Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä vauva-palsta on sinulle opettanut muista ihmisistä??

Vierailija
22.08.2018 |

Jotain syvällistä arvatenkin

Kommentit (612)

Vierailija
61/612 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on huonossa parisuhteessa tai liitossa...

Vierailija
62/612 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et naiset vihaavat miehiä. Osa siksi, etteivät kelpaa komeille miehille. Osa siksi, että halusivat lapsia, ja nyt ovat katkeria miehelle, kun näiden kroppa ei rupsahtanut lastenteossa ja " ne saavat yhä vapaasti tulla ja mennä, töissäkin käyvät lepäämässä".

Osa siksi, että perusluonne on mielensäpahoittaja, joka ei koskaan näe itsessään vikaa jne.

Olen oppinut, et nainen ottaa minkä tahansa miesten haukkumisviestin täällä totena, jotta pääsee purkamaan kaunansa ja agressionsa miehiä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/612 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että toisen ihmisen ilkeys ei aina johdu omasta syystä, esim siitä, että olisi itse olisi kirjoittanut tökerösti.

Vierailija
64/612 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten :)

Palsta ei ole vienyt luottamustani ihmisiin, tämä ei ole läpileikkaus ihmisten aidosta tunne-elämästä.

Vierailija
65/612 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että monien mielestä olen automaattisesti sika, koska minulla sattuu olemaan penis.

Vierailija
66/612 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylöstempaus!

Vierailija
67/612 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tiedostanut k-i-lteiksi itseään kutsuvien katkeromiesten olemassaolon, olen varoittanut jopa tytärtäni että jos mies mainostaa kiltteyttään tai kuinka mukava hän onkaan, niin kannattaa juosta.

Vierailija
68/612 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihmisten tyhmyyttä ei voi yliarvioida.

Vierailija
69/612 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmistanut naisten kaksinaamaisen moraalin.

Ja sen että nainen on naiselle peto.

Miesten välillä ei moista selkäänpuukotusta näe.

Toki nämä tiesinkin jo liki 20v kokemuksella naisvaltaisella alalla.

M44

Että osa on niin syvällä kaapissa, etteivät tiedosta itsekään suuntautuneisuuttaan, vaan haukkuvat naisia.

Vierailija
70/612 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvistanut sen, minkä Markus Kuotesaho puki sanoiksi: Ihmiset on samanlaisia kaikkialla. On mulukkuja ja on vähemmän mulukkuja.

Vierailija
71/612 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen tiedostanut k-i-lteiksi itseään kutsuvien katkeromiesten olemassaolon, olen varoittanut jopa tytärtäni että jos mies mainostaa kiltteyttään tai kuinka mukava hän onkaan, niin kannattaa juosta.

Minä taas olen käynyt hiljaisemman teinipoikani kanssa keskusteluja siitä kuinka välttää tällaiseksi katkeroksi tuleminen.

Vierailija
72/612 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen käynyt hiljaisemman teinipoikani kanssa keskusteluja siitä kuinka välttää tällaiseksi katkeroksi tuleminen.

Ja siis joka mamman kannattaisi varmaankin käydä poikansa kanssa ulilautakeskustelu (?) . Painokkaasti kertoa minkälaiset jampat siellä esiintyy parisuhdeasiantuntijoina.

Vierailija
73/612 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kuinka uskomattoman paljon ihmisillä on aikaa. Katsoo vain, kuinka nopeasti noi uusimmat tossa vieressä vaihtuvat. En tiedä, mitä tekevät työkseen, vai tekevätkö mitään.

Vierailija
74/612 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä miehet hokevat että nainen on naiselle susi, mutta hyvä jos vain naiselle... Sisaruksellani on kehitysvammainen parikymppinen tytär ja tyttärellä samanikäinen myöskin kehitysvammainen kaveri, ja lähdemme kolmestaan silloin tällöin kylille tai tapahtumiin. Voi kertoa että kokemus avaa silmät melkoisen karulle maailmalle jonka pääosassa ovat, aivan, miehet ja pojat. Viimeksi pari päivää sitten, olimme lähes tyhjässä pikaruokapaikassa. Siellä oli neljän mukulan porukka, noin neljäs tai viidesluokkalaisia, kaksi tyttöä ja kaksi poikaa. Yksi pojista toljotti ainakin kymmenen minuuttia meitä täysin avoimesti eikä hyvällä tavalla, ja odotin vain milloin tulee jotain kommenttia, mutta onneksi ei tällä kertaa tullut. Muut lapset eivät kiinnittäneet mitään huomiota.

Eräällä erityisen epäonnisella huvipuistoretkellä kävimme ensin syömässä subwayssa koko sen ajan kun siellä olimme, joku ihme pappaikäinen ukko kyyläsi ja kyttäri ja pyöri lähistöllä ja tuijotti meitä. Tuli lopulta jotain ihan turhanpäiväistä kysymään asiaa tehdäkseen, ja satasesta vetoa että jos minua ei olisi ollut olisi yrittänyt löytää itselleen "panokaveria". Tämä kehitysvammainen tyttö on joutunut puhelinnumeroaakin vaihtamaan näiden panokaverin etsijöiden takia.

Matka jatkui sitten ruokailusta huvipuistoon, ja jo ekasta laitteesta tytöt tulivat pahalla mielellä. Olivat istuneet rauhassa omassa kärryssään ja viereisen kärryn esiteinipojat yökkivät heille. Noh, siitä päästin yli, kunnes tuli seuraava kriisi. Törmäilyautoradalla toinen tytöistä oli täysin ässä ja ajeli paremmin kuin kukaan, mutta toinen vähän takkuili ohjainten kanssa lähinnä itsekseen nurkissa häiritsemättä ketään. Kesken ajon kaksi jotain esiteinipoikaa, alakoulun kutosella tai ehkä seiskalla, törmäsivät täysin tarkoituksella, virne naamalla, kovalla vauhdilla juuri niin kuin ei saa tehdä eli sivusta päin tytön kärryä. Laitteen hoitaja karjaisi täysillä megafoniin että lopettakaa, mun mielestä pojat olisi pitänyt heittää ulos. Ensiapuunhan sitä sitten jouduttiin menemään tarkistettavaksi ja kylmägeeliä hakemaan niskaan ja koko loppureissu meni kipeää niskaa varoessa ja tarkkailessa. 

ETTÄ NÄIN.

Vierailija
75/612 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on ihan yhtä hulluja mitä aspatyö on antanut ymmärtää. Myös kieroja.

Vierailija
76/612 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut että on asioita joista kaikkien pitää olla samaa mieltä. En usko että "oikeassa elämässä" esim siivoamista vihataaan niin paljon kuin mitä täällä annetaan ymmärtää. Palstalla saa kuulla olevansa outo jos tykkää siivota. Lisävihaa herättää kun sukupuoli on nainen, "eihän nainen voi nykypäivänä vapaaehtoisesti siivota". Mutta ketjukohtaista tuo on. Erikseen on sen tyyliset keskustelut joissa ikäviä tunteita ruokitaan kuten"miten teillä jaetaan kotityöt?" (oikea vastaus: puoliksi), ja ne joissa ihmiset jakavat siivousvinkkejään ja samalla kunnioittavat muiden valintoja.

Sama pätee myös lasten hankintaan. On trendikästä tehdä avaus missä sanoo ettei ikinä halua lapsia/halusi lapsia mutta halu hävisi kun näki millaista elämä lapsen kanssa on. Lapsimyönteisyyden saa tuoda esiin vain sellaisilla lauseilla kuten "mies jätti mutta ihana lapseni jäi minulle. Hän on tällä hetkellä tärkein asia maailmassa". Mutta enimmäkseen lapsista saa puhua joko negatiivisesti tai neutraalisti.

Vierailija
77/612 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
78/612 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet kannattaa kiertää kaukaa, kaikki anopit on hulluja, lapsi arki on helvettiä, suurinosa av-mammoista ei kykene empatiaan ja joukko lynkkauksen riski on olemassa jokaista aloitusta kohden.

Vierailija
79/612 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon ihmisiä, jotka katsovat asioita hyvin ahtaan raon läpi. Saman olen huomannut eri fb-ryhmissä.Ja siellä ihmiset kuitenkin kirjoittavat ihan omalla nimellään.

Vierailija
80/612 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suomalaiset naiset on tekopyhii sikoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän