Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneinta mitä sulle on sanottu

Vierailija
22.08.2018 |

Kuka, missä, milloin? Kerro!

Kommentit (274)

Vierailija
261/274 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs puolituttu nainen sanoi illanistujaisissa koko porukalle minusta: "He understands things." Muistan tuon vielä vuosien päästä.

Vierailija
262/274 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jonka kanssa minulla oli ollut säpinää, sanoi että minulla on kaunis sielu. Olin toiminut vapaaehtoistyössä ja se oli ajanut minut aika äärirajoille, oikeastaan lähelle katkeamispistettä yrittäessäni auttaa ja tehdä kaikkea mahdollista. Suhteesta ei sitten koskaan tullut mitään ja mieskin osoittautui melkoiseksi tapaukseksi, mutta tuo tuli niin oikeaan aikaan. Ja vaikka meistä ei mitään tullutkaan, myös tuo tyyppi oli melkoisen hyvä sydämeltään kovasta kuorestaan huolimatta. Lämpimin muistoni koko tyypistä.

Nykyinen mies on sanonut paljon kauniita juttuja, mm. tuota samaa, että olen hyväsydäminen. Se lämmittää kehuna aika paljon. Häneltä tulee paljon enemmän kauniita juttuja, kehuu mm. prinsessaksi mutta toisaalta myös rohkeaksi ja vahvaksi. Sanoo usein, että olen hänen elämänsä rakkaus.

Kaikista kaunein juttu on kumminkin se, kun kerran olin nukkumassa ja heräsin miehen juttelevan tätinsä kanssa. Olin vähän puolinukuksissa, mutta kuulin hänen sanovan tädilleen, kuinka hyvä nainen hänelle olen, kuinka teen hänet onnelliseksi ja pysyin hänen rinnallaan vaikka meillä, etenkin hänellä on ollut todella vaikeaa. Vaikka meillä noihin aikoihin olikin paljon riitaa ja myös itse olin melko kauhea aika-ajoin... Niin silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/274 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot maailman paras panemaan.

Vierailija
264/274 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kauniin naisen prototyyppi.😀😀

Siitä on jo aikaa, oli vielä mun mielestä tosi hottis kundi, joskus 25 v vuotiaana tämä tapahtu.

Vieläkin vaalin tätä sydämessäni😙😊

Ja nyt ei varmaankaan ois enää samaa mieltä.

N. 51

Vierailija
265/274 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vuonna kun Lola valittiin maailman kolmanneksi kauneimmaksi, niin eräs mies sanoi mulle, että sulla on paljon paremman näköiset reidet ja sääret kuin Lolalla.

Vierailija
266/274 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oot ihana, kun täytät mun mahan ja sydämen"

Ihastus laittoi viestillä sen jälkeen, kun kävi työpaikallani syömässä.

Vierailija
267/274 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byhyy..

(Nainen pillahti itkuun kesken ratsastuksen kun sai parasta seksiä ikinä.. Tämä on käynyt minulle parinkin eri naisen kanssa)

Vierailija
268/274 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meidän äiti pitää meistä aina hyvää huolta", mun pojat olivat sanoneet päiväkodissa. Niiden sanojen voimalla oon jaksanut pusertaa rankatkin jaksot läpi.

Vierailija
269/274 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä oot niin kaunis sisäisesti. Tietysti myös ulkoisesti, mutta mua viehättää erityisesti sun sisäinen olemus." Näin sanoi piinkova juristi, jonka kanssa olin kaveri/potentiaalinen tyttöystävä. Pariskuntaa meistä ei tullut, mutta arvostin hänen sanojaan, kun olin siihen asti luullut, että hänen arvomaailmassaan jollain sisäisellä olemuksella ei olisi ollut mitään merkitystä. Positiivinen yllätys siis.

Vierailija
270/274 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni sanoo usein mulle ihania juttuja. Kerran kahvilassa, istuin häntä vastapäätä, käsi hänen kädessään. Hän sanoi niin aidosti että ei hän keksi miten enää paremmin asiat voisi meillä olla, kun ne on nyt niin hyvin. Siitä tuli niin hyvä, lämmin ja rakastettu olo. Että näin on hyvä, minä riitän, meillä menee hyvin, paremmin kuin hyvin. Ja se tunne mikä siitä tuli.

Vierailija
271/274 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo useamman vuoden yhdessä olon jälkeen: "tiedätkö sä, että joskus kun mä oon öisin hereillä, mä vaan katselen kun sä tuhiset ja mietin mielessäni, et ei voi olla totta et mä oon saanu ton miehekseni"

Tai

Masennuksesta kärsinyt naispuolinen ystävä jota pidin tapanani yrittää piristää hiljentyi jonkun läpän aikaansaamaan naurukohtauksen jälkeen ja katsoi niin hellästi kuin nainen vaan osaa todeten "voi kun sut vois laittaa purkkiin tohon kirjahyllylle ja ottaa esiin aina kun tarvitsee"

Tai

Miespuolinen kaveri kolmen promillen kännissä kesken äijäporukan saunaillan vaatien hiljaisuutta saadakseen todeta että "kaikille tiedoksi et tossa on sellainen kaveri, että jos sitä ei olis, olisin kolme vuotta sitten tappanut itseni" Karua mutta rujolla tavalla koskettavaa. Enkä edes ollu tehnyt muuta kuin kuunnellut...

Vierailija
272/274 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä paskaa, mulle ei ole kukaan ikinä sanonut mitään kaunista.

Vierailija
273/274 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana tuli juopoteltua Turussa naisten turvakodissa.

Hemmetin hauskaa oli ja olin lähdössä yöllä pois sieltä, niin yksi naisista heitti, jää tänne maskotiksi, niin voitaisiin pitää sua joka yö jonkun seurana :-)

Kiitin ja kieltäydyin kohteliaasti ja jatkoin matkaani halpaan hotelliin, en kuitenkaan yksin :-)

Vierailija
274/274 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oravapillu tarkoittaa, onko kohteliaisuus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän