Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tämä vauva-palsta on sinulle opettanut muista ihmisistä??

Vierailija
22.08.2018 |

Jotain syvällistä arvatenkin

Kommentit (612)

Vierailija
341/612 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan naiset ovat tyhmä kana lauma, joka seuraa media seksikkäintä mielipidettä, eikä edes yritä harkita aivoillaan

Vierailija
342/612 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen vastaavia palstoja myös ulkomailta ja sen olen oppinut että ihmiset on ainakin näillä palstoilla ihan samanlaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/612 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen oppinut, että ne, jotka jostain syystä ovat paremmassa elämäntilanteessa puusilmäisesti luottavat, että hyvä tilanne jatkuu hamaan tulevaisuuteen.

Ummistavat silmänsä ja elävät omassa kuplassaan.

Ja kuinka tuomitsevia, ilkeitä ja pahantahtoisia ovat heikompia kohtaan.

Jopa ikääntymistä ja sairautta irvallaan ja vähätellään. Muusta nyt puhumattakaan.

En ole tajunnut kuinka kylmä maailma on, vaikka olen jo vanhempi ihminen.

Vaikka haluan edelleen ajatella ihmisistä ensisijaisesti hyvää, niin pakkohan on kait muuttaa ajatusmaailmaansa, vaikka ei haluaisi.

Toisaalta on täällä ihan inhimillisiä ja ajatteleviakin kannanottoja myös.

Kiitos heille!

Vierailija
344/612 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on naisia vihaavia miehiä, jotka kuitenkaan jostakin syystä roikkuvat täällä, missä enemmistö lienee naisia.

Että on sossurottia, ihmisiä jotka luulevat että elämä on arpajaiset: ensin arvotaan koulumenestys, sitten ylppäriarvosanat, sitten työpaikat, ja talot ja omaisuuskin tulee enemmistölle ihan vaan tuurilla, odottamalla suu auki, että kaikki hyvä vaan tapahtuu. Että itse ei tarvitse tehdä mitään muuta kun vaatia. Siis onhan onnella merkitystä, mutta ani harvaan se epäonni osuu jatkuvasti ja niin ettei mitään voi tehdä elämänsä parantamiseksi.

Vierailija
345/612 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mitä vit*ua just luin?

Vierailija
346/612 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika opettavainen palsta :D

Vierailija
347/612 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihmiset ovat yllättävän mustavalkoisia ja tuomitsevia toisiaan kohtaan. Pätee muuhunkin sosiaaliseen mediaan tietysti myös.

Vierailija
348/612 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääs nyt mammat mollatko itsejänne!

Vierailija
349/612 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisissä ei tunnu olevan mitään... järjellistä.

Jok´ikinen kommenttini tarkastetaan muka ennen julkaisua.

Vierailija
350/612 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä sen, että en menetä mitään, kun olen sinkku. :)

Vierailija
351/612 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että on naisia vihaavia miehiä, jotka kuitenkaan jostakin syystä roikkuvat täällä, missä enemmistö lienee naisia.

Että on sossurottia, ihmisiä jotka luulevat että elämä on arpajaiset: ensin arvotaan koulumenestys, sitten ylppäriarvosanat, sitten työpaikat, ja talot ja omaisuuskin tulee enemmistölle ihan vaan tuurilla, odottamalla suu auki, että kaikki hyvä vaan tapahtuu. Että itse ei tarvitse tehdä mitään muuta kun vaatia. Siis onhan onnella merkitystä, mutta ani harvaan se epäonni osuu jatkuvasti ja niin ettei mitään voi tehdä elämänsä parantamiseksi.

Ei noin luulevia ihmisiä ole kuin sinun päässäsi.

Et voi keksiä ja päättää ensin itse miten vaan haluat jotain tyhmää, ja sitten väittää että toinen ajattelee niin.

Uskotko että kaikilla ihmisillä on aivan samanlaiset lähtökohdat elämäänsä? Samat geenit, samanlainen emotionaalinen ilmapiiri varhaislapsuudessa, samanlainen ympäristö, samanlaiset kaikki onnenpotkut ja onnettomuudet?

Lue enemmän ja luule vähemmän.

Lopeta toisten halveksiminen ja vihaaminen ja katso peiliin syvälle syvälle syvälle; kysyen mikä minä oikein luulen olevani?

Vierailija
352/612 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ihmiset ovat yllättävän mustavalkoisia ja tuomitsevia toisiaan kohtaan. Pätee muuhunkin sosiaaliseen mediaan tietysti myös.

Täynnä vihaa, häpeää, katkeruutta ja arvottomuuden tunnetta. Tyhjyyttä ja kyvyttömyyttä katsoa itseään peiliin.

Some on ihmisille joku tutti ja oksennusämpäri samaan aikaan. Tai mentaalinen nyrkkeilysäkki.

Vierailija
353/612 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sangen omituinen foorumi. Tunnen juttuja lukiessani useita tunteita ja vieläpä yhtä aikaa. Surua, vihaa, raivoa, myötähäpeää, sääliä, epäuskoa.

Palstalaisista olen oppinut, että he ovat kuin lauma vatsatautisia virtahepoja pienessä lammikossaan. Ripuloivat veden täyteen ja sen jälkeen kellään ei ole kivaa. Jankkaaminen ja aiheen vierestä puhuminen sekä päteminen ovat ilmeisesti ihmisillä verissä.

Luemme ystävieni kanssa tätä palstaa viihdyttääksemme itseämme ja toisiamme. Kuten useat ovat jo sanoneet, elän varmaankin kuplassa, kun en tunne yhtään näiden elämäänsä kyllästyneiden ihmishirviöiden/raunioiden kaltaisia yksilöitä.

Samaa mieltä!

Paitsi että eivät ole virtahepoja lammikossa vaan ihmisiä porealtaassa. Eikä ole edes vatsatauti, muuten vaan tikistellään kilpaa.

Vierailija
354/612 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihmiset eivät olekaan niin tylsiä ja tyhmiä, kuin luulin.

Vierailija
355/612 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että >Se sika pitää jättää<

Vierailija
356/612 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vihervasemmisto ei osaa käyttäytyä

Vierailija
357/612 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että ihmisten tyhmyyttä, kateutta ja ahdasmielisyyttä ei koskaan sovi aliarvioida.

Vierailija
358/612 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia asua sekaisessa ja likaisessa kodissa. Kotiäidin ei kuulu siivota.

Vierailija
359/612 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos tämä on edes karkeasti läpileikkaus noin 25-40 vuotiaista suomalaisista, niin ei ole lainkaan valheellista tuntea olevansa muita parempi :D

Vierailija
360/612 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin yhtään mitään :).