Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka Muumilaakson hahmoista olisit?

Vierailija
22.08.2018 |

Voisit myös kirjoittaa kommentin - mikä hahmo olisit ja sitten sukupuolesi ja ikäsi : )

Kuka Muumilaakson hahmoista olisit?

Vaihtoehdot

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin Primadonna!

Vierailija
42/70 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumipeikko. Olen pyöreä ja hauska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka ei ole siellä laaksossa.

Vierailija
44/70 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliisa varmaankin. N28v.

Vierailija
45/70 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku käy kerran vuodessa lomalennolla Fuengirolassa, koiran kanssa kävelyllä ja miehen kanssa eri harrastus niin on heti itsenäinen Nuuskamuikkunen täällä :D

Kuulostaako tää oikeasti perus-AVmammalta:

- Nuuskamuikkunen on seikkailijaluonne ja viihtyy yksin, usein seurassakin muista erillään.

- Nuuskamuikkusen voidaan katsoa olevan myös klassinen kapinallinen: hän on repinyt kieltotauluja paikoiltaan ja aukonut lukittuja portteja.

- Nuuskamuikkusessa korostuu usein myös täydellinen riippumattomuus ympäröivästä yhteiskunnasta – joskus jopa ystävistään Muumilaaksossa.

- Hän on sanonut, ettei kenenkään pitäisi omistaa enempää kuin jaksaa kantaa. Nuuskamuikkunen kerran jopa heittää telttansa rotkoon, koska hänen mielestään turhaan omaisuuteen ei kannata kiintyä.

Vierailija
46/70 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumipappa. Viihdyn paikallani, mutta välillä kaipaan seikkailua ja vapaudenkaipuuni on varsin iso. Osaan olla melkoisen höntti ja lapsenmielinen. Harvoin suutun tai stressaan, olen varsin vapaamielinen. Joskus iskee kaikenmaailman päähänpistoja ja haluan kokeilla eri asioita, joista jotkin onnistuu ja toiset menee perseelleen. Pidän kirjoittamisesta ja pääni käy ylikierroksilla kaikenmaailman tarinankerrontojen parissa. 

Olen myös sitoutumiskammoinen intovertti, jonka täytyy säännöllisesti ladata akut muista ihmisistä, mutta en minä mikään itsenäinen viisas oman tieni kulkija ole, joten ei mitään Nuuskamuikkusia täällä. 

N31

Vierailija
47/70 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niiin Muumimamma! Perhekin todistaa tämän!

Vierailija
48/70 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppaan ketjun kun lapset katselevat juuri muumeja.

Samaistun muumipappaan, koska olen rauhallinen ja perhekeskeinen pöytälaatikkokirjailija. Kaikkein eniten kuitenkin siksi, että haluaisin muumimamman vaimokseni. Tyttäreni on muuten ilmiselvä Niiskuneiti :)

N30

Vierailija
49/70 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mörkö. Olen lihava, kiukkuinen, ulkonäöltäni mustanpuhuva ja yksinäinen.

T. Nainen 27v

Vierailija
50/70 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Hosuli?! Olen ehdottomasti Hosuli, vaikka nainen olenkin !

Vierailija
51/70 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin Pikku Myyn ja Piisamirotan välillä.

Olen suorapuheinen, joskus hyvinkin teräväkielinen, tietyissä asioissa paljon rohkeampi kuin moni muu. Piisamirottaa ja minua yhdistää se, että mielestämme kaikki on loppujen lopuksi turhaa emmekä kestä tyhmiä ihmisiä.

N31

Kuulostatpa ilkeältä ja ikävältä ihmiseltä.

Vierailija
52/70 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka mamma luulee olevansa cool Nuuskis tai Pikku Myy. Totuus lienee lähempänä Viljonkkaa ja Nipsua. :)

Vierailija
53/70 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti Pikku Myy. Pieni, ruma, ilkeä, v*ttumainen ja luulen itsestäni liikoja.

N 58

Vierailija
54/70 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homssu 😏

Vierailija
55/70 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku Myy ja se on ollut suosikkihahmoni pienestä pitäen. Energisyyden ja pienen koon takia pikku Myy kuvaisi minua parhaiten. En kuitenkaan kiusaa kuten Myy Nipsua ja välillä sen tekemiset voi mennä rasittaviksi. Pikku Myy kyllä osaa pyytää anteeksikin toisin kuin Haisuli.

Nuuskamuikkunen voisi olla toinen vaihtoehto, koska hän on oman tiensä kulkija. Kuitenkin klikkasin Myytä kyselyssä.

Vierailija
56/70 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku Myyn luonne on niin sama kuin minulla :D

Vierailija
57/70 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vastata Nuuskamuikkunen, mutta pitää rehellisyyden nimissä vastata Vilijonkka. Olen ilmetty Vilijonkka. Myös siskoni on. Sukuvika :O

Vierailija
58/70 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliisa koska mut on aina pakotettu tiettyyn muottiin vain sen takia, että satuin syntymään tietynlaiseen perheeseen vaikka olisin aina halunnut vapaasti etsiä itseäni ja löytää oman polkuni.

Vierailija
59/70 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
60/70 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh, Suomi on tosiaan täynnä nuuskamuikkusia ja pikkumyitä.