Kauneinta mitä sulle on sanottu
Kommentit (274)
Sä olet niin onnellisen näköinen.
Ei minulle ole koskaan sanottu mitään kaunista koska olen ollut syntymästäni asti viaton vainon uhri ja siksi olen kuullut vain uhkauksia, pilkkaa, haukkumisia ja ilkeitä kommentteja.
"Sä olet tosi fiksu", sanoi fysiikan opettaja lukiossa. En tiedä, onko tämä nyt kuinka kauniisti sanottu, mutta tätä ajattelen aina, kun tulee heikompi kausi.
"jos kaikki ois niinku mä, sä oisit tän maailman diktaattori"
Lapseni sanomana; "äiti, minä rakastan sinua" on paras kohteliaisuus ikinä.
Jos sä olisit nainen, menisin sun kanssa heti naimisiin.
''Mitä vaan kunhan se tekee sut onnelliseksi'' Ex sanoi ja en ikinä tuu unohtamaan, oli vaikeita aikoja sillon <3
Aviomieheni, hieman yli neljä vuotta sitten. Leikkaussalissa esikoisen syntymän jälkeen kuiskasi korvaani, että on minulle ikuisesti kiitollinen. Se on kauneinta, mitä minulle on sanottu <3
Vierailija kirjoitti:
Aviomieheni, hieman yli neljä vuotta sitten. Leikkaussalissa esikoisen syntymän jälkeen kuiskasi korvaani, että on minulle ikuisesti kiitollinen. Se on kauneinta, mitä minulle on sanottu <3
Oudosti sanottu. Tuliko poika sukuun ja mies oli ylpeä?
Hän oli varmasti ylpeä siitä, miten rankan raskauden olin käynyt läpi, joka lopulta päättyi leikkaussaliin. Hän oli ylpeä siitä, kuinka paljon olin kestänyt asioita. En halua enempää avata asiaa. Halusin vain kertoa, mikä on kauneinta, mitä minulle on sanottu.
Haluatko suihinoton? Kauneinta mitä olen ikinä kuullut.
Ystäväni, kun olin onnellinen tuoreesta parisuhteesta
"Musta on vaan aivan ihanaa kun oot niin onnellinen, mä vaan elän niin vahvasti sun kautta ja haluaisin vaan kertoo kaikille kuinka ihanaa on, että oot löytänyt rakkauden"
Tästä tuli oikeasti sellainen olo, että mulla on maailman kultaisin ystävä.
Sinä olet pieni lintunen
Mies sanoi 1.treffeillä
”Fuck me tender” sanoi eräs puolituttuni. En nussinut.
Työkaverini kertoi kuinka ne edelliset korvakorut olivat päälläni paljon kauniimmat.
Paras ystäväni sanoi, että on tosi onnellinen, että meistä tuli ystäviä lähes 20 vuotta sitten, koska ei tietäisi missä olisi ilman minua.
"maailmassa pitäisi olla enemmän sinun kaltaisiasi ihmisiä"
Eräs mummeli-asiakas sanoi noin mulle kerran töissä. :)