Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä vauva-palsta on sinulle opettanut muista ihmisistä??

Vierailija
22.08.2018 |

Jotain syvällistä arvatenkin

Kommentit (612)

Vierailija
81/612 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa tuo aina että naiset käy tunteella kun vankilat on täynnä tunteella käyviä miehiä ja juuri miehet saa tolkuttomia, muiden hengelle vaarallisia raivareita jos muut ihmiset ei esim suostu uskomaan samalla lailla kuin he. Ja toinen on tuo paheksunta naisten kiinnostusta ihmissuhteita kohtaan. Sanovat miehet yksin yksiöissään, maailman onnettomimpina, kateellisimpina ja katkerimpina ihmisinä :D.

Vierailija
82/612 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kuinka uskomattoman paljon ihmisillä on aikaa. Katsoo vain, kuinka nopeasti noi uusimmat tossa vieressä vaihtuvat. En tiedä, mitä tekevät työkseen, vai tekevätkö mitään.

Tämä. KUn itse käy palstalla satunnaisesti työpalaverien välissä aivoja lepuuttamassa kahvin kanssa huomaa tuon. Ne kiinnostavat aiheet ovat hävinneet, elossa säilyvät vain hyvin provokatooriset ketjut tai sellaiset joita pitävät elossa ne jatkuvasti av:lla olevat. Tuo vääntää ajatusta av:n väestä ja mielipiteistä. En usko, että väki on niin aggressiivista ja negatiivista kuin vilkaisu ylimpiä ketjuja näyttää, ne harvat aktiiviset (joissa paljon työttömiä, mt-ongelmallisia tai muita kotona tylsistyviä) dominoivat palstoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/612 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että kaikki miehet kannattaa kiertää kaukaa.

Ja naiset.

Vierailija
84/612 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinänsä uutta, mutta palstalla huomaa:

Ihmiset ovat keskimäärin hämmästyttävän konservatiivisia ja yksioikoisia. Luulisi hapen loppuvan ja elämän ahistavan?

Kun ihminen on päätynyt johonkin pinnallisesti loogiseen johtopäätökseen, hän lopettaa ajattelunsa kuin seinään ja tarrautuu mielipiteeseensä niin voimakkaasti, että näkemyksen kanssa ristiriidassa olevat faktat vain VAHVISTAVAT hänen puutteelliseksi osoittautuvaa näkemystään

Monet pitävät itsestäänselvänä, että erinäiset normista poikkeavat elämäntavat ovat osoitus alhaisemmasta moraalista

Ihmiset, älykkäätkin, ovat yllättävän usein älyllisesti patalaiskoja

Suurella osalla ihmisistä on stereotyyppinen naiset vs. miehet -ajattelu, joka johtaa todellisten ja kuviteltujen sukupuolierojen liioitteluun. Sukupuoliroolien kulttuurillista ulottuvuutta ei oikein hahmoteta, vaan eroja pidetään "luonnollisina"

Provoilun takia koskaan ei voi olla varma, kuka on tosissaan, mutta toisaalta se on hauskaa.

Vierailija
85/612 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen, että ns. orja-/ilmaistyöläisiä on palstalaisista suuri joukko, päätellen asiaa koskevien aloitusten sekä peukutusten määrästä.

Vierailija
86/612 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän suuri osa nuorista äideistä on äärimmäisen itsekeskeisiä ja täysin kykenemättömiä ottamaan muita ihmisiä huomioon.

Vierailija
87/612 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se yllätyksenä tullut, mutta vahvisti käsitystäni oikeastaan suurimmasta osasta ihmisiä: minua ja kaltaisiani pidetään ö-luokan kansalaisina, eikä meillä ole oikeutta mihinkään. Hyvä että on ihmisoikeuksia enää. 

Se, mikä vähän yllättää joka kerta, on miten paljon äitejä, vauvoja ja lapsia vihataan. Saatanasta seuraava on lounaspaikan nurkkapöydässä vauvaansa selkä muihin päin imettävä äiti. 

Vierailija
88/612 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikki siat pitää jättää (vrt. "Jätä se sika").

Ihmiset ovat kateellisia ja heihin uppoaa huono, heppoinen huumori.

Naisille ei saa kehua itseään.

Yli 25-vuotiaat naiset ovat miehille ei-toivottua seuraa.

White trashiys on synneistä suurimpia.

Vierailija
89/612 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää palsta-opetuksia

Vierailija
90/612 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että tyhmiä ihmisiä on paljon. Sellaisia jotka eivät ymmärrä omasta elämästä poikkeavia muiden ihmisten kokemuksia, eivätkä siten pysty eri perspektiiveistä asioita käsittelemään.

Jep, tällä palstalla törmää välillä niin yksinkertaisiin ihmisiin että vetää oikein sanattomaksi. Se on minunkin suurin oppini täältä :D

Samoin. Heidät tunnistaa mm. kirjoitusvirheistä.

Pahoitteluni.

Vierailija
91/612 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen tiedostanut k-i-lteiksi itseään kutsuvien katkeromiesten olemassaolon, olen varoittanut jopa tytärtäni että jos mies mainostaa kiltteyttään tai kuinka mukava hän onkaan, niin kannattaa juosta.

Minä taas olen käynyt hiljaisemman teinipoikani kanssa keskusteluja siitä kuinka välttää tällaiseksi katkeroksi tuleminen.

Ja siis joka mamman kannattaisi varmaankin käydä poikansa kanssa ulilautakeskustelu (?) . Painokkaasti kertoa minkälaiset jampat siellä esiintyy parisuhdeasiantuntijoina.

Tämä on niin totta!

Vierailija
92/612 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lissää

Vierailija
93/612 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoontainen jatkumo elmällle.

Vierailija
94/612 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että elämä on raadollista. Minä olen halveksittava ja arvoton ihminen, koska olen työtön mt-potilas.

Vierailija
95/612 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luoontainen jatkumo elmällle.

Niiin siiis puhuun itsesstäääni.

Vierailija
96/612 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppinut mikä on Porvoo, wt, kouvolatukka, kananpersetukka, räväkkä. Kyllähän tätä voi jonkinlaisena ajatusten kaatopaikkana voi pitää...niin ala-arvoista keskustelua. 

Vierailija
97/612 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta täältä saa monesti vertaistukea monelta samassa tilanteessa olevalta. Tänne voivat kirjoittaa yksinäiset ja syrjäytyneetkin tai muuten epätoivoiset jotka eivät voi puhua kenenkään kanssa ongelmistaan. Luulen että palstakokemista värittää mitä keskusteluja valitsee lukea.

Vierailija
98/612 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämästä ja työttömyydestä olen oppinut paljon täältä.

Vierailija
99/612 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
100/612 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei saa komentaa, se on henkistä väkivaltaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä