Kauneinta mitä sulle on sanottu
Kommentit (274)
Pojan tyttö sanoi minulle, että jos hän olisi koira, hän haluaisi olla mummun koira. Tuon muistan loppuelämänsä🐕
Pojan tyttö 11v sanoi minulle, että jos hän olisi koira, hän haluaisi olla mummun koira. Tuon muistan loppuelämäni🐕
Vierailija kirjoitti:
-Mä lakastan sua. Mä lakastan sua yölläkin. (Vastauksena kysymykseen, miksi 2-vuotias ei nuku omassa sängyssä, vaan äidin vieressä.)
Ihana :)
Äitini sanat kun muutin pois kotoa 16 vuotiaana: "sitten kun olet sotkenut kaikki asiasi etkä tiedä mitä tehdä, aina saa ja pitää tulla takaisin kotiin." Tästä on yli kymmenen vuotta ja muistan nuo sanat tarkalleen. Vielä en ole sotkenut asioitani :D
Ekassa duunipaikassani kauan sitten työkaveri, keski-ikäinen nainen, katseli minua miettivästi ja sanoi: Tuo tyttö on kuin kissanpentu.
Ihanampaa kuin kissanpentu en tiedä.
Äiti sanoi kerran rankan elämänjakson jälkeen "Olet tärkeä"
Aikaisempia hellyydenosoituksia ei meidän perheessä ole harrastettu. Vieläkin lämpimästi mielessä
Vierailija kirjoitti:
Kuka, missä, milloin? Kerro!
Kuinka tuon nyt ottaisi kun työpaikan ilkein selän takana puhuja ja kaikkien haukkuja totesi minun olevan ainoa, joka ei puhu muista ihmisistä pahaa selän takana enkä hauku muita ihmisiä. Olin hämilläni koska en oikein koe siihen edes olevan tarvetta koska ihmiset ovat sellaisia kuin ovat. Siihen eivät minun puhumiseni tai puhumatta jättämiseni auta tippaakaan.
Ex sanoi aikoinaan vihkivaloja miettiessä ettei halua sanoa kunnes kuolema erottaa, vaan haluaa olla kanssani iankaikkisesti :¨) (eipä kuitenkaan halunnut.)
"Sä olet sellainen valo." Äitini sanoi mulle pari vuotta sitten.
Teini-ikäinen poikani joka päivä toistaa mulle: "äiti, kiitos että olet mun äiti"
Aatelkaas, jos Minttu Räikkönen osallistuisi tähän keskusteluun.
Olisikohan kauneinta, mitä hänelle on koskaan sanottu, Kimin spontaani möläytys "voi perse" hänen nähdessään Mintun shortsit jalassa?
Sä olet mulle valo tunnelin päässä. Näin sanoi mulle mieheni kun tapasimme. Olin silloin hyvin otettu. Vasta vuosia myöhemmin tajusin, että se oli läppä.
Pidäthän sitten varmasti huolta Villestä (pojastaan), pyysi ystäväni, kun tiesi kuolevansa. Tiesin olevani luottamuksen arvoinen, koin olevani etuoikeutettu ja kunnioitettu. Olen pitänyt lupaukseni, olemme todella läheisiä.
Kiitos muuten ketjuun kirjoittaneille: kyyneleet valuu liikutuksesta!
Vierailija kirjoitti:
Teini-ikäinen poikani joka päivä toistaa mulle: "äiti, kiitos että olet mun äiti"
Ihanko oikeasti, joka päivä hokee tuota.
Maku menisi, jos omani tekisi noin. Ei tunnu yhtään aidolta tuommoinen.
No kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
"Äiti, minä rakastan sinua"
Tämä minullakin! Minulla on kaksi jo aikuista lasta.
- Ohan sussakin puoles, kehaisi EX-mieheni 15 vuoden avioliiton jälkeen. Ainuttakaan kehua tahi rakkaudentunnustusta ei tämän lisäksi koko aikana.
''Olet kuin oma lapseni'' ystävän äiti kertoi minulle, kun olin lähdössä heidän luotaan. Ystäväni siis asuu ulkomailla ja olin ollut ensimmäistä kertaa hänen luonaan viikon ajan. Kyllä siinä piti kyyneliä pidätellä, kun tiesin ettei nähtäisi ainakaan vuoteen. Ystäväni äiti oli koko ajan, kun olin heidän luonaan, erittäin ystävällinen ja otti vastaan, vaikka ei ollut aiemmin nähnytkään minua.
Tätini kysyin muutopäivänä minulta että mitrn sinä jaksat ja vastasin ei ole muutakana vaihtoehtoa sanoi että jos hän olisi käynyt kaikki asiat mitkä minä olisi hän haudassa ollut. No enempää en omasta tilanteesta kerro.
"Äiti, minä rakastan sinua"