Kauneinta mitä sulle on sanottu
Kommentit (274)
*Poikani nimi* saa niin hyvää hoitoa aina, että ihan kateeksi käy.
Oma isäni sanoi, kun oltiin heillä yökylässä ja tehtiin iltatoimia sylikkäin poikani kanssa.
Tuli vaan niin sopivalla hetkellä, kun väsymyksessä ja stressissä olin mielessäni kyseenalaistanut omaa äitiyttä ja stressannut kaikkea esikoiseen liittyvää.
Kuulostaa pieneltä, mutta itselleni jäi mielettömän hyvin mieleen.
Olet nainen suurella N:llä
Oma mies sanoi joku aika sitten.
Taakse jäänyt rakkaani lausui nimeni Soile tosi kauniisti silmiin katsoen: Soilukainen😍
Mieheni sanoi kerran et älä muutu koskaan, olet niin kaunis.
Se oli joskus, olen muuttunut paljon, rypyt on tullut nyt kaunistamaan, mutta kyllä vieläkin kuulen kehuja, mutta ei enää kiellä muuttumasta.
"Silmäsi ovat kuin aamukasteen helmeilevät pisarat."
"Kanssasi on niin hyvä olla."
Vierailija kirjoitti:
Äiti-rakas, oot niin paras!
Sama täällä. Oma tytär, vielä teini-iän myrskyissä sanoi (ja sanoo edelleen) että Sa olet maailman paras äiti.
En ole mikään äitityyppi siinä mielessä että tykkäisin lapsista ja tyttökin oli yllätyslapsi 36 vuotiaana, ei suunniteltu mutta sitä rakkaampi.
No itteeni ärsyttää sellaset ihmiset jotka mekastaa ja haluavat olla aina kaiken huomion keskipisteenä.
Mulle on miljoona kertaa sanottu "oot tosi hiljanen" niin mulle se on kehu, vaikka toinen sanoiskin sen negatiivisena asiana.
Eli kaipa se tuo on, kaunein asia mitä mulle on sanottu. Tai sitten kun kutsuttiin mukavaksi.
"Äiti sinä oot ihana."
"Äiti sinä oot rakas."
Välillä nämä kaksi menevät sekaisin ja kuuluu: "Äiti sinä oot ihrakas." :D
Tulee mieleen useampi juttu. Joku lapsi on sanonut joskus että näytän ihan prinsessalta😁, joku puolituttu on sanonut että olen niin kaunis että mun kannattaisi ryhtyä malliksi, tuntematon mies baarissa kävi sanomassa että ”oli pakko tulla sanomaan että sä oot täydellinen” (ei siis mikään iskurepliikki, lähti pois tämän sanottuaan) Oma mies sanoi tavatessamme ensimmäisiä kertoja että ”sussa on ihan kaikki mitä haluan”. Sitten tietysti nää perus että ”rakastan sua” jne. Aika paljon on loppujen lopuksi sanottu kauniisti ja eri yhteyksissä.
Olet elämäni aurinko ja valo.
Mies sanoi noin jo 20 v sitten.
"Olet valloittava persoona". Sanoi avopuolisoni. Edelleen olen otettu!
Vierailija kirjoitti:
Kuka, missä, milloin? Kerro!
Yleisessä saunassa vieras nainen kommentoi, että näytän Bo Derekiltä. Tuosta on aikaa n.30 vuotta eikä minulla ollut niitä lettejä mutta vaaleat pitkät hiukset kylläkin.
Sinussa on vanamon hiljaista kauneutta. Sanoi entinen pomo 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Sinussa on vanamon hiljaista kauneutta. Sanoi entinen pomo 🙂.
#metoo
”Herranjumala sä olet kaunis” sanoi yksi nainen kun ekaa kertaa tapasi mut. Häkellyin ja muistelen lämmöllä :) se tuli niin sydämestä.
Exä sano joskus ”mä rakastan sua” tai ”ihana olet” mutta silti lähti uuden matkaan ja sori tätä parempaan ei nyt ole kukaan muu pystynyt sen jälkeen ja sitä ennen.
Sul on niin kaunis perse.
Halus nähdä sen ja pitihän se näyttää
No yksi odottamaton oli, kun mentiin miehen kanssa baariin ja mentiin pöytään, jossa oli paljon sen baarituttuja. Hän sitten esitteli mut uutena tyttöystävänä ja yksi (mua about 20v vanhempi mies) kätellessään mua sanoi:"Ja nätti on kuin metsämarja!"
Ja eilen oli kiva, kun tää sama miesystävä (ollaan oltu yhdessä 2,5v) tuli hakemaan mua kaverinsa kanssa. Heti ekana sanoi, että:"Näytätpä muuten kauniilta!" Ja jouluna oli sama. Olin joulua varten ostanut oikein uudet vermeet, mutta mies ei siitä tiennyt. Silloinkin tuli kunnon kehut:"Vau, mikä tuo mekko on? Miksi en oo nähny sitä? Oikeesti, wow!" ^^