Mitä tämä vauva-palsta on sinulle opettanut muista ihmisistä??
Kommentit (612)
Vierailija kirjoitti:
Sen, miten sekaisin moni on. Myös sen olen oppinut, että moni mies vaan tyytyy johonkin naiseen, ja minusta on tullut entistäkin krantumpi, koska en halua mitään tyytyjää.
Tämä on saanut 47 yläpeukkua ja liityin joukkoon. Tämä, ja ylipäänsä järkyksi paljastunut palstamiesten ajatusmaailma, mikä on johtanut omalla kohdallani erittäin paljon kasvaneeseen varovaisuuteen ja jyrkästi kasvaneeseen ennakkokarsintaan sen suhteen kenelle "annetaan tilaisuus".
En ole mikään kaunotar ja olen aina ajatellut ettei kukaan komea ikinä lähtisi sänkyyn kanssani. Täältä olen oppinut että rumatkin ovat kuumaa valuuttaa yhdenyönjuttuihin komistusten kanssa. Nyt kerään rohkeutta ihan suoraan ehdottaa fwb-seksiä jollekin hyvännäköiselle miehelle. Pitäisi perustaa ketju aiheesta miten ja missä koska en kuitenkaan ihan usko että toi on totta.
Sen, että ihmiset todellakin OVAT niin tyhmiä, pinnallisia ja idiootteja, mitä olin aina ounastellutkin.
Täällä se on kirjallisesti todettu.
AV-palstalle on kerääntynyt pääasiassa ilkeitä, kateellisia, omituisia ja tyhmiä ihmisiä. Olen yksi heistä.
Että monet itselleni loogisen päättelyn kautta itsestäänselvät asiat eivät olekaan kaikille itsestäänselviä. Ei edes silloin, kun ne vääntää moneen otteeseen rautalagasta.
Toinen asia on se, kun olen aina ihmetellyt, miksi joka paikassa toitotetaan lähdekritiikkiä ja kehotetaan suhtautumaan varauksella sensaatiouutisiin. Minusta on ihan helposti sensaatiouutisista ja -juoruista tunnistettavissa, millaisten sanakäänteiden käyttö tarkoittaa sitä, että jutussa ei ole oikeastaan mitään kauhisteltavaa, vaan sensaatio on haettu vihjailuilla ja toivotaan ja odotetaan, että lukijat itse tekevät sen sensaation, vaikka itse jutussa ei mitään sanotakaan. Ja niinhän idiootit juuri tekevät.
Hyvä esimerkki se kun Arman Alizad ja muita julkkiksia kuului johonkin whatsapp-ryhmään, jossa oli ollut joku rasistinen vitsi. Juttu oli muotoiltu niin, että ei suoraan sanottu, millaisesta ryhmästä oli kyse, kuka sitä läppää ryhmässä oli heittänyt ja mitä se läppä oli, milloin ja miten paljon sitä on ollut. Silti jengi oli ihan kauhuissaan, miten Arman ja muut ovat perustaneet whatsapp-ryhmän, että saavat heittää rasistista juttua ihan koko ajan. Normaali ihminen tunnistaa nämä siitä, että mitään ei suoraan sanota, mutta idiootit eivät, vaan lukevat tasan sen, mitä juorulehti haluaakin hänen lukevan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat lähtökohtaisesti itsekkäitä ja ilkeitä.
Tämä. Itse en enää auta muita esim muutossa. Vain paria läheisintä ihmistä autan. Muutoin autan vain mikäli kyseinen ihminen on auttanut jotenkin minua eli pitää olla sitä vastavuoroisuutta.
Täältä oppii uusia näkökulmia asioihin.
Minulla on positiivista sanottavaa. Täällä näkee paljon enemmän naisten yhteen hiileen puhaltamista. Täällä saa hyvää vertaistukea siihen mitä naisen elämä voi pahimmillaan ja parhaimmillaan olla. On lastenkasvatusasiaa, säästövinkkejä, parisuhdevinkkejä ja neuvoja itsestä huolehtimiseen, yhteisiä laihdutustuskailuja tai vanhenemiseen liittyvää kriiseilyä. Tulee sellainen entisaikojen kyläyhteisö mieleen missä kokeneemmat Akat (hyvällä sanottu) sanoo nuoremmille miten kannattaa menetellä.
Miesten tehtailemia tasojuttuja en enää lue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen, miten sekaisin moni on. Myös sen olen oppinut, että moni mies vaan tyytyy johonkin naiseen, ja minusta on tullut entistäkin krantumpi, koska en halua mitään tyytyjää.
Tämä on saanut 47 yläpeukkua ja liityin joukkoon. Tämä, ja ylipäänsä järkyksi paljastunut palstamiesten ajatusmaailma, mikä on johtanut omalla kohdallani erittäin paljon kasvaneeseen varovaisuuteen ja jyrkästi kasvaneeseen ennakkokarsintaan sen suhteen kenelle "annetaan tilaisuus".
Eli olet saanut tervettä järkeä päähän?
Ei mitään, mitä en olisi jo oppinut koiraharrastuspiireistä ja facebookin eri harrasteryhmistä.
Sen, että monet eivät ymmärrä lukemaansa ja laitttavat sanoja suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta, tosin olin ounastellutkin tätä. Sen sijaan sitä, että voidaan puhua suurimmasta osasta miehiä, järkytti minua. Täällä on nimettömänä helppo olla rehellinen. En missään tapauksessa halua olla kenellekään Plan B - se on loukkaavaa. Todella varaukselliseksi ja kylmäksi olen tullut näiden juttujen jälkeen. Seksi pelkästään ei kiinnosta yhtään, tai ”kenen tahansa” läheisyys. Kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet saanut tervettä järkeä päähän?
Olen enemmänkin introvertti ja varovainen ollut aina, mutta ne viimeisetkin ruusunpunaiset lasit ovat nyt mennyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettanut, että ei kannata uskoa mitään. Täällä kirjoittaa niin moni mielenterveysongelmainen.
Ei ole enää mitään hauskoja ketjuja. Monet vain ilkeilevät toisillensa. Miksi.
Minä en usko, että mt-ongelmaiset tuottaa tänne sitä sairainta tekstiä.
Vaan.....?
Että kaikesta siitä ulkoisesta habituksesta ja perfect lifesta huolimatta ihmisillä on hätää ja huolia ja he purkavat pahaa oloaan vauvoissa. Toisaalta tekee surulliseksi. Ei tosiaankaan voi tietää mitä kenenkin pinnan alla kytee tai kuka kirjoittaa vauvoissa. Toisaalta olen iloinen, että ihmisillä on jonkinlainen mahdollisuus purkaa elämää. Ja saahan täällä vertaistukea. Toki sitten on trollit ja muut röllit, joiden takaa-ajatuksia en ikinä voi käsittää.
Vahvistanut vaan sitä millaisia suomalaiset ovat : negatiivisia, kateellisia ja rasisteja
Sen että, porukka on todella vahingoniloista ja mielissään ruotivat muiden epäonnea. Iso osa palstalaisista ei myöskään osaa oikeinkirjoitusta eivätkä ymmärrä lukemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta, tosin olin ounastellutkin tätä. Sen sijaan sitä, että voidaan puhua suurimmasta osasta miehiä, järkytti minua. Täällä on nimettömänä helppo olla rehellinen. En missään tapauksessa halua olla kenellekään Plan B - se on loukkaavaa. Todella varaukselliseksi ja kylmäksi olen tullut näiden juttujen jälkeen. Seksi pelkästään ei kiinnosta yhtään, tai ”kenen tahansa” läheisyys. Kuvottavaa.
Tämä!
Palsta on opettanut sen, että naispuoliset opiskelukaverini olivat 100% oikeassa ihmetellessään minkälaisten ihme hiihtäjien ja ujomiesten kanssa juttelin bileissä ja muuallakin. Enhän minäkään niistä jutteluista mitään kummempaa koostunut, mutta koin olevani kovinkin humaani ihminen. Yksi päätyi roikkumaan jonkun aikaa friendzonellakin. Puolustuksekseni on sanottava ettei minulla ollut mitään käsitystä siitä mikä on näiden todellinen ajatusmaailma.
Minä en usko, että mt-ongelmaiset tuottaa tänne sitä sairainta tekstiä.