Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä vauva-palsta on sinulle opettanut muista ihmisistä??

Vierailija
22.08.2018 |

Jotain syvällistä arvatenkin

Kommentit (612)

Vierailija
141/612 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettanut, että ei kannata uskoa mitään. Täällä kirjoittaa niin moni mielenterveysongelmainen.

Ei ole enää mitään hauskoja ketjuja. Monet vain ilkeilevät toisillensa. Miksi.

Olen ollut palstalla vajaan vuoden. Minusta mukava ketju oli Beverly Hillsin täykkärit.

Pitkä perheyksikkö-ketju, miten maksetaan mökkikulut, kun mukana on sinkku. Se oli mainio.

Muuten pääsääntöisesti: äitipuolet inhoavat miehen lapsia, ainoastaan naisten tapa tehdä kodintöitä on ainoa oikea, anopit eivät ole suosiossa, nuo rajoja rikkovat kotiin tunkeutujat, perheeseen kuuluvat vain oma puoliso ja lapset.

Opettaja on palstan haukutuin ammatti.

Vierailija
142/612 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naisen tulee antaa seksiä ensitreffeillä. Että tietää sopiiko pari seksuaalisesti hyvin yhteen. Ettei mene aikaa turhaan tapailuun.

Mutta parisuhteessa seksin voi unohtaa jopa vallan, se ei ole tärkeää, vaan ihan muut asiat.

Ja mies ei missään nimessä maksa naisen kahvikuppia treffeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/612 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tähän ikään luullut nähneeni jo kaiken, että mikään ei enää yllätä, mutta tämän palstan jotkut mielipiteet ovat kumonneet teoriani täysin.

Vierailija
144/612 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että järkyttävä osa ihmisistä on todella hulluja/tyhmiä!

Vierailija
145/612 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että melkein pahin on mies, joka syö jääkaapin tyhjäksi tai toisen herkkuja.

Vierailija
146/612 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, että ovatko jotkut ihmiset todella niin tyhmiä ja hulluja, vai haluavatko vain ärsyttää tai kinata vastaan.

Toisaalta uskon, että että he todella ovat, eivät pystyisi feikkaamaan.

Vierailija
147/612 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ettei täältä nyt ainakaan kannata mitään oppia ottaa (...varsinkaan ihmistuntemuksessa)

Vierailija
148/612 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettanut valitettavan tosiasian, että elän kuplassa: en tunne palstalaisten kaltaisia dillejä, jotka vaikuttavat olevan täysin kykenemättömiä huolehtimaan itsestään ja omista asioistaan, saati muista.

Suomi on tuhoon tuomittu tällaisella geeniperimällä: tyhmät lisääntyvät eniten.

Vierailija
149/612 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että paha olo selittää kaiken.

Vierailija
150/612 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naiset haukkuu ihan hirveästi toisten naisten ulkonäköä, oli  kyse mistä Hollywood-näyttelijästä tai muusta yleisellä tasolla hyvännäköisestä tahansa, ja että se aiheuttaa outoa vihaa, että joku omasta mielestä ei kovin hyvännäköinen menestyy tai on jonkun tietyn miehen kanssa. Asiaan kuuluu myös se, että ulkonäkö on ilmeisesti naisen tärkein ominaisuus, jonka perusteella näyttelijät / laulajat / puolisot kuuluukin valita. On ihmetyttänyt ja jopa ahdistanut nää naisten ulkonäön haukkumissessiot. Hei oikeasti, miten naiset voitte itse pitää tällaista ajattelua yllä?  Ja MIKSI?

Vierailija
151/612 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että kaikki MEIDÄN kärsimämme paha on NIIDEN syytä, ja maailma olisi paljon parempi paikka jos NIISTÄ päästäisiin eroon.

NIITÄ ovat kommentoijasta riippuen mm. eri puolueen edustajat, hallitus, suomenruotsalaiset, venäläiset, nato-mieliset, EU, uskonnot yleisesti tai jotkut erityisesti, ituhipit, etniset vähemmistöt yleisesti tai jotkut erityisesti, ruotsalaiset, äidit, ateistit, ylipainoiset, helsinkiläiset, sivarit, autoilijat, tatuoidut, väärin pukeutuvat, ahvenanmaalaiset, lentomatkailijat, tuulivoimalat, suomalaiset miehet, valtamedia, päiväkotitädit, jalankulkijat, suomalaiset naiset, 20-24 -vuotiaiden naisten jahtaajat, väärän musiikin kuuntelijat, kiltit miehet, ydinvoimalobbaajat, trollit, pyöräilijät, ...

Juuri näin. Valitettavasti maailma ei kuitenkaan ole ihan niin helppo, että kaiken voisi jakaa joko hyvään tai pahaan. On hyviä kristittyjä ja pahoja; hyviä suomenruotsalaisia ja pahoja; hyviä kokoomuslaisia ja pahoja; yms. Ihmiset ovat yksilöitä

Uskontoa voi vihata ja vastustaa, ei se liity yksilöihin. Ja esim islamia ei voi edes pelkäksi uskonnoksi sanoa , on poliittinen ideologia jolla on omat lait. 

Eli vaikka joku muslimi olisi hyvä, islam on silti paha. 

Vierailija
152/612 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että vanhat suomi-filmit olivat sittenkin oikeassa 😀.

Vierailija
153/612 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihan oikeasti uskoin sen että eronneena parin lapsen äitinä en kelpaa enää kenellekään kuin korkeintaan seksiin. No minä seurustelen nyt komean, minua nuoremman, lapsettoman miehen kanssa. Olisihan se pitänyt arvata ettei kukaan järkevä mies pyöri vauvapalstalla.

Vierailija
154/612 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että naiset haukkuu ihan hirveästi toisten naisten ulkonäköä, oli  kyse mistä Hollywood-näyttelijästä tai muusta yleisellä tasolla hyvännäköisestä tahansa, ja että se aiheuttaa outoa vihaa, että joku omasta mielestä ei kovin hyvännäköinen menestyy tai on jonkun tietyn miehen kanssa. Asiaan kuuluu myös se, että ulkonäkö on ilmeisesti naisen tärkein ominaisuus, jonka perusteella näyttelijät / laulajat / puolisot kuuluukin valita. On ihmetyttänyt ja jopa ahdistanut nää naisten ulkonäön haukkumissessiot. Hei oikeasti, miten naiset voitte itse pitää tällaista ajattelua yllä?  Ja MIKSI?

Esim. Jenni Vartiainen, joka on todella kaunis nainen. Hänellekin ehdotettu jo piikkejä, kun ikä näkyy. Pitääkö naisten näyttää muovisilta ikiteineiltä?

Vierailija
155/612 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Jenni Vartiainen, joka on todella kaunis nainen. Hänellekin ehdotettu jo piikkejä, kun ikä näkyy. Pitääkö naisten näyttää muovisilta ikiteineiltä?

Jenni Vartiaisella on täällä stalkkeri ja hän on mies. Kuten myös Saara Aallon stalkkeri, joka on yksi kaikkein hirveimpiä tyyppejä täällä koko palstan historian aikana. Täysin epäinhimillinen olento. Saattaa olla jopa sama mies joka pitää Saaran inhoamiselle omistettua blogia, sellainen tänne linkattiin.

Vierailija
156/612 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HULLUJA!!!

Vierailija
157/612 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että juuri kukaan ei oikeasti rakasta omia lapsiaan. Sylissä pitämiset ja yösuukotkin on vaan teatteria. Tunnustan tulleeni niin vainoharhaiseksi, että epäilen välittävätkö vanhempani minusta oikeasti vai onko kaikki näyteltyä... 

Vierailija
158/612 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihan oikeasti uskoin sen että eronneena parin lapsen äitinä en kelpaa enää kenellekään kuin korkeintaan seksiin. No minä seurustelen nyt komean, minua nuoremman, lapsettoman miehen kanssa. Olisihan se pitänyt arvata ettei kukaan järkevä mies pyöri vauvapalstalla.

..eli sen, että jos et koskaan lähde ulos ja jäät tänne roikkumaan, niin et ikinä voi löytää mitään uutta 👍.

Vierailija
159/612 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vään pölvästi lisääntyy ja yleensä jonku hullun kanssa

Vierailija
160/612 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on syöpää :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi