Kauneinta mitä sulle on sanottu
Kommentit (274)
Tulin hissillä alakertaan ja vastassa oli kaksi tuntematonta ihmistä, vanha nainen ja keski-ikäinen mies. Nainen kysyi: "Putositko hissistä?" ( en tiedä miksi hän kysyi näin) johon mies vastasi, katsoen minua hymyillen, "Ei kun taivaasta.."
"Äiti sen takia mää lähetin ton kuvan, kun sä oot mulle aina niin rakas etkä koskaan mikään semmonen tyhmä äiti vaan sä oot mulle aina rakas"
Poikani lähetti ekaluokkalaisena sydämentäyteisen kuvan whatsappissa ja perään tollasen ääniviestin.
Vielä liikuttavampaa se oli siksi, että hän oli juuri saanut raudat ja hän puhui vähän sammaltaen <3
Voin kuunnella sitä viestiä uudelleen ja uudelleen, se tulee niiiiin suoraan sydämestä, kukaan mies ei ole koskaan pystynyt ilmaisemaan rakkauttaan mulle yhtä vilpittömästi :D
Toinen vähän ehkä turhamaisuuteeni osunut, mutta päiväni pelastanut kommentti oli erään puolitutun naisen suusta kaupassa: "Ainahan sä oot kaunis, mutta nyt sä näytät jotenkin erityisen kauniilta!! Ootko sä eronnut?" :D
Olinhan minä ja onnellisempi kuin vuosikymmeneen, suosittelen eroa siis lämpimästi kauneuskikaksi ;)
Miehet on luritelleen kaikenlaista, mutta jälkikäteen kaikki osoittautunut kakkapuheeksi, joten eivät ansaitse edes esimerkkinä päästä tähän listaan...
Minulla oli viime syksynä vaikea vaihe menossa elämässäni. Ihastukseni lähetti minulle yksi ilta viestin, jossa pyysi minua kuuntelemaan Johanna Kurkelan kappaleen Ainutlaatuinen. Aina kun kuulen tämän laulun, niin kyyneleet nousevat silmiin. Sain tästä paljon voimia elämääni sillä hetkellä.
Olin noin 12-vuotias, kadulla käveli vastaan kaksi teini-ikäistä tyttöä joista toinen jäi suu auki tuijottamaan mua ja huokasi "Toi tyttö on niin kaunis!". En ikinä unohda tätä. Tyttö itse oli kaunis, joten se tekee kohteliaisuudesta vielä paremman. Muistelen tätä päivää aina, kun on mieli maassa.
"Sä olet niin kaunis ihminen, ettet edes itse tajua sitä. Etkä pelkästään ulkoisesti, vaan myös sisäisesti. Siksi mä olen niin ylpeä susta."
"Mä soitan poliisit, jos vielä hiippailet mun ikkunan takana, perverssi" oli kauneinta mitä mulle on sanottu
Joskus paljon nuorempana oli vähän hankalaa. ja sain parilta ystävältä postissa kortin, jossa yksinkertaisuudessaan luki; "ihana kun olet olemassa, kiitos siitä!"
Ja myöhemmin nämä oman lapsen rakkauden tunnustukset. Tulee aina niin lämmin olo, kun tyttö kietoo kätensä ympärilleni ja kertoo että rakastaa, se on ihan parasta.
Olin 16-vuotiaana sukulaisen häissä missä juhlien vanhin vieras noin 85-vuotias herrasmies sanoi minulle kohteliaasti, että olen kuin sadun hengetär. Sitä ennen en muista että kukaan olisi kehunut minua mitenkään.
Kun sun kanssa juttelee, tulee aina niin hyvä olo.
-Mä lakastan sua. Mä lakastan sua yölläkin. (Vastauksena kysymykseen, miksi 2-vuotias ei nuku omassa sängyssä, vaan äidin vieressä.)
Nuorempi mies yritti iskeä minua ja olin kiinnostunut hänestä. Hän harrasti irtosuhteita eikä vaikuttanut uskolliselta, joten en halunnut seurustella hänen kanssaan. Olin pitkään hänen ystävänsä, koska hän oli mielenkiintoinen ja hauska. Hän murjoi ulkonäköäni jatkuvasti ja ilmoitti mm., että minua voisi luulla kauniiksi ääneni perusteella.
Useampi ihminen on myöhemmin sanonut minua kauniiksi, joten heidän kommenttinsa ovat ilahduttaneet.
"Susta tulee maailman paras äiti" sanoi mieheni vuosia sitten.
Nyt elämäntilanne alkaa vakiintua, on työt ja talo joten josko kohta alkais yritys :>
Mulle tärkeä ohjaaja sanoi kerran, että sen omaohjattavat on sille melkein kuin omia lapsia. Aloin itkemään silloin.
Joskus 18-20v kun tuli pyörittyä paljon kylillä näin yhtä vähän mua vanhempaa miestä aina sillon tällön. Se aina tuli luo, katto kauan silmiin ja sano että ihana enkeli tjsp. Ikinä ei ollu pelottava tai muuta mutta ikinä ei juttu siitä edenny mihinkään, edes nimeä en tiennyt eikä se mun. Se on jääny mieleen jotenki kivana. :)
Toissatalvena oli todella raskas elämänvaihe ja törmäsin sattumalta entiseen työkaveriin, jonka kanssa hengailin yhden iltapäivän. Hän puhui paljon kauniita ja lohduttavia asioita, mutta parhaiten jäi mieleen tämä:" Sä oot kaunis ja sulla on kaunis sielu, oikein kirkkaankeltainen aura". Emme ole nähneet sen jälkeen, mutta vieläkin jos tunnen oloni surkeaksi, muistelen noita sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tärkeä ohjaaja sanoi kerran, että sen omaohjattavat on sille melkein kuin omia lapsia. Aloin itkemään silloin.
Ja silloin kun oltiin koulun kanssa laskettelemassa, niin istuin mun ex-kaveripojan kanssa kahdestaan lumella. Sitten se tuijotti mua jonkin aikaa ja sanoi: "miten sää ootkaan niin kaunis".
Vittu että oot sitten hyvännäköinen.