Kuka Muumilaakson hahmoista olisit?
Voisit myös kirjoittaa kommentin - mikä hahmo olisit ja sitten sukupuolesi ja ikäsi : )
Kommentit (70)
En usko, että niin moni olisi Nuuskamuikkunen. Moni vain pitää hänestä ja klikkasi siksi sen vastauksen. Ette vaikuta tämän palstan perusteella, että olisitte rauhallisia,hiljaisia ja viihdytte mielummin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Hehheh, Suomi on tosiaan täynnä nuuskamuikkusia ja pikkumyitä.
Pikku Myy on varmaan suosikki miesten ja naisten keskuudessa, koska suomalainen nainen on ollut ennenkin työteliäs ja ahkera. Se on pärjäämisen ja tasa-arvoisen yhteiskunnan kannaltakin ollut tärkeä ominaisuus. Minään Niiskuneitinä nainen ei voinut olla edes silloinkaan, kun oli heikossa asemassa.
Suomessahan ollaan enemmänkin yksilö- kuin yhteisökeskeisiä. Nuuskamuikkunen taatusti sopii kuvaamaan tätäkin.
Varmaan niiskuneiti, olen aika turhamainen mäkättäjä ja toivoton romantikko😂
N22
En oikein samaistu mihinkään hahmoon vahvasti. Ajattelin ensin että ehkä olen Muumipeikko, sellainen aika mukava perustyyppi, mutta jossain seurassa muistutan enemmän Pikku Myytä.
Sitten kuitenkin kun vähän mietin, niin olen myös aika erakko, rauhallinen ja kaverisuhteeni ovat vähän sellaisia kuin Nuuskamuikkusella, joten päädyin äänestämään Nuuskista.
N25
Ootteko muuten huomanneet että nämä itsensä Nuuskamuikkuseksi tuntevat on poikkeuksetta
1) nurkkakuntalaisia
2)epätaiteellisia ja
3) pienisieluisia?
Ja Pikku-Myyksi itsensä tuntevilla ei koskaan oikeasti ole mitään sisua.
Vierailija kirjoitti:
Uppaan ketjun kun lapset katselevat juuri muumeja.
Samaistun muumipappaan, koska olen rauhallinen ja perhekeskeinen pöytälaatikkokirjailija. Kaikkein eniten kuitenkin siksi, että haluaisin muumimamman vaimokseni. Tyttäreni on muuten ilmiselvä Niiskuneiti :)
N30
Ihana vastaus! ❤
Vierailija kirjoitti:
Ootteko muuten huomanneet että nämä itsensä Nuuskamuikkuseksi tuntevat on poikkeuksetta
1) nurkkakuntalaisia
2)epätaiteellisia ja
3) pienisieluisia?Ja Pikku-Myyksi itsensä tuntevilla ei koskaan oikeasti ole mitään sisua.
Mistä sinä tällä palstalla voit tietää, millainen kukakin on oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
En usko, että niin moni olisi Nuuskamuikkunen. Moni vain pitää hänestä ja klikkasi siksi sen vastauksen. Ette vaikuta tämän palstan perusteella, että olisitte rauhallisia,hiljaisia ja viihdytte mielummin yksin.
Voi hyvinkin olla yksin viihtyvä jos täällä palstailee paljonkin. Ja netissä tunnetusti on helppo sanoa vaikka mitä, silti voi olla rauhallinen ja hiljainenkin ihminen tuolla ulkomaailmassa.
Mutta yllätyin kyllä itsekin siitä kuinka paljon Nuuskamuikkusta oli äänestetty, sillä minusta Nuuskamuikkuset eivät missään opiskelu- tai työpaikoilla ole enemmistö vaan juuri se yksi tai kaksi poikkeusta.
Nuuskis, koska olen samalla tapaa rento, ja tykkään kans muumeista.