Kuka Muumilaakson hahmoista olisit?
Voisit myös kirjoittaa kommentin - mikä hahmo olisit ja sitten sukupuolesi ja ikäsi : )
Kommentit (70)
Nuuskamuikkunen. Olen itsenäinen oman tieni kulkija, jolta ihmiset usein pyytävät neuvoja. Harrastan retkeilyä ja matkustusta.
Mä samaistun muumipappaan. Perhekeskeinen tarinankertoja, mutta silti kaipaa vapautta ja seikkailuja. Välillä hyvällä ja välillä huonolla menestyksellä. Ja muuten myös perso viinille ja viskille!
N26
Ehkä Nuuskamuikkunen kuvaisi itseäni parhaiten muuten, vaikken eräjorma olekaan.
Vanhana paremman piippu"tupakan" ystävänä ääni muumipapalle.
Senkus valehtelette itsellenne, että olette itsenäisiä oman tien kulkijoita :D
Vierailija kirjoitti:
Voisit myös kirjoittaa kommentin - mikä hahmo olisit ja sitten sukupuolesi ja ikäsi : )
Nuuskamuikkunen on lempihahmoni, olisin mielelläni kuin hän. Tosiasiassa taidan olla kuin Nipsu, joka on hömelö herkkup*rse ja arkajalka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuuskamuikkunen on lempihahmoni, olisin mielelläni kuin hän. Tosiasiassa taidan olla kuin Nipsu, joka on hömelö herkkup*rse ja arkajalka.
Niin ja olen naikkonen, 35 v.
Vierailija kirjoitti:
Nuuskamuikkunen. Olen itsenäinen oman tieni kulkija, jolta ihmiset usein pyytävät neuvoja. Harrastan retkeilyä ja matkustusta.
Vastaatko neuvonpyytäjille älykkäästi yhdellä sanalla, kuten "Jaa", "ehkä" tai "mahdollisesti"?
Vierailija kirjoitti:
Senkus valehtelette itsellenne, että olette itsenäisiä oman tien kulkijoita :D
Joo, siitähän on tullut oikein muotijuttu väittää samaistuvansa Nuuskamuikkuseen. Kuvittelevat vielä olevansa massasta niin poikkeavia mieltäessään itsensä sellaiseksi kuin Muikkunen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaatko neuvonpyytäjille älykkäästi yhdellä sanalla, kuten "Jaa", "ehkä" tai "mahdollisesti"?
Huoh... lopettakaa tuo omassa erinomaisuudessanne kieriskely.
Jo pienenä tunsin olevani Pikku Myy. Oli hirveän suuri helpotus, kun sitten viimein lapsena tajusin Pikku Myyn olevankin tyttö. Tunsin iloa, että tyttökin voi olla villi, vapaa, pippurinen, erilainen ja rohkea. Olen kiivas ja tulinen sekä utelias niin kuin Pikku Myy. Tosin miellän itseni enemmän kiltiksi kuin suorapuheiseksi. Olen myös ilkikurinen ja huumorintajultani sarkastinen.
Luin muumeja lapsille eräänä iltana, kun nuorimmainen totesi, että olen ihan kuin Pikku Myy.
Mieheni on Nuuskamuikkunen.
Olisin Hattiwatti, tarpeeksi sähköinen tuohon laaksoon :D
Pidän tanttamaisista käsilaukuista joten Muumimamma.
Vierailija kirjoitti:
Jo pienenä tunsin olevani Pikku Myy. Oli hirveän suuri helpotus, kun sitten viimein lapsena tajusin Pikku Myyn olevankin tyttö. Tunsin iloa, että tyttökin voi olla villi, vapaa, pippurinen, erilainen ja rohkea. Olen kiivas ja tulinen sekä utelias niin kuin Pikku Myy. Tosin miellän itseni enemmän kiltiksi kuin suorapuheiseksi. Olen myös ilkikurinen ja huumorintajultani sarkastinen.
Luin muumeja lapsille eräänä iltana, kun nuorimmainen totesi, että olen ihan kuin Pikku Myy.
Mieheni on Nuuskamuikkunen.
Miten voi edes luulla, että Pikku Myy olisi poika?
Ihme ettei kukkahattu sedät ja tädit ole raivonneet muumien tunnarista. Siinähän lauletaan taikapilvi karkeloon.
Olen ihan selvästi Pikku Myy, sen verran suoraan tulee sanailtua.
No onhan hän jo av-mamma, niin miksei myös Muumimamma?