Mitä tämä vauva-palsta on sinulle opettanut muista ihmisistä??
Kommentit (612)
itse trollaan muita ihmisiä tälla palstalla usein. teen sitä siksi, koska haluan tietää mitä ihmiset normaalisti ajattelevat täysin naurettavista ja typeristä asioista. olen oppinut sen että suurin osa palstan ihmisistä on ihan järkevää sakkia, mutta joukkoon mahtuu myös muutamia taulapäitä.
Kaikki muuttuu paremmaksi kun ihmiskunta pyyhkäistään pois pallon pinnalta
Kaikkien pitää synnyttää, muuten mammailun harrastaja suuttuu.
Mammailun harrastajat on niitä, jotka juoksevat vauvakerhoissa, muskareissa ym äititapaamisissa, jauhamassa Sini-Santeriensa paskan koostumuksista ja "isäntien" autorempoista ja ovat jatkuvassa vauvakumeessa. Myöhemmin pätevät koulu- ja harrastusmaailmassa, tunkeutuvat niihin päsmäröimään makkaroineen ja mokkapaloineen. ÄLLÖJÄ. Täällä niiden elämänviisauksia näkee.
Ei läheskään kaikki äidit sellasia tietenkään ole, en minäkään.
Jos inhoaa hihattomia paitoja ja minihameita (esim), eikä käytä sellasia hepeneitä, se on merkki siitä että pukeutuu burkhaan.
Mitään keskitietä ei ole luntun ja islamistin välillä.
Korkokengät ovat tosi hyviä kenkiä, niillä voi tehdä mitä vaan. Joka niitä kehtaa kutsua epäkäytännöllisiksi ja turhiksi, on katkera ja kateellinen ruma trolli jne.yms.etc.
Sen, että aikuisten maailma poikkeaisi lasten maailmasta, oli lapsena harhaa.
Palstan vakiokäyttäjä=Aina uhri, jota muut illuminaatiot, salaliitot yms. ovat vastassa ja itse iän kaikkinen uhri.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat lähtökohtaisesti itsekkäitä ja ilkeitä.
Saman opettanut minulle. Parantanut myös omaa itsetuntoa tästä syystä. Olen huomannut, että olen ihan kiva ihminen. Siitä syystä jään helposti myös syrjään ja koen arvostelua. Olen kiinnittänyt viime aikoina huomiota ihmisten kanssakäymiseen, keskusteluun ja siihen mikä luo siteitä ihmisten välille. Yleensä (ei aina tietenkään) se on jonkun ihmisen tai asian arvostelu.
Ettei nykyaikana siltikään kaikesta puhuta, vaikka miten tahdotaan olla fiksuja.
Että kaikki MEIDÄN kärsimämme paha on NIIDEN syytä, ja maailma olisi paljon parempi paikka jos NIISTÄ päästäisiin eroon.
NIITÄ ovat kommentoijasta riippuen mm. eri puolueen edustajat, hallitus, suomenruotsalaiset, venäläiset, nato-mieliset, EU, uskonnot yleisesti tai jotkut erityisesti, ituhipit, etniset vähemmistöt yleisesti tai jotkut erityisesti, ruotsalaiset, äidit, ateistit, ylipainoiset, helsinkiläiset, sivarit, autoilijat, tatuoidut, väärin pukeutuvat, ahvenanmaalaiset, lentomatkailijat, tuulivoimalat, suomalaiset miehet, valtamedia, päiväkotitädit, jalankulkijat, suomalaiset naiset, 20-24 -vuotiaiden naisten jahtaajat, väärän musiikin kuuntelijat, kiltit miehet, ydinvoimalobbaajat, trollit, pyöräilijät, ...
Että elämä Porvoossa on paljon helpompaa ja aurinkoisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ettei nykyaikana siltikään kaikesta puhuta, vaikka miten tahdotaan olla fiksuja.
Kuten vaikka uskonnonvapaus, niin kauan kuin muistan tätä on korostettu ja kuitenkin on väkisin tuputusta.
Vierailija kirjoitti:
Että kaikki MEIDÄN kärsimämme paha on NIIDEN syytä, ja maailma olisi paljon parempi paikka jos NIISTÄ päästäisiin eroon.
NIITÄ ovat kommentoijasta riippuen mm. eri puolueen edustajat, hallitus, suomenruotsalaiset, venäläiset, nato-mieliset, EU, uskonnot yleisesti tai jotkut erityisesti, ituhipit, etniset vähemmistöt yleisesti tai jotkut erityisesti, ruotsalaiset, äidit, ateistit, ylipainoiset, helsinkiläiset, sivarit, autoilijat, tatuoidut, väärin pukeutuvat, ahvenanmaalaiset, lentomatkailijat, tuulivoimalat, suomalaiset miehet, valtamedia, päiväkotitädit, jalankulkijat, suomalaiset naiset, 20-24 -vuotiaiden naisten jahtaajat, väärän musiikin kuuntelijat, kiltit miehet, ydinvoimalobbaajat, trollit, pyöräilijät, ...
Juuri näin. Valitettavasti maailma ei kuitenkaan ole ihan niin helppo, että kaiken voisi jakaa joko hyvään tai pahaan. On hyviä kristittyjä ja pahoja; hyviä suomenruotsalaisia ja pahoja; hyviä kokoomuslaisia ja pahoja; yms. Ihmiset ovat yksilöitä
Se että kaikki hyökkää laumassa kateuskortin kanssa jos et pidä jostain asiasta, tai jos kritisoit jotain.
Esimerkiksi jos minä kritisoin eläinrääkkääjiä ja heidän motiivejaan, niin tarkoittaako se että olen kateellinen eläinrääkkääjille???
Että naiset ovat empaattisempia, älykkäämpiä, suhteellisuudentajuisempia ja parempia kirjoittajia kuin miehet.
Tosin palstan miesaines taitaa olla keskimääräistä huomattavasti heikompaa.
Vierailija kirjoitti:
Se että kaikki hyökkää laumassa kateuskortin kanssa jos et pidä jostain asiasta, tai jos kritisoit jotain.
Esimerkiksi jos minä kritisoin eläinrääkkääjiä ja heidän motiivejaan, niin tarkoittaako se että olen kateellinen eläinrääkkääjille???
Niinhän se tuksu ainaki väittää 😱
Että vaikka puolet ihmisistä on keskimääräistä tyhmempiä, niin yhdessä paikassa voi olla niitä silti enemmistö 🤔
Että jos mies käyttäytyy vähänkään oudosti, niin se pettää. Tai ei välttämättä tarvi edes kovin oudosti käyttäytyä.
Että mä olen normaali. Joka kerta kun palstalle tuun hämmästyn siitä miten hulluja ihmiset on.
Ei mitään. Palstan keskustelut heijastelevat juuri sitä, mitä olen ihmisistä aina ajatellutkin: sekä hyvät että huonot puolet ovat edustettuina ja inhimillisten ominaisuuksien kirjo muutenkin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/