Kuka Muumilaakson hahmoista olisit?
Voisit myös kirjoittaa kommentin - mikä hahmo olisit ja sitten sukupuolesi ja ikäsi : )
Kommentit (70)
Muumipeikko. Olen pyöreä ja hauska.
Se, joka ei ole siellä laaksossa.
Joku käy kerran vuodessa lomalennolla Fuengirolassa, koiran kanssa kävelyllä ja miehen kanssa eri harrastus niin on heti itsenäinen Nuuskamuikkunen täällä :D
Kuulostaako tää oikeasti perus-AVmammalta:
- Nuuskamuikkunen on seikkailijaluonne ja viihtyy yksin, usein seurassakin muista erillään.
- Nuuskamuikkusen voidaan katsoa olevan myös klassinen kapinallinen: hän on repinyt kieltotauluja paikoiltaan ja aukonut lukittuja portteja.
- Nuuskamuikkusessa korostuu usein myös täydellinen riippumattomuus ympäröivästä yhteiskunnasta – joskus jopa ystävistään Muumilaaksossa.
- Hän on sanonut, ettei kenenkään pitäisi omistaa enempää kuin jaksaa kantaa. Nuuskamuikkunen kerran jopa heittää telttansa rotkoon, koska hänen mielestään turhaan omaisuuteen ei kannata kiintyä.
Muumipappa. Viihdyn paikallani, mutta välillä kaipaan seikkailua ja vapaudenkaipuuni on varsin iso. Osaan olla melkoisen höntti ja lapsenmielinen. Harvoin suutun tai stressaan, olen varsin vapaamielinen. Joskus iskee kaikenmaailman päähänpistoja ja haluan kokeilla eri asioita, joista jotkin onnistuu ja toiset menee perseelleen. Pidän kirjoittamisesta ja pääni käy ylikierroksilla kaikenmaailman tarinankerrontojen parissa.
Olen myös sitoutumiskammoinen intovertti, jonka täytyy säännöllisesti ladata akut muista ihmisistä, mutta en minä mikään itsenäinen viisas oman tieni kulkija ole, joten ei mitään Nuuskamuikkusia täällä.
N31
Mä olen niiin Muumimamma! Perhekin todistaa tämän!
Uppaan ketjun kun lapset katselevat juuri muumeja.
Samaistun muumipappaan, koska olen rauhallinen ja perhekeskeinen pöytälaatikkokirjailija. Kaikkein eniten kuitenkin siksi, että haluaisin muumimamman vaimokseni. Tyttäreni on muuten ilmiselvä Niiskuneiti :)
N30
Mörkö. Olen lihava, kiukkuinen, ulkonäöltäni mustanpuhuva ja yksinäinen.
T. Nainen 27v
Missä Hosuli?! Olen ehdottomasti Hosuli, vaikka nainen olenkin !
Vierailija kirjoitti:
Mietin Pikku Myyn ja Piisamirotan välillä.
Olen suorapuheinen, joskus hyvinkin teräväkielinen, tietyissä asioissa paljon rohkeampi kuin moni muu. Piisamirottaa ja minua yhdistää se, että mielestämme kaikki on loppujen lopuksi turhaa emmekä kestä tyhmiä ihmisiä.N31
Kuulostatpa ilkeältä ja ikävältä ihmiseltä.
Joka mamma luulee olevansa cool Nuuskis tai Pikku Myy. Totuus lienee lähempänä Viljonkkaa ja Nipsua. :)
Tietysti Pikku Myy. Pieni, ruma, ilkeä, v*ttumainen ja luulen itsestäni liikoja.
N 58
Pikku Myy ja se on ollut suosikkihahmoni pienestä pitäen. Energisyyden ja pienen koon takia pikku Myy kuvaisi minua parhaiten. En kuitenkaan kiusaa kuten Myy Nipsua ja välillä sen tekemiset voi mennä rasittaviksi. Pikku Myy kyllä osaa pyytää anteeksikin toisin kuin Haisuli.
Nuuskamuikkunen voisi olla toinen vaihtoehto, koska hän on oman tiensä kulkija. Kuitenkin klikkasin Myytä kyselyssä.
Pikku Myyn luonne on niin sama kuin minulla :D
Haluaisin vastata Nuuskamuikkunen, mutta pitää rehellisyyden nimissä vastata Vilijonkka. Olen ilmetty Vilijonkka. Myös siskoni on. Sukuvika :O
Aliisa koska mut on aina pakotettu tiettyyn muottiin vain sen takia, että satuin syntymään tietynlaiseen perheeseen vaikka olisin aina halunnut vapaasti etsiä itseäni ja löytää oman polkuni.
Hehheh, Suomi on tosiaan täynnä nuuskamuikkusia ja pikkumyitä.
Olisin Primadonna!