä on tapana ollut joka päivä pinoutua ja olipas mukava lukea ihan aamusta sun jännistä paikoista. On kyllä jännää, kerro heti jos jotain tapahtuu. Pidän peukkuja! bd bd bd

meni sitten varmaan kolme tuntia yhteensä, kun eilen ja tänään luin läpi vappuviikonlopun ja eilisen pinot, huh. Mutta kaikenlaistahan siellä oli tapahtunutkin...

Uusia oli taas joukkoon liittynyt, kivaa, tervetuloa!

Kosinnastakin oli mukava kuulla ja hääsuunnitelmista myös.

Killa sai parvekkeen kuntoon ja miehen oikeaan fiilikseen, mahtavaa!

ja viipuli näyttäisi olevan raskaana? mahtavia uutisia teillä!

omaa napaa: kp 14/30-32 eli oviksen aikoja. Miehelle on ilmaantunut nyt ihan tajuton vauvakuume, vappunakin se vaan katseli kaikkia piknikillä olevia lapsiperheitä ja naureskeli kaikille suloisille pikkuisille ja eilen yllätin sen tutkimasta tekniikan maailman testejä auton turvaistuimista. No mukavaahan se on, varsinkin kun se on innokas myös toimimaan. ;)

Mutta plussatuulia kaikille meille, ihania olette!

-iisa-

Vierailija
4/26 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikun keikun!

Laitan tässä pikaviestiä ennen töihinlähtöä.. Miten muuten, uskallatteko lukea palstaa ja kirjoitella töissä? Mulla on töissä kyllä sellasia hetkiä että voisikin mutta olen ollut tosi arka lueskeleen vauvajuttuja, tuntuu että joku mikrotuki siellä kuitenkin seurailee tekemisiä :))

Hoyt: Tosi harmi tuo saamasi PCO-diagnoosi :/ Mutta tosiaan, parempihan se on että tietää mistä on kyse kuin että joutuisi olemaan epätietoinen. Kerrotko miten se Terolut vaikuttaa, tosi monethan täällä syövät sitä lääkettä? Kypsyttääkö se munasoluja vai jotain muuta? Tsemppiä sinne kovasti!!

Juliaana: Täällä toinen hermoheikko, ramppaan vessassa koko ajan mutta mitään ei ole vielä näkynyt. Mulla tulee yleensä runsasta valkovuotoa noin päivän ennen menkkoja, nyt on ollut ihan kuivaa.. Mulla testi kuumottaa tuolla kaapissa, ajattelin että jos sinnittelisi perjantai-aamuun saakka... jos tarpeen.

Nea: Hih, hauska toi sun tärppivarustelu! Mä luulen että täällä otetaan myös kaikki keinot käyttöön jos tästä seuraavaan kiertoon siirrytään :)

Tsempit vielä kaikille tasapuolisesti!!

-Hilja

Vierailija
5/26 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vähään aikaan tällä enskattarien joukossa pyörinyt kun otettiin vähän sellanen tjot-meininki. Ja sieltä se plussa sitten tulikin!

Ei oikein vielä tajua koko juttua, mutta onhan tässä 9 kk aikaa miettiä :)

Nyt tosin huolestuttaa kun tuo vappu ei mennyt ihan selvinpäin. Tein testin varta vasten perjantaina, joka näytti negaa. Uskalsin siis viettää vappua. Eilen tuli kuitenkin pahoinvointia, joka oli mielestäni suhteettoman iso " krapula" - ei sitä niin paljon tullut juhlittua.

Aamulla sitten testasisn Predictorilla ja iso punainen pallurahan se siinä!

No, toivotaan ettei tulokas (joka sai työnimen bambi, koska syntyy vuoden vaihteessa kauriina) ei vetänyt herneitä nenään kuohujuomasta. Tästä lähtien mehulinja on selviö!

Taidan pikkuhiljaa siirtyä tuonne odottajien puolelle. Toivottavasti plussatuulet tarttuvat kaikkiin enskoihin!

leppis ja bambi 5+2

Vierailija
6/26 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh..onpas väsyttävää olla yötä myöten töissä ja herätä kuitenkin aikasin kun on noita kotihommiakin..Laitoinkin pesukoneen pyörimään niin saan hetken olla rauhassa kun kuitenkin jotain tapahtuu =)

Leppis: paljon onnea plussasta!!!

Juliaana ja Hiljamaari: tsemppiä piinailuun! Toivottavasti kerrotte hyviä uutisia pian!

Me miehen kanssa vaan puuhastellaan =) pakko oli eilenkin vähän skarpata vaikka väsytti niin tuhottomasti =D

kp 15/28-30..kai se tästä..

Plussatuulia kaikille!

t. poppis *väsy*

Vierailija
7/26 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=DC143C]ONNEA LEPPIS![/color] Kauheen paljon vauvaliimaa matkaan seuraavaksi yhdeksäksi kuukaudeksi! Koskas sun la on? Päivitän sen listaan!

Joku kyseli palstailusta töissä: mulle ei yleensä tuota ongelmia, kun nökötän omassa huoneessani. Joskus kyllä on työkaveri tai pomo tullut sisään, kun vauva-sivut on auki, mutta jos ovat noteeranneet, eivät ole sanoneet! Vauvahaaveista ei kylä tiedä täällä kukaan, mutta ehkä ovat arvannneet! :)

Killa

Vierailija
8/26 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole paljoakaan ehtinyt tänne kirjotella, kiirettä on pitänyt..

Täällä Pirkanmaan suunnalla paistelee aurinko, vaikka se lupasi kyllä sadetta.

Paljon onnea leppis plussasta!!! Toivotaan että kaikki menee hyvin ja ettei bambisi ottanut nokkiinsa siitä vapun vietosta. :)

Itse liityn Juliaanan ja hiljamaarin kanssa piinailijoihin kun on kp 33/30-35 menossa.. Alavatsaa juilii kyllä siihen malliin että kyllä se täti kohta karauttaa paikalle. Mutta olisi se kiva jos se jättäisi väliin tällä kertaa. Tein testinkin viime viikonloppuna malttamattomana, ja negaahan se näytti.

Mutta paljon plussasäteitä kaikille !!!

toivoopi Nuka

Vierailija
9/26 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan addiktoitunut tähän ketjuun :)

Leppikselle paljon paljon onnea plussasta!! Mahtava juttu.. toivottelen paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa!! :)

Hilja ja Nuka, molemmille paljon plussasäteitä! Voi kun meillä kaikilla tärppäisi..

Minä oon aivan rennosti kirjoitellut töistä, joskin välillä on ollut mielessä että seuraakohan joku näitä mun nettisurffailuja, mutta ei ainakaan kahden vuoden aikana oo valituksia tullut, pääasia että työt hoitaa ja minä kun jätän yleensä kahvitauotkin väliin niin olen ajatellut että tämä surfausaika on vähän niinkuin korvausta niistä.. Minulla tosin on helppo surffailla kun olen yksin omassa työhuoneessa ja näyttökin on oveen päin eli jos asiakas tai pomo tulee ehtii vallan mainosti sulkemaan selaimen :)

Mutta jos taas töiden pariin ja jatkamaan piinailua.. kyllä aika kuluukin hitaasti kun tunti tunnilta " pidättää" kuukautisia :D

T. Juliaana

Vierailija
10/26 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan keväistä ja mielikin korkealla. Jotenkin sellainen olo, että tässä kierrossa tärppää. Tänä aamunakin kun pyöräilin töihin jostain kumman syystä päässä soi ¿jos sun lysti on ja tiedät sen, niin varmaan myöskin näytät sen¿¿ Hih.

Onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille!

Killa: ihanaa, että sun mies on menossa mukana. Vähän samanlaisia tunnelmia täälläkin. Mies on jopa pitänyt laskua jtp-taktiikasta. Ihanaa. Ja on ollut aloitteen tekijänä¿olen onnellinen. Meillä kun mies on monesti se haluttomampi.

Greippimehua olen juonut. Nyt menossa kp13. Pupuiltu on jtp kp7:sta asti ja tarkoitus jatkaa¿ Perjantaina aloitan Terolut-kuurin, toivottavasti saan siitä apuja.

Tänään lähden äidin kanssa ostoksille. Tarkoituksena olis hankkia kasveja takapihalle. Orvokkeja jo ostin maanantaina.

Kesää odottaen,

Keiju

Vierailija
11/26 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti tulin piipahtamaan...joku oli saanut Plussan - onnea sen johdosta!!

Mä jatkan piinailua, mietin, että täytyykö mun nyt sitten merkata kp:t menemään kp32/28-34, kun, eilen illalla tarkistin ja huomasin että viime kierto menikin 34 päivään...johtuen varmaankin siitä että jännitin niin paljon kun oltiin juuri lähdössä matkalle ja oli lennot ja kaikki...ennen on kyllä ollut pääsääntösesti 30pv ja kerran 32pv aiemmin...yleensä kuitenkin 28pv...ota näistä nyt sitten selvää!! Odottelen kuitenkin mielenkiinnolla. ehkä, ehkä...ehkä ei. Välillä jomottelee ja vihloo, mutta niin tekee ennen tätiäkin, että se siitä...odottelen vielä ennenkuin uskaltaudun testiostoksille.

Kukapas tietäisi joko uskaltaisi laittaa tomaatin taimia kasvihuoneeseen?? Kertokaapa viherpeukalot...loppuviikko olisi vapaata ja on aikaa laitella kasvihuone ainakin istutuskuntoon jollei ihan istuttamaan pääse.

Tappert - piinaaaaa

Vierailija
12/26 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea leppikselle plussasta! Nyt toivotaan masukille paljon pitäviä tarrasukkia matkaan!!

Omaan napaan ei juuri mitään uutta. Kp7 menossa ja täti onneksi jo pakkailee laukkujaan. Ärsyttää, kun menkat kestää niin pitkään, harvoin alle kuudessa päivässä selviää tädin vierailusta. Nytkin jo kp7 ja vasta nyt alkaa näkyä " lopun merkkejä" .

Nyt alkaa kouluhommat onneksi vähän helpottaa. Perjantain tenttiin tosin olisi kaksi kirjaa luettavana, mutta pahin on jo onneksi takana. Ja pääsin minulle suuria vaikeuksia tuottaneen " virkamiesruotsinkin" läpi! Ette usko kuinka mieleissään olin! :)

Vierailija
13/26 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä olikin monta piinalijaa. Ainakin nuka, tappert, juliaana ja hiljamaari. Nyt kauheasti puhaltelen ++++-säteitä teille!! Ja peukut myös pystyssä dbdbdbdb

Leppikselle onnea kauheasti ja tarrasukkia matkaan:)) Monennestako kierrosta muuten tärppäsi?

Vielä olisi töitä melkein 4 tuntia, ei vaan jaksaisi yhtään enää olla täällä:( Töitä vino pino, mutta mutta... muut asiat pyörii mielessä... Tänään siis testasin jo viidennen kerran. Ja kuinkas ollakaan kun kastoin sen ovistestin niin heti tuli viiva näkyviin, kun aina ennen on saanut odottaa useamman minuutin. Eli viiva tuli, muttei vielä plussa vahvuinen. Elikkäs huomenna varmaan plussa pamahtaa testiin vihdoin:)) Ainakin yritän kovasti toivoa niin.. Tänään siis kp19, joten pitkä kierto taas tulossa.

Mukavaa keskiviikkoa tytöt!

Vierailija
14/26 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervehtiä Tappertia eli *moi* pitkästä aikaa ja *bd* plussan puolesta!

Killa

Vierailija
15/26 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppikselle onnittelut plussasta! Piinailijoille plussatuulia.

Joku kyseli aamulla tuosta töissä palstailusta. Mulla ainakin on koko ajan yksi selainikkuna palstalta auki. Oman työhuoneen etuja, vaikka koko ajan olenkin varuillani, ettei kukaan ovelta näe. Ja jos joku keskitetysti seuraa, missä surffailen niin seuratkoon. Kotona palstailen vain miehen ollessa töissä tai jossain. Tyttöjen jutut on tyttöjen juttuja, ei näillä ovispohdinnoilla sun muilla tarvitse sitten miestä niin stressata.

Tädin tuomasta pettymyksestä aletaan taas hiljalleen toipua ja greippimehut on pitkästä aikaa kauppalistalla. Kai sen joskus on pakko tärpätä.

Kiitoksia vielä eilisistä lohtusanoista - ihan täällä likistyi lohtuhaleista :-)

Vierailija
16/26 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja plussatuulia piinailijoille! Toivon ettei teille käy niinku mulle...

Eli kp 1 meneillään nyt sitten. Aamulla vuoto alkoi pikkuhiljaa ja koulussa alkoi niin hirveät kivut että ei auttanut särkylääkkeet vaikka otin niitä luvattoman paljon. En muista millon viimeks ois ollu tällaset kivut. Joten eiku kotiin. Ei ollut kaukana etten oksentanut kesken tunnin. Kivaa. Vuotoa ei tule paljoa, mutta aamulla tuli ihan verta, nyt ruskeaa (mikä on vähän outoa...??). Toiveita en kuitenkaan enää elättele.

Luulin että laparoskopia auttaisi näihin kipuihin, mutta ei... :( Siitä olen aika maassa. Mut ei auta ku nöyrtyä elämän edessä...

Niin, söin myös Vitamore Totalia ja helokkiöljyä tässä kierrossa, molempien pitäs helpottaa pms-oireita.. eipä ainakaan noihin kipuihin vaikuttanut. No, päänsärkyä ei ole vielä toistaiseksi ollut...

Parempaa onnea muille! :)

Vierailija
17/26 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tämä on ihan asian sulattelua... ja kaikille haluis tietty kertoa.

Killa, la meillä on 1.1.2007 - taitaa tulla vähän erilainen uusi vuosi tästä :)

Aurora, meillä tärppäsi neljännestä, joista 2 oli ihan oikeaa yritystä (ekat oli heti pillerien jälkeen ja yks kierto meni muuten vaan ajoitusten kanssa ihan mönkään)

leppis 5+2

Vierailija
18/26 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppikselle kovasto onnea plussasta ja tarrasukkia ym. tarpeellista matkaan!

Piinailijoita oli vino pino Juliaana,Hiljamaari ja Tappert täällä on peukut pystyssä. Toivottavasti tulette kertomaan meille plussa uutisia!!

Auroralle onnea ovis plussasta. Itsekin testasin tänään ovistestillä hyvin hailakan haamun. Ei muuta kuin lakanoita heiluttelemaan=)

Killa kiva että olet saanut miehen mukaan menoon. Meilläkin tuo mies yrittää olla vauva juttujen suhteen tosi cool mutta välillä se silittelee mun mahaa ja sanoo paijaavansa vauvaa. Aika liikkistä! Ja vappuna se kasaili veljeni kanssa vaunuja heidän tulevalle vauvalle. Kälyni kanssa katsoimme parhaaksi seurta sivusta sillä sen verran innoisaan ne näyttivät olevan!

Minulla ei ole mahdollista töissä palstailla työn laadusta johtuen, joten kotona sitten vasta. Niin ja Majita pahoittelut tädistä. Oli jännä lukea tuosta sinun kohtu jutustasi ja oikein kovasti onnea yritykseen!

+++++++++pölyä kaikille!

-hapö-

Vierailija
19/26 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heisun,

Umm, palsta-addiktio vei voiton ja tulinpa töistä piipahtamaan..

Leppikselle hirrrmuisen iso onnentoivotus!! Ihana uutinen! Se bambi kuulostaa tosi hauskalta työnimeltä :)

Majitalle *halaus* ja pahoittelut kovasti tädin tulosta :( Toivotaan että ne kivut hellittää pikaisesti. Kumma kun ei tädille riitä tulla ihan muuten vaan mutta kun kivutkin pitää vielä tuoda mukana #!%&½!

Omaan napaan ei kummempaa. Tekisi mieli testailla :) Mun viime kierto oli 30pv, sitä ennen en vuosiin edes merkannut kiertoja kun oli niin säännölliset. Eli en tiedä sitten mikä se vaihteluväli todellisuudessa on. Milloin muut piinailijat aiotte testata?? Aamuvirtsasta varmaan kannattaa kuitenkin?

Hilja kp 31

Vierailija
20/26 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin Majitalle pahoittelut tädistä :( *lohtuhali* ensi kiertoon pidän peukkuja..

Täällä edelleen piinaillaan ja huomenna olisi sitten se " ratkaiseva päivä" , jos vuorokauden sisään ei ala menkkoja niin sitten kyllä olen jos todella luottavainen.. Testin teon ajankohdasta en ole ihan varma, edelleenkin ne testit on tilauksessa ja vieläkin lukee että odottaa eli ei kai niitä ole vielä lähetettykään. Ajattelin kuitenkin hakea huomenna töiden jälkeen apteekista testin jos ei siihen mennessä ole alkanut, luultavasti teen sen sitten huomenillalla vaikka ehkä parempi olisi malttaa odottaa perjantaiaamuun. Mutta mutta jotenkin tuntuu että ferrari kurvaisi ensi yönä.. saa nähdä.. jännitysten yö :)

Kiva että miehetkin on täysillä mukana vauvapuuhissa.. meidänkin isäntä on yllättävän kuumeinen nyt kun saatiin se päätös tehtyä että vauvaa yritetään, tosin jos nyt olen raskaana lapsi on saanut alkunsa jo ennen päätöksen tekemistä :) Miehelle olen vähän kertonut oireista jne ja jotakin on ainakin jäänyt mieleen sanoista, kun pihalle lähtiessään sanoi että " mää meen nippaalemahan" (ollaan pohjanmaalta ja oikein murteella sanoi tuon nippailun :)) En kyllä tiedä sitten mitä se mies meni tekemään, oli vissiin vaan mukava sana tuo " nippaalu"

Jepsis, mutta mä yritän jatkaa täällä tädin poissa pitämistä.. Plussatuulia muille piinailijoille..

T. Juliaana kp 32/27-32