Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauneinta mitä sulle on sanottu

Vierailija
22.08.2018 |

Kuka, missä, milloin? Kerro!

Kommentit (274)

Vierailija
161/274 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi mieleenjääneistä. Itselläni oli hirveä stressi päällä, vaikeuksia nukahtaa ja pyörin vain sängyssä. Mieheni sanoi: "Älä ole surullinen. Älä silloin, kun olet minun vieressäni" ja halasi.

Ohi aiheen, mutta: Minusta on ärsyttävää, kun kielletään itkemästä tai olemasta surullinen. Ihan kuin surussa tai itkussa olisi jotain väärää.

Sama. Ja missä voisi olla turvallisempi paikka olla surullinen kuin läheisimmän ihmisen lähellä, ja jos sielläkään ei saa olla? Minussa tuo kommentti herättäisi turvattomuutta.

Vierailija
162/274 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olette suurenmoinen nainen. Näkee, että teillä on sydäntä. Teille käy elämässä hyvin." Näin sanoi vanha nainen minulle kun olin parikymppisenä sairaala-apulaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/274 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huono itsetunto ja joskus puhuttiin kaveripiirissä kaikkien hyvistä puolista. Yksi ystävä sanoi, että "olen hyvä kuuntelija - ja paljon muuta." Muistan miten se lämmitti, kun tajusin, että joku oli oikeasti miettinyt minua. Toinen sanoi, että mulla on niin miellyttävä ääni, että rakastaa sen kuuntelemista. Balsamia haavoille.

Vierailija
164/274 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu kun oot hyvännäköinen.

Vierailija
165/274 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mieleenjääneistä. Itselläni oli hirveä stressi päällä, vaikeuksia nukahtaa ja pyörin vain sängyssä. Mieheni sanoi: "Älä ole surullinen. Älä silloin, kun olet minun vieressäni" ja halasi.

Minusta tuo kuulostaa samalta jos mies olisi sanonut vaikka "Lopeta se vollottaminen. Mun vieressä ei itketä" 

Vierailija
166/274 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täti mä rakastan sua", huusi noin 5-vuotias kummipoikani huoneestaan kun olin laittanut hänet nukkumaan. Sydän sykähti. 

Vierailija
167/274 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet älykkäämpi kuin kuvittelinkaan. <3

168/274 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kauneinta mitä sulle on sanottu"

Onkos teillä mammoilla tullut mieleen että tuon tämän säikeen aiheen voi käsittää kahdella eri tavalla, vastaanottajan kannalta tahi sitten sanojan kannalta?  Välttämättä se, mitä toinen sanoo ja miten vastaanottaja samaisen asian kuulee, ei ole harmoniassa :D

Esimerkiksi minulle sattui kerran niin, että neito kuiskasi korvaani: Sinulla on ihana siitin!

Jotenkin droppas tunnelman kun eihän kukaan puhu tuolla tavalla, miltei räjähdin tahi purkauduin, siis spontaaniin nauruun :D

Pikantti yksityiskohta: Neito oli ammatiltaan peruskoulun opettaja :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
169/274 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä isompi, sen ihanampi."

Tämän viisauden kuulin nelivuotiaalta esikoiselta, kun oli juuri mietitty, kuka meidän talossa onkaan "isoin".

Vierailija
170/274 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahdon. Vaimo sanoi.

Että tähönkin alapeukku. Miksi?

Vierailija
171/274 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo kuulostaa samalta jos mies olisi sanonut vaikka "Lopeta se vollottaminen. Mun vieressä ei itketä" 

Mä taas luin toin päässäni lohduttavalla tavalla, enkä käskynä niin kuin aika moni muu näytti lukeneen. 

Itse tulkitsin toin niin että mies on vieressä jakamassa murheetkin, tekemässä niistä pieniä, tukena.

Vierailija
172/274 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kokemuksia muistan. 

Menin naimisiin 26 vuotta sitten. Häpäivän iltana jatkopaikassa hotellissa istahdin rennosti muhkeassa mekossani aulassa olevan baaritiskin vieressä olevaan isoon nojatuoliin. Kaasoni oli ostamassa minulle drinkkiä ja sanoi sitä tuodessaan, että baaritiskillä istuva vanhempi mies oli todennut ystävälleen, että "siinä on kyllä kaunein morsian, mitä ole ikinä nähnyt".

Mieheni on sanonut muutamaankin otteeseen, että hän tarkoitti sitä mitä sanoi alttarilla. "Tahdon". Se on minusta uskomattoman kauniisti sanottu.

Eräs minulle tärkeä ihminen sanoi kerran yksistä juhlista lähtiessämme ja erotessamme että "Olet ihana". Ihmiseksi joka puhuu tunteistaan äärimmäisen harvoin, se voidaan katsoa ikimuistoiseksi tapahtumaksi.

Vierailija
173/274 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi rakkautta on kun nielet lastin.

Vierailija
174/274 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseltiin yhdessä täysikuuta ja mieheni sanoi ”Jos kuu olisi juustoa, söisit varmaan senkin.” En tajunnut. Mutta kai se oli kauniiksi tarkoitettu.

Vierailija
175/274 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin kehuttu kirjoitti:

Katseltiin yhdessä täysikuuta ja mieheni sanoi ”Jos kuu olisi juustoa, söisit varmaan senkin.” En tajunnut. Mutta kai se oli kauniiksi tarkoitettu.

Sinulla on ihana mies.

Vierailija
176/274 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vähän yksinkertainen.

Vierailija
177/274 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En haluais olla kenenkään muun poika kuin sun."

Enkä mä haluais olla kenenkään muun äiti, vastasin.

Vierailija
178/274 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahdon. Vaimo sanoi.

Että tähönkin alapeukku. Miksi?

Kännykällä selatessa menee välillä vahingossa.

Vierailija
179/274 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö juustosta ?

Vierailija
180/274 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär 8 v: Äiti, rakastan sinua aina ja ikuisesti hirveästi ❤️❤️ Nyt hän on 18 v. Ehkei niin paljon enää rakasta.