Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vain "rumat" miehet tulee yleensä iskemään?!

Sinkku Inkku
22.08.2018 |

En nyt haluaisi ajatella että olen ihan karsean rumakaan, mutta kertokaa miksi oi miksi on ihan muutamissa kerroissa kun joku oikeasti fiksu ja hyvännäköinen mies on tullut jutustelemaan?!

Nimittäin jonkin verran miehet kumminkin lähestyvät, yleensä ovat vaan vanhempia miehiä tai jotain muita hieman oudompia/kännissä jne. jotka sitten tulevat kehumaan ulkonäköä, pyytävät kahville tai muuta vastaavaa. Tai sitten moikkailevat tai huutelevat vähän kauempaa. Nämä siis ihan kaupassa , kadulla jne. kun en missään baareissa tai yössä käy. Mutta eikö Ihan tavalliset fiksut vähän päälle/alle kolmekymppiset miehet lähesty naisia ollenkaan? VAi pitääkö olla jotenkin todella täydellisen näköinen että näin voisi toivoa käyvän vai mitä?!

Kommentit (177)

Vierailija
101/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannu, että rumat miehet ja naiset luulevat olevansa niitä korkeatasosia ja nimenomaan hyvännäköset on niitä epävarmoja, koska niitä kohdellaan katkerasti jne.

Tuosta on ihan akateemisia tutkimuksiakin. Rumat miehet luulevat olevansa komeita. Mitä komeampi joku mies on, sitä epävarmempi hän on omasta ulkonäöstään

Todella hassua, mutta uskon tämän. Itse iskin älyttömän hyvännäköisen mieheni, joka myöhemmin paljasti että oli neitsyt tavatessamme! En olisi ikinä uskonut.

Mutta kyseessähän on eräs kognitiivinen vinouma, nimittäin ylivertaisuusvinouma

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Ylivertaisuusvinouma

Eli mitä huonompi joku on jossakin asiassa, sitä huonommin hän arvioi osaamisensa ja tasonsa. Tästä seuraa se, että rumat miehet, toki varmaan myös rumat naiset, kuvittelevat olevansa paremman näköisiä kuin ovatkaan.

Uskottava se kai on, kun tutkimustuloksiakin löytyy. Mutu-tuntuma ja oma kokemus kyllä kertoisivat, että ihmiset yleensä tietävät, jos heidän ulkonäkönsä ei ole viehättävimmästä päästä ja varsinkin naiset olisivat taipuvaisia sitä pikemminkin aliarvioimaan.

Unohdin täsmentää.

Eli tässäja muissa vastaavissa tutkimuksissa on käynyt ilmi, että rumat miehet luulevat olevansa komeampia kuin ovat ja komeat miehet eivät usko olevansa niin komeita kuin oikeasti ovst.

Naiset taas systemaattisesti pitävät itseään rumempina kuin ovat muiden mielestä.

Eli tuo ulkonäköharha koskee laajassa määrin vain miehiä. Toki on poikkeuksia yksilötasolla. Kuten komea mies, joka pitää itseään jumalanlahjana naisille ja joku keskivertonainen, joka luulee itseään huipuksi.

Mutta todellakin laajoja joukkoja tutki.alla miehet ovat harhaisempia. Ehkä se on biologinen pakko, joska muuten he eivät pääsisi jatkamaan sukuaan ja lisäöntyminen on kaikkien elollisten olentojen päätehyävä. Heidän on siis psykologisesti doupattava itsetuntoaan kuvittelemalla suuria. Koska miedten seksuaalinen vietti on voimakkaampi kuin naisten tyyliin jos on karmeassa puutteessa, kuka tahansa käy, niin rumempien nsosten ei ole ollut pakko turvautua laajassa mitassa sellaisiin harhaluuloihin itsestään.

Vierailija
102/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla sukupuolilla on tapana tehdä aloite vain jos ovat todella kiinnostuneita ja siihen suureen kiinnostukseen on yleensä selityksenä se että se toinen on itseä paljon tasokkaampi.

Kyllä mä ainakin voin myöntää että jos teen aloitteen niin nainen on nuori, nätti ja hoikka. Miksi tekisin aloitteen vanhemmalle ylipainoiselle ja epäviehättävälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon naiset on kommentoineet miesten kaljuuntumista negatiivisessa sävyssä.

Ja toisaalta aina kun mies tekee ketjun jossa kysyy että haittaako kaljuuntuminen niin naiset vastaavat että "ei haittaa yhtään"..

Hyvä huomio. Tosiaan muutamassakin kaljuuntuneen miehen avaamassa ketjussa on ap:lle suorastaan aggressiivisesti sanottu, että koko kaljuuntumishomma on vain hänen korviensa välissä, ja että naisia se ei haittaa. Ja ne ovat olleet hyvin yläpeukutettuja viestejä vieläpä. Totuus on selvästikin toinen, mutta naisilla ei vain näytä olevan pokkaa myöntää sitä silloin, kun joku kaljuuntunut mies ketjun avaa. Ehkä he pelkäävät näyttävänsä liian pinnallisilta?

Vierailija
104/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannu, että rumat miehet ja naiset luulevat olevansa niitä korkeatasosia ja nimenomaan hyvännäköset on niitä epävarmoja, koska niitä kohdellaan katkerasti jne.

Tuosta on ihan akateemisia tutkimuksiakin. Rumat miehet luulevat olevansa komeita. Mitä komeampi joku mies on, sitä epävarmempi hän on omasta ulkonäöstään

Todella hassua, mutta uskon tämän. Itse iskin älyttömän hyvännäköisen mieheni, joka myöhemmin paljasti että oli neitsyt tavatessamme! En olisi ikinä uskonut.

Mutta kyseessähän on eräs kognitiivinen vinouma, nimittäin ylivertaisuusvinouma

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Ylivertaisuusvinouma

Eli mitä huonompi joku on jossakin asiassa, sitä huonommin hän arvioi osaamisensa ja tasonsa. Tästä seuraa se, että rumat miehet, toki varmaan myös rumat naiset, kuvittelevat olevansa paremman näköisiä kuin ovatkaan.

Uskottava se kai on, kun tutkimustuloksiakin löytyy. Mutu-tuntuma ja oma kokemus kyllä kertoisivat, että ihmiset yleensä tietävät, jos heidän ulkonäkönsä ei ole viehättävimmästä päästä ja varsinkin naiset olisivat taipuvaisia sitä pikemminkin aliarvioimaan.

Unohdin täsmentää.

Eli tässäja muissa vastaavissa tutkimuksissa on käynyt ilmi, että rumat miehet luulevat olevansa komeampia kuin ovat ja komeat miehet eivät usko olevansa niin komeita kuin oikeasti ovst.

Naiset taas systemaattisesti pitävät itseään rumempina kuin ovat muiden mielestä.

Eli tuo ulkonäköharha koskee laajassa määrin vain miehiä. Toki on poikkeuksia yksilötasolla. Kuten komea mies, joka pitää itseään jumalanlahjana naisille ja joku keskivertonainen, joka luulee itseään huipuksi.

Mutta todellakin laajoja joukkoja tutki.alla miehet ovat harhaisempia. Ehkä se on biologinen pakko, joska muuten he eivät pääsisi jatkamaan sukuaan ja lisäöntyminen on kaikkien elollisten olentojen päätehyävä. Heidän on siis psykologisesti doupattava itsetuntoaan kuvittelemalla suuria. Koska miedten seksuaalinen vietti on voimakkaampi kuin naisten tyyliin jos on karmeassa puutteessa, kuka tahansa käy, niin rumempien nsosten ei ole ollut pakko turvautua laajassa mitassa sellaisiin harhaluuloihin itsestään.

Tai sitten kaikki miehet vastaavat "emmää tiiä, kai mä oon ihan perus" ja sitten hieno tulkinta on tuo :D

Vierailija
105/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon naiset on kommentoineet miesten kaljuuntumista negatiivisessa sävyssä.

Ja toisaalta aina kun mies tekee ketjun jossa kysyy että haittaako kaljuuntuminen niin naiset vastaavat että "ei haittaa yhtään"..

Hyvä huomio. Tosiaan muutamassakin kaljuuntuneen miehen avaamassa ketjussa on ap:lle suorastaan aggressiivisesti sanottu, että koko kaljuuntumishomma on vain hänen korviensa välissä, ja että naisia se ei haittaa. Ja ne ovat olleet hyvin yläpeukutettuja viestejä vieläpä. Totuus on selvästikin toinen, mutta naisilla ei vain näytä olevan pokkaa myöntää sitä silloin, kun joku kaljuuntunut mies ketjun avaa. Ehkä he pelkäävät näyttävänsä liian pinnallisilta?

Naiset tapansa mukaan harrastavat poliittisesti korrekteja lausuntoja riippuen siitä asiayhteydestä..

Eli mitä tästä opimme? Miesten kannattaa maksaa tuhansia euroja hiustensiirrosta koska hiuksilla todellakin on väliä.

Vierailija
106/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siitä johdu että olet ruma! Mene Instagramiin, katso sieltä minkä näköisiltä miehiltä kauneimmatkin naiset saavat huomiota!

Vierailija
107/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän liittyy mukavasti vielä seksuaalinen nautinto ja kyky. Jos nainen sanoo, ettei yhtään kiihottunut seksiin 40v miehen kanssa jolla oli vatsakumpua ja hieman epävarmat otteet niin "tottahan se on, kuka nyt tommosesta luuserista nauttii". Mutta jos miehellä ei seiso tavis-Tuijan kanssa niin tottahan mies on impotentti! Miehen pitää kyetä seksiin aina jos nainen olisi antamassa. "mikä sua vaivaa, olis sentään pillua tarjolla!!"

Vierailija
108/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse aloite.

M717

Vierailija
109/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän liittyy mukavasti vielä seksuaalinen nautinto ja kyky. Jos nainen sanoo, ettei yhtään kiihottunut seksiin 40v miehen kanssa jolla oli vatsakumpua ja hieman epävarmat otteet niin "tottahan se on, kuka nyt tommosesta luuserista nauttii". Mutta jos miehellä ei seiso tavis-Tuijan kanssa niin tottahan mies on impotentti! Miehen pitää kyetä seksiin aina jos nainen olisi antamassa. "mikä sua vaivaa, olis sentään pillua tarjolla!!"

Olen huomannut saman.

Naisilla esiintyy melkoistä ikä- ja ulkonäkörasismia palstalla ja tosiaan tuplastandardeja.

Esim +40v naiskäyttäjä "age is just a number" sanoi että yritti alkuun käydä treffeillä omanikäisten miesten kanssa mutta kaikki olivat kaljuja=epäviehättäviä ja nyt sitten hehkuttaa pinnallisesti jokaisessa ketjussa 20v miestään.

Vierailija
110/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet yliarvioivat AINA oman tasonsa! Iskevät aina kauniimpia ja tasokkaampia naisia kuin itse ovat. 

Varmaan jos kerran on onnistunut saamaan oikein tosi kauniin, niin se nousee hattuun ja sitä luulee, että tämän arvoinen mies minä nyt olen. Jos tarpeeks monta kertaa yrittää, niin kyllähän joku kaunis monesti sattumalta jää haaviin jossain vaiheessa ennen pitkää. Eli koska on saanut mallin kerran kun oli 23-vuotias, niin kyllä saman pitäisi onnistua vielä nelissäkymmenissä...

Te naiset olette kyllä niin täyttä kaksinaismoraalia ettei mitään rajaa.

Jos lyhyenläntä ja pyöreähkö sairaanhoitsu/pätkätyöläinen/kassaneiti lähestyy raamikkaita ja komeita miehiä (insinööri, palopäällikkö, yrittäjä) niin KUKAAN ei pidä tätä erikoisena koska "kyllä jokaisella naisella on oikeus hyvään mieheen". Ei kukaan nainen kiihotu lyhyestä nörttimiehestä, eikä varsinkaan työttömästä. "mitä sellaisella miehellä tekee joka ei edes perhettää pysty elättämään ja naistaan saamaan kiinnostuneeksi!!"

Olen tuo aikaisempi kirjoittaja, jota tuli iskemään se 15 vuotta vanhempi insinöörinnäköinen mies. Kommenttisi nauratti minua, koska kyseinen mies on lyhyehkö nörttimies, joka oli tapaamisemme aikaan työtön. Ja voin todellakin sanoa, että kyseinen mies kiihottaa minua. :D

Vierailija
111/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäi vielä tarkentamatta, että tämän tavis-Tuijan panos seksiin olisi lähinnä olla läsnä, omata emätin ja antaa se pantavaksi eli käytännössä saada itse yhdyntää. Tottakai siitä miehen pitää kiinnostua ja jos ei ole tatti tanassa niin se on miehen vika. Naisessa ei vikaa olla voi.

Vierailija
112/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten vain eri ihmiset käyvät kommentoimassa eri ketjuihin... Toisille ne hiukset ovat tärkeämmän kuin toisille. Minun mieheni on kaljuuntunut jo nuoresta pitäen ja nyt kolmikymppisenä hänellä on päälaella enää todella vähän hiuksia jäljellä. Minä pidän hiuksista ja salaa toivon, että vaikka hänen hiuksensa ovatkin harventuneet, ettei hän sheivaa niitä kokonaan pois. Kuitenkin hänen hiuksensa ovat vain pieni osa sitä kokonaisuutta ja hän on niin loistava mies, että siinä kokonaisuudessa kaljuuntuminen ei paina mitään.

Eli itse voisin yläpeukuttaa kommenttia, jossa sanotaan, että kaljuuntuminen ei haittaa, mutta  ymmärrän, että on olemassa myös naisia, joita se haittaa. Yllättävää, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä.

Vierailija
113/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lihava mutta mulla ollut aina komeita ja hoikkia miehiä. Silti AINA lihavat miehet pitää mua varmana nakkina, kun olen samaa kansaa heidän kanssaan :D

Vierailija
114/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lihava mutta mulla ollut aina komeita ja hoikkia miehiä. Silti AINA lihavat miehet pitää mua varmana nakkina, kun olen samaa kansaa heidän kanssaan :D

Tyypillistä naisten hypergamiaa.

Vierailija
115/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäi vielä tarkentamatta, että tämän tavis-Tuijan panos seksiin olisi lähinnä olla läsnä, omata emätin ja antaa se pantavaksi eli käytännössä saada itse yhdyntää. Tottakai siitä miehen pitää kiinnostua ja jos ei ole tatti tanassa niin se on miehen vika. Naisessa ei vikaa olla voi.

Jos miehen panos on vaan tunkea kalua sisään, niin kuulostaa siltä, ettei tavis-Tuija tuosta seksistä kovin paljon iloa irti saisi.

Yhdynnästä piittaamattomien naisten kannatta alkaa lesboksi tai nunnaksi.

Vierailija
116/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska komeat miehet ovat homoja.

Vierailija
117/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen panos on vaan tunkea kalua sisään, niin kuulostaa siltä, ettei tavis-Tuija tuosta seksistä kovin paljon iloa irti saisi.

Yhdynnästä piittaamattomien naisten kannatta alkaa lesboksi tai nunnaksi.

Yhdyntä on paljon muutakin kun mekaanista makkaraa kuoreen toimintaa. Sääliksi käy naistasi, jos et muusta tiedä.

Vierailija
118/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten vain eri ihmiset käyvät kommentoimassa eri ketjuihin... Toisille ne hiukset ovat tärkeämmän kuin toisille. Minun mieheni on kaljuuntunut jo nuoresta pitäen ja nyt kolmikymppisenä hänellä on päälaella enää todella vähän hiuksia jäljellä. Minä pidän hiuksista ja salaa toivon, että vaikka hänen hiuksensa ovatkin harventuneet, ettei hän sheivaa niitä kokonaan pois. Kuitenkin hänen hiuksensa ovat vain pieni osa sitä kokonaisuutta ja hän on niin loistava mies, että siinä kokonaisuudessa kaljuuntuminen ei paina mitään.

Eli itse voisin yläpeukuttaa kommenttia, jossa sanotaan, että kaljuuntuminen ei haittaa, mutta  ymmärrän, että on olemassa myös naisia, joita se haittaa. Yllättävää, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä.

Niin, ihmisillä tosiaan on erilaisia mielipiteitä, mutta on se kumma juttu, että nämä peukut ja kommentit menevät aina ihan täysin sattumalta niin päin, että kun kaljuuntunut mies harmittelee kaljunsa vaikutusta naissuosioon, niin 50 yläpeukkua ja 0 alapeukkua tulee viestille, jossa joku nainen ärähtää, että kaljulla ei ole mitään tekemistä asian kanssa, ja kyse on pelkästään miehen huonosta itsetunnosta, joka karkottaa naiset pois. Eli kielletään miehen olevan muita heikommassa asemassa kaljun vuoksi ja vielä syyllistetään häntä huonosta itsetunnosta. Huvittavaa ja surullista samaan aikaan.

Vierailija
119/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niinkuin kokis-mainoksessa opetetaan niin nuoret naiset tykkäävät meistä hopeaketuista ;)

Vierailija
120/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ihmisillä tosiaan on erilaisia mielipiteitä, mutta on se kumma juttu, että nämä peukut ja kommentit menevät aina ihan täysin sattumalta niin päin, että kun kaljuuntunut mies harmittelee kaljunsa vaikutusta naissuosioon, niin 50 yläpeukkua ja 0 alapeukkua tulee viestille, jossa joku nainen ärähtää, että kaljulla ei ole mitään tekemistä asian kanssa, ja kyse on pelkästään miehen huonosta itsetunnosta, joka karkottaa naiset pois. Eli kielletään miehen olevan muita heikommassa asemassa kaljun vuoksi ja vielä syyllistetään häntä huonosta itsetunnosta. Huvittavaa ja surullista samaan aikaan.

Voi olla, että naiset ajattelevat että "näyttäähän se Rock hyvältä kaljuna tai Bruce Willis tai Statham" eivätkä ymmärrä että kaljua täytyy kompensoida ihan älyttömästi hyvällä maskuliinisella luuston rakenteella ja itsevarmuudella ja statuksella. Tavismiehellä ei ole mitään näistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi