Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauneinta mitä sulle on sanottu

Vierailija
22.08.2018 |

Kuka, missä, milloin? Kerro!

Kommentit (274)

Vierailija
181/274 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käynyt vain lukion ja ammattikorkeakoulun ja minua on jäänyt kalvamaan, että olisiko minusta ollut paljon enempään kuin mitä yritin. Ystäviäni on mm. Hammaslääkäri, psykologi jne yliopiston käyneitä, mutta kun mieheni (jota pidän superälykkäänä, on tekniikan tohtori) sanoi, että monessa asiassa huomaa, että olet kyllä ystäviäsi fiksumpi, olin sanaton onnesta. Eihän hän ole mikään ylin auktoriteetti ja kyvykäs arvostelemaan muita, mutta minulle tämä oli paras kohteliaisuus.

Ulkonäköäni on kehuttu vaikka millä sanoilla ja perääni on juostu kadulla jne, mutta ne kalpenee mieheni kehun rinnalla.

Mulla vähän sama. Yritin saada rakastamaani miestä omakseni, mutta ei mennyt juttumme kevyttä kenttäseurustelua pitemmälle.

Viihdyimme loistavasti toistemme seurassa ja seksi oli kuin olisimme toisillemme luodut. Jopa miehen kollegatkin puhuivat minusta hänen tyttöystävänään.

Olimme tuttavia muutaman vuoden, tämä tuttava määritelmä oli siis miehen suusta.

Se oli sitten syy, miksi laitoin välit poikki. Flippasin ihan täysin, kun tuli puhetta hänen naispuolisista ystävistään, joista hän sanoi, ettei hänellä ole. Kun kysyin, mikäs minä sitten olen, hän sanoi tämän "tuttava".

Mies on bi-seksuaali, joka ei voinut harrastaa miessuhteita yliopisto-uransa ja iäkkäiden vanhempiensa (joiden pihapiirissä hän asui) vuoksi.

No mutta se kehu. Se tuli aivan puskista erään puhelinkeskustelun aikana.

Mies, joka ei pidä naisia minään, joka yleisesti ottaen arvostaa ja liikkuu vain akateemisissa piireissä ja jolle opistotason tutkintoni oli jatkuva pilkan kohde, sanoi "Miten sinä, joka olet varmaan Suomen viisain nainen..."

Se tuli ilman imartelua, ihmiseltä jota arvostan ja jonka suusta en olisi koskaan uskonut kuulevani.

Vierailija
182/274 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mummo, minä tuojelen tinua hailta. Ihan vammatti!

(3-vuotias , kun mummo ei uskaltanut katsoa jännittävää haivideota.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/274 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Yhteistyöpalaverin jälkeen) psykologi: "tykkään tavasta, jolla teet työtäsi, tuolleen välittävästi. Jatka samaan malliin."

Merkkasi paljon ekaa työvuottaan lopettelevalle ❤️

Vierailija
184/274 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kauniita kukkia kauniille naiselle" joku tuntematon sanoi ja ojensi lemmikkejä kun istuin koulun pihalla

Vierailija
185/274 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistut ihanalta, saksanpähkinältä.

Alapeukuttakaa vapaasti, minulle seksi on upea, pyhä asia. Parasta ikinä.

Vierailija
186/274 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alettiin miehen kanssa seurustelemaan teini-ikäisenä. Ollessani nelikymppinen mies sanoi, että minulla on maailman paras perse. Ollut kuulemma aina. 

Vierailija
187/274 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Then you must have a deep soul."

Venäläinen muusikkoystävä kun kerroin rakastavani Sostakovitsia. Imarteli varmaan, mutta silti aika ihanasti sanottu <3

Vierailija
188/274 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin hyvänpäiväntuttujen kanssa tavattu ja kahviteltu osittain sattumalta, olisiko meitä ollut siinä viisi tai kuusi. Yhden kanssa lähdin samaa matkaa kohti juna-asemaa sen jälkeen ja mainitsin, että "kylläpä ovatkin nuo kaikki mukavia ja tuollaisia keiden kanssa tulee niin helposti juttuun". Hän katsoi minua jotenkin ihan hämmästyneesti ja sanoi: "ei, kun sähän olet itse se, sellainen ihminen joka tulee juttuun ihan kenen kanssa tahansa, ja sun kanssa aina haluaakin olla, kun olet niin aito ja avoin."

Se oli niin kauniisti sanottu, että usein esimerkiksi vaikeiden työpalaverien tms jälkeen olen sitä muistellut rohkaisuksi ja kannustukseksi itselleni.

Vierailija
189/274 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin lihavaksi naiseksi hikoilette yllättävän vähän.

Vierailija
190/274 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä baarissa 20 v. nuorempi mies: "Nainen sä oot timantti". Ei mitään elämää suurempaa, mutta kiva fiilis tuli kuitenkin. Joo ja en lähtenyt yökylään, vaikka tarjous houkutteli!

Vierailija
191/274 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tykkää aina kehua mun tissejä ihanan pehmeiksi (mulla on ns. "riipparit").

Vierailija
192/274 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alettiin miehen kanssa seurustelemaan teini-ikäisenä. Ollessani nelikymppinen mies sanoi, että minulla on maailman paras perse. Ollut kuulemma aina. 

Olet valitettavasti väärässä. Se on mun vaimolla, oluu jo reilut 30 v.

Vierailija
193/274 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet kirkas ja kaunis anomalia harmaiden ihmisten massassa" -Ystäväni, nykyään poikaystäväni tunnustettuaan vuosien ihastuksensa minuun pitkäaikaisen ystävyyden jälkeen.

Sulin.

Vierailija
194/274 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen staatisesti voimakas. Töissä ja jalkapallo kentällä. Molemmat oli alansa taitajia.

Vierailija
195/274 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä sanoi tämän, kun olin about 16. Hänellä oli ystävä kylässä ja isä huusi minua. Pyysi minua laittamaan SEN levyn. Tiesin heti mikä se oli: Pink Floyd: Shine on you crazy diamond. Elettiin jotain vuotta 1974 tai 1975. Laitoin levyn ja istuuduin itse lattialle sitä kuuntelemaan. Isä sanoi ystävälleen: " Sä et tiedä, kuinka paljon rakastan tuota lasta".

Vierailija
196/274 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet älykäs, näen sen silmistäsi". Tämän sanoin ulkomailla puistossa tapaamani mies. Ja oikeassa oli.

Vierailija
197/274 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet valitettavasti väärässä. Se on mun vaimolla, oluu jo reilut 30 v.

En ole väärässä. Etkä sinäkään ole väärässä, paitsi ensimmäisen lauseesi suhteen.

Vierailija
198/274 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ethän koskaan leikkaa noita sun ihania hiuksia..." Eno sanoi serkun synttäreillä. En yleensä saa kuulla kehuja, mutta tuntui kivalta. Olin kyllä käynyt kampaajalla laittamassa hiukseni nätiksi.

Samoilla synttäreillä tulin veskistä ja kuulin kun serkkuni kaverit puhuivat: - Johanna on kyl nii nätti...

Punastuin ja palasin hiipien hetkeksi takaisin vessaan "keräilemään" itseäni.

Vierailija
199/274 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa; Hei, katsot housuja väärältä riviltä. Koon 36 housut löytyvät alemmalta. (Olen kokoa 42)

Vierailija
200/274 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuole minua.